AnonymBruker Skrevet 3. oktober #21 Del Skrevet 3. oktober Bamseklemmer skrev (På 2.10.2024 den 7.21): Som 22 åring var jeg både redd unge kvinner, nærvøs og ubrukelig som sexpartner. Helt til jeg traff venninna til moren min på 50 år. Hun var naturfaglærer, og forklarte meg "Orgasme-forståelsen".. Det handler om å skape trygghet og sikkerhet, lenge før vi har sex. For det fjerner alle grublinger, tvil og negativitet, som frarøver både nytelse og orgasme. Før jeg i det heletatt fikk slikke henne, måtte jeg lære meg om erogene soner, å kysse, stryke, kose.. for dette var en grunnleggende del av sexen, så vi brukte mye tid på dette🥰 Jo vi hadde det koselig og gøy, og jeg bemerket meg hvor flink hun var med å beroligge meg hele tiden, for å få meg trygg og sikker.. Hun lærte meg også å fingre med "fingerførings metoden". Hun tok tak og førte fingeren min, på en slik måte hun ville bli fingret på.. Så skulle jeg få prøve alene.. hun skulle gi godlyder når jeg traff riktig, og sa ingenting når jeg bommet. På den måten lærte jeg å lytte etter hennes godlyder i en rekordfart. I dag er jeg ikke redd lengre.. fordi jeg har blitt selvsikker pga. hva "orgasme-forståelsen" innebærer.. Men i dag føler jeg mye på hjertebank og adrealin.. så det er fremdeles litt skummelt, men også super spennende og koselig å møte nye kvinner💞 synd hun ikke lærte deg rettskriving:-) fikk du pult henne? Anonymkode: b73a1...38b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. oktober #22 Del Skrevet 3. oktober Er bare redd det skal lukte fisk Anonymkode: 7edeb...362 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. oktober #23 Del Skrevet 3. oktober AnonymBruker skrev (På 2.10.2024 den 0.48): Ah, det er så herlig med menn som har slikt fokus istedenfor å slå fast at kvinner er så vanskelige. 🥰 Menn er også tilsvarende ulike, og dette er jo spennende, det å finne ut hva akkurat den personen liker. Verste man er borti er når man prøver å vennlig rettlede, og får som svar at eksen likte det akkurat slik, og at ingen har klaget tidligere. 🙄 Anonymkode: 222f1...1a1 Jeg har crush på @Katten.2.0 😍 Blir seriøst kåt. Anonymkode: 12d94...c9e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Geojak Skrevet 4. oktober #24 Del Skrevet 4. oktober (endret) Nå har det ikke vært så,aktuelt, ettersom jeg kun holder på med kona, og med henne er jeg ikke nærvøs fodi jeg vet hva hun vil. Så mår det gjelder akkurat henne er jeg ekspert (etter 30 år med henne må jeg jo kunne si det) Men om jeg skulle fått meg en ny partner, ville jeg nok vært litt nærvøs og usikker. Fordi alle er forskjellig, og det kona liker er det slett ikke sikkert en annen dame vil like. For jeg vil jo at hun skal nyte det jeg gjør, og da ville jeg nok sett etter signaler og veiledning, for å vite at hun synes det jeg gjør er greit. ville forøvrig aldri referert til hva eksen likte.. for det har ingen betydning i et evt. nytt forhold. Endret 4. oktober av Geojak Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
feliek54 Skrevet 4. oktober #25 Del Skrevet 4. oktober AnonymBruker skrev (På 1.10.2024 den 20.46): Er du fedd for ikke å prestere godt nok? Anonymkode: 9b4ab...df3 Jeg blir ikke nervøs av det men er ikke like lett å slikke alle så må bar prøve å finne ut av det. jeg syns det er lettere om jeg først kan fingre for å bli mer kjent. Inger er like. Jeg elsker å høre at kvinna har det fint. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå