Gå til innhold

Dere (som vil bli) tradwives, hvilke arenaer frekventerer dere - hvor dere kan bli sjekket opp?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Spør for sønnen min

Anonymkode: 0540d...8bb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Spør for sønnen min. :ler:

Er det den nye boomer-varianten av «spør for en venn»?

Anonymkode: aa3e7...e91

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De jeg kjenner som nok kunne gått litt under tradwives uten at de nødvendigvis kaller seg det, det er pene damer som er med veldig rike menn. 

Så de frekventerer sånn Sommerro og sånt. Og sønnen din bør være veldig velstående for og få seg en tradwife. 

Så det er ikke så vanskelig å finne, bare si til han at han må bli veldig rik, så kommer de.

Jeg føler sånn sett at dette med å finne seg en tradwife er så sinnskt ikke-tema, for de som tyter om det har ikke en krone og skjønner ikke at det absolutt viktigste med hele konseptet, er at de har nok penger til å forsørge familien. Heck, jeg er superfemninist og liker jobben min, men om jeg ville hatt barn (vil ikke det da) så kunne jeg nok lett sluttet i jobben for og ta vare på dem, så lenge mannen min betalte for den levestandarden jeg ønsker meg pluss satt inn godt med penger til å dekke pensjonen min og testamenterte alt til meg og satt halve huset i mitt navn osv.

Anonymkode: 981be...f43

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kunne veldig gjerne ønsket meg det, jeg er helt vanlig og er å finne på helt vanlige steder :) 

Om noe vil jeg tippe at det vil være større mulighet for å finne kvinner med ønske om å bli tradwife til høyre i politikken, så brgynn med å se hvor kvinner som holder til på den blå siden politisk henger.

Anonymkode: 56f79...9a5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...