AnonymBruker Skrevet 1. oktober #1 Del Skrevet 1. oktober Jeg har fortalt mine 2 bestevenninner at jeg orker ikke å drikke alkohol ofte. Spesielt ikke på en vanlig helg. Jeg jobber Mandag- Fredag og synes at helgen blir ødelagt hvis jeg drikker. Jeg har fibromyalgi og kroppen reagerer på alkohol. Kan være i dårlig form i mange dager etterpå, selv etter lite alkohol. Mine venninner jobber 50% og ei er ufør. De tar seg gjerne en fest no og da og inviterer meg også. Og det er koselig det, men føler at de vil at jeg skal drikke. De sier: kommer du hit på lørdag og tar deg noen glass vin sammen med oss? Jeg vet ikke om jeg orker å forklare en gang til at jeg orker ikke å drikke. Noen får overskudd av å drikke med venner, men ofte har det motsatt effekt på meg. Hva gjør jeg? Anonymkode: acdfc...5f0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. oktober #2 Del Skrevet 1. oktober "Hei, så koselig - jeg kommer! Tar med pepsi max som vanlig - gleder meg :)" Gode venner driter i hva du drikker. Anonymkode: 325b8...d1c 5 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. oktober #3 Del Skrevet 1. oktober ta med noe digg å spise Anonymkode: b66bc...8e9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
månemannen Skrevet 3. oktober #4 Del Skrevet 3. oktober "ofte" er veldig subjektivt, kan du prøve å si det til de mer tydelig at du ikke vil drikke? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. oktober #5 Del Skrevet 3. oktober "Ja, jeg tar med meg en alkoholfri jeg vil drikke!" Ellers bør du revurdere vennskapene for hvis du ikke er god nok uten alkohol.. Anonymkode: a2858...9b5 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. oktober #6 Del Skrevet 3. oktober det går fint å være sosial med venner som drikker alkohol om man ikke drikker selv, det gjør jeg hele tiden. Jeg blir skamdårlig av alkohol og sier det rett ut - det er gift for meg, jeg makter ikke, men jeg kan jo le og ha det morro med dere likevel Anonymkode: a440a...039 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. oktober #7 Del Skrevet 4. oktober AnonymBruker skrev (På 1.10.2024 den 20.45): "Hei, så koselig - jeg kommer! Tar med pepsi max som vanlig - gleder meg :)" Gode venner driter i hva du drikker. Anonymkode: 325b8...d1c Først må det bli vanlig. Anonymkode: f013a...346 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. oktober #8 Del Skrevet 4. oktober AnonymBruker skrev (På 1.10.2024 den 20.45): Gode venner driter i hva du drikker. Anonymkode: 325b8...d1c Nei. Gode venner gjør det samme. Det Pepsi Max svaret hadde vært siste gangen jeg inviterte. Anonymkode: fe214...cd9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. oktober #9 Del Skrevet 5. oktober Ta med alkoholfri vin til å begynne med da. Dere kan møtes uten at du drikker. Anonymkode: eab35...e25 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. oktober #10 Del Skrevet 6. oktober Jeg tar med et par alkoholfri øl når jeg er invitert på fest og ikke ønsker å drikke alkohol. Det er du som bestemmer og ikke de andre. Det går an å være sosial og hygge seg fordi om. Anonymkode: 82647...96f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. oktober #11 Del Skrevet 7. oktober AnonymBruker skrev (På 4.10.2024 den 22.07): Nei. Gode venner gjør det samme. Det Pepsi Max svaret hadde vært siste gangen jeg inviterte. Anonymkode: fe214...cd9 Idiot! Anonymkode: a6834...77b 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå