AnonymBruker Skrevet 1. oktober #1 Del Skrevet 1. oktober Jeg er lys blond med lys blonde vipper og bryn. Øyenvippene mine er nesten usynlige. Sliter med å finne mascara som ikke klør eller drysser og vurderer nå å droppe hele mascara-styret. Brynfarge og litt kajal på øvre øyelokk kan jeg fortsette med, for det tåler jeg. Vil dette se rart ut? Føler meg litt blass hvis jeg ikke har noe som helst på øynene, liksom. Liker også å av og til bruke litt solpudder i globalen for å “løfte” blikket litt. Er det flere lysblonde damer som har droppet mascaraen? Hvor lang tid tok det før dere ble vant til å gå uten? Anonymkode: 47ab1...f33 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. oktober #2 Del Skrevet 1. oktober Hvorfor farger du ikke vippene? Anonymkode: c656b...17c 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. oktober #3 Del Skrevet 1. oktober AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Hvorfor farger du ikke vippene? Anonymkode: c656b...17c Har gjort det noen ganger, men synes det gir lite effekt. Det kan jo hende at jeg er så vant med å få tykkere vipper av mascara at bare permanentfarge liksom ikke blir noen vits. Anonymkode: 47ab1...f33 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. oktober #4 Del Skrevet 1. oktober Jeg synes Idun sin mascara ikke drysser så fælt som resten pleier å gjøre. Maskara vil jo ikke kun gi farge. Den gir volum, lengde og noen bøyer jo vippene. Jeg har mørke brune øyevipper og jeg merker stor forskjell på hvordan vippene ser ut med og uten maskaraen. De gangene jeg dropper maskara så sminker jeg knapt øynene. Jeg kler ikke kanal uten maskara. Så da sminker jeg mye mer subtilt. Hender at jeg tar og påfører bittelitt vaselin på vippene for at de blir mer definerte når jeg dropper maskara. Den typen med blå lokk men vanlig funker sikkert også. Viktig og ikke overdive mengden, svært lite som skal til. Jeg bruker brynspudder uansett om jeg sminker øynene eller ikke. Anonymkode: b3a47...34d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. oktober #5 Del Skrevet 2. oktober AnonymBruker skrev (På 1.10.2024 den 20.08): Har gjort det noen ganger, men synes det gir lite effekt. Det kan jo hende at jeg er så vant med å få tykkere vipper av mascara at bare permanentfarge liksom ikke blir noen vits. Anonymkode: 47ab1...f33 Du er nok inne på det her; å farge vs å ha maskara gir to ulike effekter. Jeg er likens som deg; har så blonde vipper(og bryn) at jeg må ha farge eller sminke for at de skal synes. Så er nok bare en vanesak:) Jeg farget vippene før jeg dro på ferie for å kunne se ok ut uten maskara, og droppa glatt maskara helt til det grodde ut for mye. Anonymkode: 50d0d...c82 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. oktober #6 Del Skrevet 2. oktober AnonymBruker skrev (På 1.10.2024 den 20.08): Har gjort det noen ganger, men synes det gir lite effekt. Det kan jo hende at jeg er så vant med å få tykkere vipper av mascara at bare permanentfarge liksom ikke blir noen vits. Anonymkode: 47ab1...f33 Har du prøvd det i kombinasjon med vippeløft? Anonymkode: c656b...17c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. oktober #7 Del Skrevet 2. oktober Syns all maskara klumpar seg, og føles og ser ekkelt ut, så eg går uten. Men ja skulle jo ønske eg hadde naturlig svarte. Kan man farge vippene sjølv heime? Anonymkode: f0386...549 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. oktober #8 Del Skrevet 4. oktober Jeg er helt lys og man ser knapt at jeg har øyevipper og bryn uten sminke. Jeg farger øyenbrynene jevnlig, så de har en naturlig farge. Jeg bruker maskara de dagene jeg er på jobb og om det er noe spesielt. Ellers gidder jeg ikke. Har ikke noe problem med å gå i butikken, på senteret eller besøk venner og familie uten maskara. Men jeg er ikke komfortabel med å være helt usminket på jobb. Skulle ønsker jeg var det, men jeg ser så vilt kjedelig ut uten noe farge på vippene. Jeg bruker ikke annen sminke. Jeg har prøvd å farge vippene, men jeg tåler veldig lite på øynene. Det svei så fælt at jeg ikke orker å gjøre det en gang til. Det gir jo langt i fra samme effekt som maskara så synes ikke det er verdt det. Anonymkode: fd0a8...289 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. oktober #9 Del Skrevet 5. oktober Gått over til fargeløs mascara. Anonymkode: be6fb...9cd Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. oktober #10 Del Skrevet 5. oktober Har du prøvd å gå til salong? Stor forskjell på hva jeg får til hjemme kontra hva de gjør der + at det er litt luksus i hverdagen. Ellers går det fint å fikse selv, kan være greit med hjelp. Spesielt forming og farging av bryn gir «bang for the buck». For min del fungerer mascara fint, men skjønner jo at det er kjipt når den klør og drysser. Har du prøvd Sensai 38c? Den var min favoritt lenge til jeg fant ut at Maybelline fungerer fint for meg (litt rimeligere). Anonymkode: f656c...c49 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. oktober #11 Del Skrevet 5. oktober Ts, har du prøvd Lancome definicils maskara? Det er en av veldig få jeg tåler og som virkelig ikke drysser. Er ofte på tilbud, selv om den fortsatt er i dyreste laget. Anonymkode: 6af99...ee2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Iðunn Skrevet 5. oktober #12 Del Skrevet 5. oktober Jeg sluttet med maskara for noen år siden, men jeg farger vippene annenhver uke. De er selvfølgelig tynnere enn maskara-vipper, men jeg har fått flere og lengre vipper nå. Jeg bruker også brun eller grå øyenskygge i Vippekanten og litt olje på vippene. Da ser de litt tykkere og mørkere ut. Du vil bli vant til hvordan du ser ut uten maskara etterhvert. Du kan også bruke vippetang for å åpne blikket litt. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. oktober #13 Del Skrevet 5. oktober Jeg tenker ofte at det hadde vært deilig. Men jeg har brukt mascara konstant siden tenårene, og jeg føler meg nesten naken uten. Jeg bruker tube mascara, en sånn som går av uten problemer i varmt vann, men tåler regn og tårer. Lash power fra Clinique er jeg veldig fornøyd med. For min del er den type mascara mye bedre enn annet, og det gjør at det føles som mindre jobb og styrete. Jeg bruker ikke annen sminke enn mascara og farge på øyenbrynene, som også er lys blonde/hvite. Anonymkode: 94694...b86 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. oktober #14 Del Skrevet 7. oktober Jeg begynte med extensions. Korte og uten overdrevent volum. Deilig å slippe mascara! Anonymkode: b04ce...f17 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daisy-love Skrevet 7. oktober #15 Del Skrevet 7. oktober AnonymBruker skrev (På 5.10.2024 den 19.48): Gått over til fargeløs mascara. Anonymkode: be6fb...9cd Hvilken bruker du? Har lett lenge etter en selv. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. oktober #16 Del Skrevet 18. oktober https://fredrikoglouisa.no/produkt/lash-power-mascara-6ml/?srsltid=AfmBOop3964aKzhc3wQgjBqBv9-Uu2wPidZpEvHv21H76a0ZxluCmSpv Denne bruke jeg. Anonymkode: 6f645...7d3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå