Gå til innhold

Klarsynte; kan dere være så snill å hjelpe med en lesning? 🙏🏻


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg har vært sammen med kjæresten et års tid. Har hele tiden hatt en gnagende følelse om at han har en lunken interesse for meg, på grunn av flere ting. Stemmer det? Eller er han bare en elendig kjæreste som ikke skjønner hvordan man behandler dama si? 😔

Anonymkode: 97526...451

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Narren, solen og skjebnehjulet.

sier meg at du er redd for å velge feil, og for konsekvensene men du vet innerst inne hva som stemmer og at du burde gå videre. Du har god intuisjon og du er en sterk person. Akkurat nå går ikke ting helt din vei men det vil snu. Men jeg ser at du burde pleie forholdet til venner og familie. Fremtiden ser lys ut men ikke ennå. Du trenger å finne støtte utenfor forholdet. 

Anonymkode: 82606...fd3

  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Narren, solen og skjebnehjulet.

sier meg at du er redd for å velge feil, og for konsekvensene men du vet innerst inne hva som stemmer og at du burde gå videre. Du har god intuisjon og du er en sterk person. Akkurat nå går ikke ting helt din vei men det vil snu. Men jeg ser at du burde pleie forholdet til venner og familie. Fremtiden ser lys ut men ikke ennå. Du trenger å finne støtte utenfor forholdet. 

Anonymkode: 82606...fd3

Takk❤️ Så du mener at det rette er å gå ut av forholdet? Du har rett i at jeg er veldig redd for å velge feil, for konsekvensene. Det er mye som er bra mellom oss, men også mye som ikke er på plass. Håpet mitt har vært at vi skal klare å jobbe med forholdet for å få det bedre, så derfor venter jeg og ser an, og griper sjansene til en god samtale innimellom. Det føles bedre en stund etter en god samtale. Men så er det mye rundt oss som stikker kjepper i hjulene, føler jeg.. 

Anonymkode: 97526...451

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Narren, solen og skjebnehjulet.

sier meg at du er redd for å velge feil, og for konsekvensene men du vet innerst inne hva som stemmer og at du burde gå videre. Du har god intuisjon og du er en sterk person. Akkurat nå går ikke ting helt din vei men det vil snu. Men jeg ser at du burde pleie forholdet til venner og familie. Fremtiden ser lys ut men ikke ennå. Du trenger å finne støtte utenfor forholdet. 

Anonymkode: 82606...fd3

Jeg leste litt om de tre kortene du trakk nå, og det er jo ganske gode kort for forholdet det? 

Anonymkode: 97526...451

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...