AnonymBruker Skrevet 1. oktober #1 Del Skrevet 1. oktober Hei Jeg har en hund på ca 30 kg som er veldig ivrig ved passering av katter. Nå har det seg sånn at flere av naboene mine har katt, og disse treffer vi ofte på ute. Hunden min er bare glad, men det er tungt å holde igjen, og armene mine begynner å føles mørbanka. Hunden er fremdeles en unghund (rett over året), så mye av dette kommer forhåpentligvis av alderen også, men fremdeles skulle jeg gjerne hørt noen oppmuntrende ord fra noen som har vært i samme situasjon, og som har fått det bedre? Hunden er en labrador. Anonymkode: 8ed72...ca8 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. oktober #2 Del Skrevet 1. oktober Har du prøvd sånt magebelte, som du bruker på deg selv? Man fester båndet i det, det tar mye av "kraften". Et halsbånd på hunden, og en sele som går i sånn magebelte Anonymkode: 28565...75a 3 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. oktober #3 Del Skrevet 1. oktober Sladretrening. Det øyeblikket hunden ser en katt, si bra og gi den en godbit. Sitt gjerne ut med hunden så du kan trene på det. Poenget er at man skal lære hunden at synet av en katt blir en trigger til å snu seg mot deg. Bruk masse godbiter i starten. Om noen måneder bør hunden ha blitt såpass flink til å snu seg mot deg hver gang den ser en katt at du kan begynne å fase ut godbitene (eventuelt bare gi noen her og der). Anonymkode: a5b13...638 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mardina Skrevet 1. oktober #4 Del Skrevet 1. oktober AnonymBruker skrev (8 timer siden): Hei Jeg har en hund på ca 30 kg som er veldig ivrig ved passering av katter. Nå har det seg sånn at flere av naboene mine har katt, og disse treffer vi ofte på ute. Hunden min er bare glad, men det er tungt å holde igjen, og armene mine begynner å føles mørbanka. Hunden er fremdeles en unghund (rett over året), så mye av dette kommer forhåpentligvis av alderen også, men fremdeles skulle jeg gjerne hørt noen oppmuntrende ord fra noen som har vært i samme situasjon, og som har fått det bedre? Hunden er en labrador. Anonymkode: 8ed72...ca8 Kjøp deg et magebelte, så du får avlastet armene dine. Det ble redningen for meg, når min hund var i sin verste pubertet 😊 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. oktober #5 Del Skrevet 2. oktober Magebelte og å jobbe med sladretrening Vi bruker non stop trekking belt. Har ikke turt å prøve noen av de rimeligere beltene, for i hunden her er det så mye krefter, så det må være noe som tåler litt😅 Anonymkode: 78879...bf4 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. oktober #6 Del Skrevet 2. oktober AnonymBruker skrev (15 timer siden): Har du prøvd sånt magebelte, som du bruker på deg selv? Man fester båndet i det, det tar mye av "kraften". Et halsbånd på hunden, og en sele som går i sånn magebelte Anonymkode: 28565...75a Naboen min har en stor tung hund og hun bruker dette beltet med stor suksess. Har sett henne sette bena i bakken og lene seg litt bak når han begynner, og det fungerer selv om hun er liten og lav. Anonymkode: 7019b...3d5 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå