Gå til innhold

Har et ledig lokale. Hva skal jeg bruke det til?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg eier et middels stort næringslokale i sentrum av en liten by. Har annonsert det til utleie, men interessen har vært laber. Jeg er uten jobb for tiden, og vurderer å ta det i bruk selv, men vet ikke hva til. Noen gode ideer? Fyr løs. 

Anonymkode: 2054f...242

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Er det på gateplan?

Har du forsøkt deg på kortidsutleie? Til feks pop-up butikk, kunstutstilling, events, atelier/fotostudio etc?

Anonymkode: e1ca5...999

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Jeg eier et middels stort næringslokale i sentrum av en liten by. Har annonsert det til utleie, men interessen har vært laber. Jeg er uten jobb for tiden, og vurderer å ta det i bruk selv, men vet ikke hva til. Noen gode ideer? Fyr løs. 

Anonymkode: 2054f...242

Møtested. En slags stue. Kanskje med kaffe, te og vafler. Hvor barn kan lese Donald Duck. De eldre kan strikke eller lese avisen. Voksne kan jobbe på bærbare datamaksin og bruke internett. 

Hvor folk som vil noen ganger kan holde en presentasjon eller et lite møte. Kanskje et lite marked for de virkelig små lokale bedriftene (frilansere, enk etc).

Et sted hvor man kan nettverke, for å møte andre mennesker, alle generasjoner sammen, uten et bestemt mål.

Anonymkode: 3a792...148

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sånn bruktsjappe hvor folk leier bodplass. Lite arbeidskrevende om du likevel går og slenger, og varene du skal formidle kommer dit av seg selv. 

Anonymkode: b4d4f...a6e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...