AnonymBruker Skrevet fredag kl 17:41 #21 Del Skrevet fredag kl 17:41 En lege kan si og anbefale mye. Men personlig erfaring er veldig viktig. For det er mange som opplever ar sukkerfri brus tilfredsstiller den cravingen de har for noe søt på kvelden, slik at de ikke kaster nedpå med alt annet søtt. Må huske på at vi er alle ulike, og reagerer ulikt. Forskning kan godt vise at det er gunstig for mange grunner å slutte med sukkerfri brus. Men om brusen er det som holder deg gående, slik at du ikke klemmer i deg sjokoladeplata i skapet, da hjelper jo brusen faktisk mer enn den skader. Anonymkode: 0bb83...d15 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sefanja Skrevet fredag kl 17:42 #22 Del Skrevet fredag kl 17:42 AnonymBruker skrev (22 timer siden): Alle jeg var innlagt sammen med for anoreksi, pleide å drikke STORE mengder Pepsi max. Anonymkode: afa15...80c Anoreksi er den mest dødelige psykiske lidelsen, så de bør du ikke basere livsstilsvalg på 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet fredag kl 17:42 #23 Del Skrevet fredag kl 17:42 Det finnes absolutt ingen bevis whatsoever på at sukkerfri brus påvirker vekten din. Dette er ren løgn og propaganda. Anonymkode: 10844...f74 3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet fredag kl 17:43 #24 Del Skrevet fredag kl 17:43 Jeg drikker sukkerfri brus og sukkerfri saft. Gått ned 17 kg i år. Noen får nok mer lyst på andre ting når de drikker sukkerfri brus, eller brus generelt, men for min del tilfredsstiller det cravingsene mine. Anonymkode: 24024...dd7 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet fredag kl 19:53 #25 Del Skrevet fredag kl 19:53 Sefanja skrev (2 timer siden): Anoreksi er den mest dødelige psykiske lidelsen, så de bør du ikke basere livsstilsvalg på Herregud var jo ikke det jeg mente. Poenget var et svar til hen som sa at alle overvektige drikker Pepsi max, som om det var en slags årsakssammenheng. Og da hadde jeg motsatt anekdotisk bevis. Ingen har sagt at brus er sunt, men du legger ikke på deg av Pepsi max. Anonymkode: afa15...80c 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet fredag kl 20:00 #26 Del Skrevet fredag kl 20:00 Jeg har gått ned 30 kg og holdt vekten i 5 år. Bmi 19 nå. Drikker masse cola zero, det dekker søtsuget og gjør meg mett. Anonymkode: 394f6...262 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet fredag kl 20:04 #27 Del Skrevet fredag kl 20:04 AnonymBruker skrev (På 1.10.2024 den 15.11): Legen min (!) sa nettopp at det er uheldig å drikke sukkerfri brus som Pepsi Max i en vektnedgangsperiode, da studier viser at sukkerfri brus kan bidra til overvekt... For meg høres det rart ut da jeg kjenner mange slanke mennesker som bælmer sukkerfri brus. Har noen her opplevd å gå raskere ned i vekt da dere kuttet sukkerfri brus? Anonymkode: 5de6c...1d6 Har gått ned 25 kilo på litt over ett år. Har drukket ganske mye sukkerfri brus uten at det tilsynelatende har satt stopper for vektnedgangen Anonymkode: c3060...1ef Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maleficenta Skrevet fredag kl 20:05 #28 Del Skrevet fredag kl 20:05 AnonymBruker skrev (På 1.10.2024 den 15.11): Legen min (!) sa nettopp at det er uheldig å drikke sukkerfri brus som Pepsi Max i en vektnedgangsperiode, da studier viser at sukkerfri brus kan bidra til overvekt... For meg høres det rart ut da jeg kjenner mange slanke mennesker som bælmer sukkerfri brus. Har noen her opplevd å gå raskere ned i vekt da dere kuttet sukkerfri brus? Anonymkode: 5de6c...1d6 Begynn å drikke vann du Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet søndag kl 05:55 #29 Del Skrevet søndag kl 05:55 AnonymBruker skrev (På 1.10.2024 den 17.38): Alle veldig overvektige jeg kjenner drikker Pepsi Max som om det stod om liv. Det kjøpes litervis straks det er tilbud. Anonymkode: 7b55e...4ba Hvor mange "veldig overvektige" kjenner du? Jeg kjøper gjerne en seks- eller åttepakning med Pepsi Max når det er tilbud, og min bmi ligger på +/- 20 😉 Jeg gikk ned over 50 kilo på under et år. Det hadde jeg kanskje ikke klart uten sukkerfri brus. Anonymkode: 6af86...1c0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå