Gå til innhold

Noen som har sluttet med sukkerfri brus? Har du merket noe forskjell?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (18 timer siden):

Forskjell på hva da? 

Anonymkode: 6168d...a1e

Jeg regner med personen som spør mener helserelaterte endringer, bedre form, mer energi osv. 

Anonymkode: 65db8...c9f

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kuttet det ut i ett år for noen år siden. Merket ingen forskjell på noe som helst utover at jeg savnet å drikke det.

Anonymkode: de362...678

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kuttet ut alt sukkerfritt for noen år siden, da også brus. Så og si blitt kvitt migrene plagene (skjer innimellom enda, men før var det ukentlig), fått mindre mageproblemer og mindre søtsug. Drikker vanlig brus og saft med sukker, men med sukkerfritt var hele kroppen min i ubalanse egentlig.

Drikker sukkerfri saft av og til enda, om det er det som blir tilbudt. Får da vondt i hodet og problemer med magen noen dager etterpå om jeg Drikker mer enn ett glass. Kjenner flere som ble kvitt hodepine av å kutte ut lett produkter.

Anonymkode: 73c8c...375

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg får stygg hud og mageproblemer i perioder hvor jeg drikker lettbrus.

Anonymkode: ca6f8...e20

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kuttet det ut i en periode og det jeg merket var at jeg da fortsatt savnet brus og begynte å drikke vanlig brus noen ganger. Og det ballet på seg slik at jeg begynte å velge andre produkter også med sukker istedenfor sukkerfritt. Magen min ble mer urolig, fikk utbrudd av utslett/eksem på kroppen flere steder, huden i ansiktet ble veldig stygg / akne. Og følte meg generelt ikke bra. 

Holder meg til sukkerfri brusen og andre sukkerfrie produkter. 

Anonymkode: 986f0...ea2

  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har kuttet ut lettbrus i lange perioder, merker ingen forskjell på vekt eller helsen. Har sterke, fine tenner uten emaljeskader. Har drukket lettbrus fra jeg var 15 og er nå 50. Fordi jeg ikke merker noen negative effekter av lettbrus velger jeg å kose meg med det daglig. Men jeg er forsiktig med andre nytelsesmidler og er opptatt av trening og godt kosthold.

Anonymkode: 6e49f...18c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...