AnonymBruker Skrevet 1. oktober #1 Del Skrevet 1. oktober Spiser normalt ikke etter middag. I dag har vært en "annerledes" dag, jeg har spist feil i forhold til hva jeg pleier, og for lite protein (men garantert mer enn nok kalorier). Hva velger dere å spise i sånne tilfeller? Jeg vet at det selvfølgelig ikke er farlig å være sulten, men erfaringsvis blir morgendagen bedre om jeg får i meg noe protein før jeg legger meg.... Men vil helst ha så lite kalorier som mulig.... Pleier å ta noen spiseskjeer cottage cheese med litt bær eller sukkerfritt syltetøy i i tilsvarende tilfeller... Men har dere andre forslag? Anonymkode: d9551...14b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. oktober #2 Del Skrevet 1. oktober Et kokt egg gjør meg ganske fornøyd, 7 g protein og ca. 75 kcal. Kok flere egg i slengen så har du det alltid i kjøleskapet. Anonymkode: 27124...3cc Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. oktober #3 Del Skrevet 1. oktober Cottage cheese med bringebær og bjørnebær er min go-to😅 Anonymkode: c4c39...7de Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. oktober #4 Del Skrevet 1. oktober Pleier å spise en banan om jeg kjenner sulten gnager før sengetid. Tryptofan og magnesium i frukten er beroligende. Anonymkode: d9e51...f24 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daisy-love Skrevet 2. oktober #5 Del Skrevet 2. oktober Yoghurt med proteinpulver, litt søtningsdråper og masse fryste bær er det som går igjen her. Røkt tofu er også en favoritt. Liten salat med protein, og mye grønt kan også hjelpe. Ny dag i dag, men relevant for flere av oss dette her. 😊 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå