AnonymBruker Skrevet 1. oktober #1 Del Skrevet 1. oktober Hei! Lang historie,kort. Han tok kontakt jeg avslo,sex uten følelser Jeg kom tilbake,angret,løy litt på følelser,sa de ikke vet der-Han misstenktr hele veien,jeg sa jeg hadde-han avbryte etter en stund. Poenget mitt er; Etter forhistorie med bloklering,har jrg np funnet ham igjen. Jeg prøver unskylde, vet der var dårlig stil. OG jeg mener det! Men! Jeg vil bare få snakket med ham ordentlig,nå har han layt leg stå på <read>,ikke lest,vært kort,sagt han ikke vil ha kontakt Bare så det er sagt ham er ikke helt uskyldig ham heller,men fordi jeg er interessert I hva jeg kan gjøre,for å forbedre,så blir det spinn på historien slik.. Kak noen komme med gode innspill,som VET hva de snakker om, har vært der, OG ikke dømmer? Vi møtes ikke i <naturlig setting>,ingen felles bekjente eller trakter vi kommer til å sees,så dette er ren og skjør kommunilasjons skills, og setter en prøve Jeg vil gjerne rydde opp,snakke rent og fritt og liker denne gutten,er han som har et problem med meg-Og jeg bet det fordi han rett ut,sa at han ikke likte personligheten min. Men så lot han meg ikke fullføre og fremprovosere dårlig stemning,likt med måten å oppføre seg på nå..litt barnlig,men jeg har mitt jeg også Han sa vi ikke passer sammen, og at det derfor blir dårlig match,jeg mener dette kan vi begge gjøre bedre,og vil han skal få sett meg som kompetent,mer enn at jeg tråkker han på tærne av å være bestemt Hører gjerne her inne,fra dere,som har litt erfaring og litt tanker rundt dette. Fra de som ikke vil dømme-Takk:) Anonymkode: add1e...a20 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. oktober #2 Del Skrevet 1. oktober Han vil ikke ha kontakt med deg. Hold deg unna ham. Anonymkode: 412fb...ab0 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. oktober #3 Del Skrevet 1. oktober Du trenger profesjonell hjelp, det er hva da 5 året du stalker han? Hva du har lyst til spiller faktisk ingen rolle, han har ikke lyst til å ha noe med deg å gjøre, respekter det!! Hva godt får du ut av æ tvinge deg på han? Anonymkode: 80185...4eb 3 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. oktober #4 Del Skrevet 1. oktober AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Han vil ikke ha kontakt med deg. Hold deg unna ham. Anonymkode: 412fb...ab0 Javel. Greit. Ikke tatt noe videre kontskt heller selvfølgelig Anonymkode: add1e...a20 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. oktober #5 Del Skrevet 1. oktober AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Du trenger profesjonell hjelp, det er hva da 5 året du stalker han? Hva du har lyst til spiller faktisk ingen rolle, han har ikke lyst til å ha noe med deg å gjøre, respekter det!! Hva godt får du ut av æ tvinge deg på han? Anonymkode: 80185...4eb Vennligst ikke kommenter,som du kjenner meg?? Tror ingen har noen kontakter eller annet -Fatter ikke du tror du vet hva dette går ut på? Jeg følger han ikke noen steder heller,bare så det er på det rene. Idiot altså..vennligst ikke kommenter mer i tråden min,takk:) Anonymkode: add1e...a20 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. oktober #6 Del Skrevet 1. oktober Jeg forstår ikke. Du lurte ham, og du ønsker å fortsette å lure ham? Han liker ikke personligheten din, men du vil endre hans syn på den? Jeg skjønner ikke. Dette gikk ikke som noen av dere ønsket, men gikk akkurat som det skulle Anonymkode: 68953...552 2 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. oktober #7 Del Skrevet 1. oktober AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Vennligst ikke kommenter,som du kjenner meg?? Tror ingen har noen kontakter eller annet -Fatter ikke du tror du vet hva dette går ut på? Jeg følger han ikke noen steder heller,bare så det er på det rene. Idiot altså..vennligst ikke kommenter mer i tråden min,takk:) Anonymkode: add1e...a20 Sannheten svir, gjør den ikke? Anonymkode: 80185...4eb 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. oktober #8 Del Skrevet 1. oktober La ham være i fred, herregud! Anonymkode: 42fb5...79d 3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. oktober #9 Del Skrevet 1. oktober AnonymBruker skrev (10 minutter siden): Sannheten svir, gjør den ikke? Anonymkode: 80185...4eb Herregud... Hvis du føler deg bedre for all del.. Aner ikke engang hvem du er,og du kjenner ikke meg... Anonymkode: add1e...a20 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. oktober #10 Del Skrevet 1. oktober AnonymBruker skrev (15 minutter siden): Jeg forstår ikke. Du lurte ham, og du ønsker å fortsette å lure ham? Han liker ikke personligheten din, men du vil endre hans syn på den? Jeg skjønner ikke. Dette gikk ikke som noen av dere ønsket, men gikk akkurat som det skulle Anonymkode: 68953...552 Hva foreslår du?? Lurte han??!! Uansett,jeg har sagt unnskyld til han,hvis du trengte få med deg det. Jeg spurte jo faktisk om hva annet jrg evt kunne ha gjort-Du trenger ikke komme med utelukkende edårlig kritikk,Jun for å kritisere.. Er faktisk også ganske off topic i tråden .. ... Anonymkode: add1e...a20 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. oktober #11 Del Skrevet 1. oktober AnonymBruker skrev (40 minutter siden): Vennligst ikke kommenter,som du kjenner meg?? Greia er jo at vi kjenner deg temmelig godt, etter femti tråder med samme tema, og samme ville måte å ordlegge deg på. Prøv å sett deg inn i den situasjonen, at du kjenner igjen en bruker, som spør om de samme tingene, år etter år. Hvordan ville du ha reagert? Anonymkode: 94a6f...46e 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. oktober #12 Del Skrevet 2. oktober Personer som ikke vil ja deg i livet holder man seg unna. Ferdig med saken! Anonymkode: 1db2c...39a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. oktober #13 Del Skrevet 2. oktober Uansett hvor mye man vil noe, synes man fortjener noe eller til og med motiverer noe med at det skulle være for andres beste er det noen ganger sånn at man må bære konsekvensene av egne handlinger. Kjedelig men sant, det gjelder uansett om vi snakker en dårlig tatovering, shitty oppførsel eller en kjønnssykdom. Man kan velge å se på det som en urettferdig straff eller bare innse at man på veldig mange områder i livet ikke får flere sjanser til å få det akkurat det man vil. Det fine med det siste er jo at det oftest åpner nye dører, man må bare være villig til å ikke slå seg selv i trynet med den første døren (altså akkurat denne mannen) Anonymkode: 91253...222 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kri.star Skrevet 2. oktober #14 Del Skrevet 2. oktober Det er jo helt tydelig at han ikke ønsker å ha noe med deg å gjøre, og det må du faktisk bare akseptere. (og når jeg leser hva du skriver til svar her, så forstår jeg han godt) 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. oktober #15 Del Skrevet 2. oktober Når du har kommet til det punktet at du velger å si rett ut til en person at du misliker personligheten til vedkommende, så er det nok ikke mulig å snu. Iallfall ikke når du selv ikke har noe ønske om det. Og jo mer du presser på, jo mer mislikt vil du bli. Mennesker som ignorerer signalene man sender og fortsetter å mase er stort rødt flagg. Du vil ikke få det du har behov for her ts, det eneste du kan gjøre er å fokusere på å gå videre uten hans hjelp. Anonymkode: 73192...ba7 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. oktober #16 Del Skrevet 2. oktober AnonymBruker skrev (42 minutter siden): Uansett hvor mye man vil noe, synes man fortjener noe eller til og med motiverer noe med at det skulle være for andres beste er det noen ganger sånn at man må bære konsekvensene av egne handlinger. Kjedelig men sant, det gjelder uansett om vi snakker en dårlig tatovering, shitty oppførsel eller en kjønnssykdom. Man kan velge å se på det som en urettferdig straff eller bare innse at man på veldig mange områder i livet ikke får flere sjanser til å få det akkurat det man vil. Det fine med det siste er jo at det oftest åpner nye dører, man må bare være villig til å ikke slå seg selv i trynet med den første døren (altså akkurat denne mannen) Anonymkode: 91253...222 Og en greie til, sett deg i hans situasjon: Du har hatt et eller annet med en mann som du avskyr såpass mye at du sannsynligvis skammer deg over å i det hele tatt ha rotet deg borti han. Det er ca. noe sånt som skal til for at man skal si til noen at man misliker noens personlighet, man kan heller ikke diskutere noens subjektive oppfatning av en selv. Hva skulle til for at du hadde kastet bort tid (både din egen og hans) på å høre hva han hadde å si? Den eneste grunnen under solen må være ren sympati fordi han er villig til å nedverdige seg selv og for å øke sjansene for at han skulle gå videre og la deg være i fred? Det er nok ekstremt sjelden at synet på noens personlighet forandrer seg fra negativt til positivt da de fleste velger å tro godt om en til det motsatte er bevist, ikke leter etter positive sider ved noen man ikke absolutt må ha i livet. Det snilleste du kan gjøre for deg selv her er nok å ikke se deg tilbake, tror ikke noen andre kommer til å se løsninger som du ikke allerede har tenk på selv. Anonymkode: 91253...222 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. oktober #17 Del Skrevet 2. oktober Du vil med andre ord bare høre på de som er enige med deg i det du selv har lyst til og avskriver alle som er uenige med deg som dømmende. La han være, blokker, gå videre med livet ditt. Dere blir ikke enige og du får ikke rett. Du kan ikke vinne her så bare gi slipp. Anonymkode: 9abdf...af3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå