AnonymBruker Skrevet 1. oktober #1 Del Skrevet 1. oktober Jeg er gravid i første trimester, og har vært mye kvalm. Men jeg synes ikke bare at mat eller lukter et ekkelt, "alt" annet er liksom ti ganger eklere enn normalt. Hvis noe er skittent, gammelt, slitt eller hvis jeg ser en død flue, så er alt SÅ mye eklere enn normalt. Synes jeg selv også er ekkelt, føler meg ikke fresh uansett hva jeg gjørt. Noen som har hatt det sånn? Anonymkode: 18980...d4c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. oktober #2 Del Skrevet 1. oktober Veldig vanlig. Jeg klarte ikke å ta på rå kylling i første trimester Anonymkode: 8defb...ce0 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. oktober #3 Del Skrevet 2. oktober Hadde det likt. Sengetøyet måtte skiftes ukentlig og jeg brakk meg av min egen kroppslukt til tross for at jeg dusja både en og to ganger om dagen. Hæltes ikke å vaske skittentøy. Både katten og mannen stinket og måtte holde en armlengdes avstand. Anonymkode: 9520c...146 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. oktober #4 Del Skrevet 2. oktober Hadde det også slik med en del ting, blant annet mannen🙈 Endret seg noen dager etter baby var ute, nå er jeg som nyforelsket igjen! Herlig følelse! Anonymkode: 9cf81...110 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. oktober #5 Del Skrevet 2. oktober Blei dårlig av å se mat på tv, Instagram, etc. Anonymkode: de9f3...f41 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. oktober #6 Del Skrevet 2. oktober Jeg hadde de æt på samme måte i tillegg til at å se eller enda verre, HØRE, andre kysse, var så motbydelig at jeg måtte fjerne meg fra stedet/bytte kanal🤮🤮🤮🤮🤮🤣 Anonymkode: 0a39f...798 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. oktober #7 Del Skrevet 8. oktober AnonymBruker skrev (På 1.10.2024 den 17.49): Veldig vanlig. Jeg klarte ikke å ta på rå kylling i første trimester Anonymkode: 8defb...ce0 Off, det skjønner jeg godt! Godt å høre at jeg ikke er alene Anonymkode: 18980...d4c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. oktober #8 Del Skrevet 8. oktober AnonymBruker skrev (På 2.10.2024 den 10.25): Hadde det likt. Sengetøyet måtte skiftes ukentlig og jeg brakk meg av min egen kroppslukt til tross for at jeg dusja både en og to ganger om dagen. Hæltes ikke å vaske skittentøy. Både katten og mannen stinket og måtte holde en armlengdes avstand. Anonymkode: 9520c...146 Høres veldig gjenkjennelig ut Varte det hele svangerskapet? Anonymkode: 18980...d4c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. oktober #9 Del Skrevet 8. oktober AnonymBruker skrev (På 2.10.2024 den 11.38): Hadde det også slik med en del ting, blant annet mannen🙈 Endret seg noen dager etter baby var ute, nå er jeg som nyforelsket igjen! Herlig følelse! Anonymkode: 9cf81...110 Åh, så godt å høre at det går over! 😊 Anonymkode: 18980...d4c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. oktober #10 Del Skrevet 8. oktober AnonymBruker skrev (På 2.10.2024 den 17.06): Jeg hadde de æt på samme måte i tillegg til at å se eller enda verre, HØRE, andre kysse, var så motbydelig at jeg måtte fjerne meg fra stedet/bytte kanal🤮🤮🤮🤮🤮🤣 Anonymkode: 0a39f...798 Haha! Skjønner hva du mener, jeg synes også det er kvalmt akkurat nå Anonymkode: 18980...d4c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. oktober #11 Del Skrevet 8. oktober AnonymBruker skrev (På 2.10.2024 den 17.03): Blei dårlig av å se mat på tv, Instagram, etc. Anonymkode: de9f3...f41 Hvor lenge varte det? Anonymkode: 18980...d4c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. oktober #12 Del Skrevet 8. oktober AnonymBruker skrev (På 1.10.2024 den 17.49): Veldig vanlig. Jeg klarte ikke å ta på rå kylling i første trimester Anonymkode: 8defb...ce0 Samme her, faktisk reagerte jeg med vemmelse på rå kylling før jeg i det hele tatt visste at jeg var gravid! Anonymkode: 6e315...d49 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå