AnonymBruker Skrevet 1. oktober #1 Del Skrevet 1. oktober På mannen min? En finger langt inn og slikke samtidig? Anonymkode: d45f3...991 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. oktober #2 Del Skrevet 1. oktober Liker menn det? Anonymkode: 6a973...2cb Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. oktober #3 Del Skrevet 1. oktober AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Liker menn det? Anonymkode: 6a973...2cb Alle menn er 100% like. De lages på den samme fabrikken. Anonymkode: 3d201...204 3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Even Tuell Skrevet 1. oktober #4 Del Skrevet 1. oktober AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Liker menn det? Anonymkode: 6a973...2cb Nei. Ja. Kanskje. Vet ikke. Ikke faen. Utrolig nok er menn ikke en ensartet gruppe. Vi har forskjellige preferanser, ønsker og kinks. Hadde du forsøkt å slikke meg i rumpa ville du fått et høftlig nei takk. Ting som etter min mening kan brukes analt: finger, leketøy, penis Ting som etter min mening ikke kan brukes analt: munn, føtter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. oktober #5 Del Skrevet 1. oktober AnonymBruker skrev (14 minutter siden): Liker menn det? Anonymkode: 6a973...2cb Mannen min elsker det. Ts Anonymkode: d45f3...991 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. oktober #6 Del Skrevet 1. oktober Jeg forsto ikke kombinasjonen slikking og finger inn samtidig. Hvor slikker du da? Rimming for oss, handler om å bruke tunga i, og rundt anus. Finger inn kombineres med å suge på pikk og baller, eller bare runking. Anonymkode: fda44...4bc 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. oktober #7 Del Skrevet 2. oktober De beste elskere, uansett kjønn, er dem som kommuniserer med dem de har sex med. Enten ved hjelp av ord eller ved å prøve seg frem varsomt og lytte til nonverbal kommunikasjon. Altså respons. Det finnes ingen fasit på det seksuelle, så hver eneste partner må læres. Anonymkode: 3fe20...1b4 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. oktober #8 Del Skrevet 2. oktober AnonymBruker skrev (17 timer siden): På mannen min? En finger langt inn og slikke samtidig? Anonymkode: d45f3...991 Du blander nok rimming med ronking med g-punkt stimuli. Anonymkode: a2932...d32 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå