AnonymBruker Skrevet 1. oktober #1 Del Skrevet 1. oktober Jeg har så vanskelig for å godta at folk dør, min far gikk bort for lenge siden, det taklet jeg svært dårlig, for ikke lenge siden så døde en fetter av meg, flere eldre folk jeg så ofte før er borte vekk, ja til og med en klasse kamerat er død, synes det er så fælt, føler jeg må få noen nye tanker for å takle dette her bedre , jeg sørger hele tiden, er ikke sunt, tankene vender alltid tilbake , synes det er så trist, får jo aldri se dem mer...gruer meg til flere dør, mamma, venner, søsken hoff 🥺 Anonymkode: 13090...65a 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Irak Skrevet 1. oktober #2 Del Skrevet 1. oktober Døden er ikke nådig på det viset der. Snakket med min kjære mamma før idag, og hun sa det så godt. Er det noe vi vet så er det at vi blir født, og at vi dør. Resten aner vi ingenting om...Så det har jeg bare forsonet meg med. Det er vondt å stå i når man mister noen man er glad i eller bryr seg om. Virker som du sårt trenger å snakke med noen. Å sørge hele tiden er ikke sunt. Har du noen du stoler på som du kan snakke med? Som tar sorgen din på alvor? For det er veldig viktig. Det siste man trenger å høre når man sørger, er at man må ta seg sammen. Er mange ufølsomme mennesker har jeg erfart. 1 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. oktober #3 Del Skrevet 1. oktober Irak skrev (19 minutter siden): Døden er ikke nådig på det viset der. Snakket med min kjære mamma før idag, og hun sa det så godt. Er det noe vi vet så er det at vi blir født, og at vi dør. Resten aner vi ingenting om...Så det har jeg bare forsonet meg med. Det er vondt å stå i når man mister noen man er glad i eller bryr seg om. Virker som du sårt trenger å snakke med noen. Å sørge hele tiden er ikke sunt. Har du noen du stoler på som du kan snakke med? Som tar sorgen din på alvor? For det er veldig viktig. Det siste man trenger å høre når man sørger, er at man må ta seg sammen. Er mange ufølsomme mennesker har jeg erfart. Nei jeg skulle ha snakket med psykolog føler jeg, jeg har såvidt nevnt det til min søster men får prøve å snakke mer med henne om dette,kanskje mental helse Norge er lurt, vet ikke...nei er ikke sunt å gå med dp tunge dystre tanker hver måned.... Anonymkode: 13090...65a 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Irak Skrevet 1. oktober #4 Del Skrevet 1. oktober AnonymBruker skrev (19 minutter siden): Nei jeg skulle ha snakket med psykolog føler jeg, jeg har såvidt nevnt det til min søster men får prøve å snakke mer med henne om dette,kanskje mental helse Norge er lurt, vet ikke...nei er ikke sunt å gå med dp tunge dystre tanker hver måned.... Anonymkode: 13090...65a Mental helse Norge er veldig lurt når du har det så vondt, som det virker som du har det. Dystre tanker er ikke sunt. Jo fortere du kan klare å få det ut av systemet jo bedre er det. 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DelvisPresley Skrevet 1. oktober #5 Del Skrevet 1. oktober Jeg mistet pappa da jeg var barn og er i konstant bekymring for å miste mamma som nå er over 70. Har ikke blitt bedre rustet til å takle motgang, snarere tvert i mot. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. oktober #6 Del Skrevet 2. oktober DelvisPresley skrev (10 timer siden): Jeg mistet pappa da jeg var barn og er i konstant bekymring for å miste mamma som nå er over 70. Har ikke blitt bedre rustet til å takle motgang, snarere tvert i mot. Dette var ikke så hjelpende å høre Anonymkode: 13090...65a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. oktober #7 Del Skrevet 2. oktober Jeg har nok vippet over i motsatt retning. Det som har vært felles for dem som ikke har dødd under traumatiske omstendigheter, er et fredelig uttrykk jeg aldri ellers ser. Jeg tenker som slik at deres tid med smerte, prøvelser og annet vondt er over. At de aldri mer skal ha det vondt, verken fysisk, psykisk eller annet gir meg trøst.. For mange er ikke livet optimalt, eller engang et sted de vil være. Min sorg blekner i forhold til det. Synes jeg. Selvfølgelig er det annerledes om det er blant ens nærmeste, men døden i seg selv ser jeg hele tiden. Den skremmer meg ikke. Anonymkode: e6a93...1ab 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. oktober #8 Del Skrevet 2. oktober AnonymBruker skrev (12 timer siden): Nei jeg skulle ha snakket med psykolog føler jeg, jeg har såvidt nevnt det til min søster men får prøve å snakke mer med henne om dette,kanskje mental helse Norge er lurt, vet ikke...nei er ikke sunt å gå med dp tunge dystre tanker hver måned.... Anonymkode: 13090...65a Du trenger ikke din søsters godkjennelse for å snakke med psykolog. Hvor gammel er du? Du kan kontakte legen og bli henvist til psykolog selv Anonymkode: 941e4...734 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. oktober #9 Del Skrevet 2. oktober AnonymBruker skrev (11 timer siden): Du trenger ikke din søsters godkjennelse for å snakke med psykolog. Hvor gammel er du? Du kan kontakte legen og bli henvist til psykolog selv Anonymkode: 941e4...734 Hva, da misforstår du, har jeg satt noe om at jeg trenger min søsters godkjenning? Anonymkode: 13090...65a 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DelvisPresley Skrevet 2. oktober #10 Del Skrevet 2. oktober AnonymBruker skrev (11 timer siden): Dette var ikke så hjelpende å høre Anonymkode: 13090...65a Nei, spurte du etter trøst i HI? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. november #11 Del Skrevet 1. november Det er ikke noe kjekt at folk vi er glad i, dør. Samtidig kan vi feire at de levde og satte spor etter seg.... Anonymkode: 53ecd...374 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå