PurpleTuliip Skrevet 1. oktober #61 Del Skrevet 1. oktober Har fyren ring på kaster jeg null mer blikk i den retningen. Med andre ord hverken turn on eller off. Dere er ikke med i «beregningen» 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. oktober #62 Del Skrevet 1. oktober Mister interessen med én gang når jeg ser en giftering. Anonymkode: d6ab9...a4a 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. oktober #63 Del Skrevet 1. oktober Jeg er gift og om jeg faller for fristelsen å flørte litt (går ikke lenger), så gjør jeg det bare med gifte menn. Anonymkode: d644e...34f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hateridioter Skrevet 1. oktober #64 Del Skrevet 1. oktober Jeg ville ikke kalt det turn-off, bare uaktuell. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. oktober #65 Del Skrevet 1. oktober Takk for mange nyttige innspill 😊 Anonymkode: 4a5a7...e86 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. oktober #66 Del Skrevet 2. oktober AnonymBruker skrev (12 timer siden): Har aldri vært utro, har ingen planer om å være utro og har ikke flørtet med noen. Det må da være lov å kjenne på at man kan være attraktiv i andres øyne uten å få et drittsekkstempel... Anonymkode: 4a5a7...e86 Saken er jo den, at du har funnet veien til et kvinneforum for å høre om det er greit å flørte med gifteringen på, eller om det er turnoff når vi ser den. Det virker helt åpenbart at det er en foranledning til dette, og at du møtte ei som du syntes var attraktiv? Når jeg er forelsket, så er det kun han jeg tenker på, alle andre er fullstendig uinteressante. Derfor tenker jeg at når man begynner å leke med tanken på andre, da bør man i stedet fokusere på forholdet man er i, og om det er ting der som man først og fremst må ta tak i. Det burde ikke bety så mye at andre finner deg attraktiv, det er hva kona di tenker om deg som har betydning. Ellers er det bare å finne veien ut av forholdet, om du heller ønsker å prøve deg på andre. Klart at man kan ha en god tone med andre, og at det er fint å føle seg attraktiv, men det er også veldig lett å trå feil når man først har funnet tonen med noen, og åpnet for en relasjon med andre. Selv om intensjonen ikke er å være utro, så har mange erfart at den spenningen som kan oppstå mellom en kvinne og en mann lett kan utvikles til at den ene, eller begge, får følelser. Anonymkode: f6d34...b12 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. oktober #67 Del Skrevet 2. oktober AnonymBruker skrev (10 timer siden): Gjør de? Når jeg ser i tråder om utroskap her, så virker det som få kvinner har dårlig samvittighet for å ligge med opptatte menn, mange skryter til og med av det Anonymkode: 085b3...2bf Her er du litt naiv. Det er en del trolling på KG, og mange liker å fyre opp temperaturen i en tråd. Du må ikke tro på alt du leser. Jo, det finnes drittsekker som ikke tar fem øre for å være utro, eller ligge med gifte menn (eller kvinner). Men det store flertallet har en sperre, og unngår slike forhold. Det er så mange tragedier med familier som går i oppløsning, barn som virrer rundt og lider under foreldrenes valg, at det er like greit å holde seg unna sånt. Det er nok av single man kan bli sammen med. Anonymkode: f6d34...b12 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. oktober #68 Del Skrevet 2. oktober Kålrota skrev (13 timer siden): Alle med respekt for seg selv styrer unna noen som er i forhold. Respekt for seg selv OG andre mener du? Anonymkode: 1d399...688 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. oktober #69 Del Skrevet 2. oktober Damer blir ekstra ivrige når der ser gifteringen min, erobringsinstinktet slår ofte inn, og vi havner til sengs. Anonymkode: f0568...5f2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. oktober #70 Del Skrevet 2. oktober AnonymBruker skrev (13 timer siden): Har lagt merke til at når jeg er ute på jobb og møter damer i passende alder at det ser ut som dere ser etter om jeg har giftering? Stemmer dette? Er det helt turnoff å møte en mann med ring? Jeg merker ofte at jeg kan få litt "kjemi" under møtene, men at den kjapt forsvinner så snart vi kommer nærme nok til at ringen vises...Ikke at jeg har planer om å være utro, jeg bare lurer litt på hvordan dere tenker Anonymkode: 4a5a7...e86 Syns turnoff var litt feil utrykk å bruke om det bare er snakk om synet av en giftering. Turnoff beskriver jo noe som nesten litt frastøtende og det er kke noe frastøtende med en mann med giftering i seg selv. En giftering har i utgangspunktet ingenting å si for meg om jeg møter en hyggelig fyr å prate med. Da er jeg stort sett trygg på at han ikke flørter med meg eller kan få tanker om ‘noe mer’, kjemi eller ei. Syns sånn sett det på mange måter er mye mer avslappende å prate med gifte menn. Blir vi bedre kjent og han snakker varmt om kona og kanskje barna i tillegg, så får han et pluss i boka hos meg. Hadde han da plutselig begynt å være mer frempå og flørtende derimot, steiler jeg unna umiddelbart. Og først da blir mannen frastøtende for meg. Anonymkode: 1d399...688 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lillevill Skrevet 2. oktober #71 Del Skrevet 2. oktober (endret) Tror de fleste forstår at om de går inn i et forhold med en utro person, så er sannsynligheten veldig høy for å selv bli bedratt. Det har med moral og egoisme å gjøre. Mao man møter en person som tenker mer på seg selv enn sine egne barn. En bedratt mann (eller kvinne) blir gjerne ikke en god samarbeidspartner, eller en god forelder i perioden etter bruddet. Hvorfor skulle den som er bedratt ikke føle seg såret, skadet, sveket osv. Hvordan skal en såret person greie å kommunisere med beste måte og med beste vilje, med et menneske om har sveket og ydmyket dem så dypt. Jeg tenker Kansje dypt inn i konsekvenser her, mulig ikke alle gjør det. Men jeg er virkelig ikke spesielt smart så vidt jeg vet. 🤣 Endret 2. oktober av lillevill Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. oktober #72 Del Skrevet 2. oktober AnonymBruker skrev (17 timer siden): Turn on, faktisk. Jeg vet at dette er en attraktiv nok mann for andre damer. Han har ressurser til å ta seg av en familie og barn. Sånn er biologien😆 Anonymkode: 3f9c8...488 Ha! Min snart x har aldri hatt resurser til å ta vare på en familie til tross for at han bærer ringen daglig. Kjør på! 🤣 Anonymkode: 963e9...f33 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. oktober #73 Del Skrevet 2. oktober AnonymBruker skrev (4 timer siden): Saken er jo den, at du har funnet veien til et kvinneforum for å høre om det er greit å flørte med gifteringen på, eller om det er turnoff når vi ser den. Det virker helt åpenbart at det er en foranledning til dette, og at du møtte ei som du syntes var attraktiv? Når jeg er forelsket, så er det kun han jeg tenker på, alle andre er fullstendig uinteressante. Derfor tenker jeg at når man begynner å leke med tanken på andre, da bør man i stedet fokusere på forholdet man er i, og om det er ting der som man først og fremst må ta tak i. Det burde ikke bety så mye at andre finner deg attraktiv, det er hva kona di tenker om deg som har betydning. Ellers er det bare å finne veien ut av forholdet, om du heller ønsker å prøve deg på andre. Klart at man kan ha en god tone med andre, og at det er fint å føle seg attraktiv, men det er også veldig lett å trå feil når man først har funnet tonen med noen, og åpnet for en relasjon med andre. Selv om intensjonen ikke er å være utro, så har mange erfart at den spenningen som kan oppstå mellom en kvinne og en mann lett kan utvikles til at den ene, eller begge, får følelser. Anonymkode: f6d34...b12 Ja, hvis man leker med ilden er det større sjanse at enn blir brent. Jeg unngår gifte menn på lik linje som jeg unngår narkotika. Fordi, det kan potensielt skape et helvete og den risikoen er ikke jeg villig å ta. Anonymkode: 963e9...f33 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Engel Skrevet 2. oktober #74 Del Skrevet 2. oktober AnonymBruker skrev (18 timer siden): Har som sagt ikke planer om å være utro. Bare nysgjerrig på om dette er noe dere ser etter når dere møter en mann i en ikke nødvendigvis flørtende situasjon, om du forstår. Og om en ring er noe som kan få deg til å miste helt interessen... Som mann må jeg si at jeg aldri tenker over om dama jeg snakker med er opptatt eller hvilke ringer hun har på seg. Anonymkode: 4a5a7...e86 Om det er i jobbsetting eller noe så bryr man seg ikke om sånt, for da er man ikke ute etter å sjekke opp noen. Er det i en bar på lørdag kveld eller annen ren sosial setting er det fort annerledes. Merkelig spørsmål, tror du damer konstant er ute etter å sjekke deg opp? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
micromaya Skrevet 2. oktober #75 Del Skrevet 2. oktober Som en annen nevnte: ser ringen som en filtreringsmekanisme. Jeg er singel, og ser jeg en som fanger interessen min er det første jeg sjekker om han har ring. Har han det legger jeg det fra meg der og da. Menn med ring som forsøker å sjekke meg opp avskriver jeg som duster. Menn med ring som oppfører seg normalt høflig ser jeg som stabile og gode partnere, for partneren sin. De får en stjerne i margen min, men er selvfølgelig uaktuelle å tenke noe mer på i jakten etter en partner. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå