AnonymBruker Skrevet 1. oktober 2024 #1 Del Skrevet 1. oktober 2024 Hovedsaklig botox - jeg leser så mye om hvor viktig det er å finne noen som forstår hvordan de forskjellige områdene i ansiktet henger sammen og påvirker hverandre. Men hvordan finner jeg ut hvem som kan dette, når jeg ikke forstår det selv? Jeg føler alle behandlere klarer å snakke seg fint til slike spørsmål... Deretter vurderer jeg dermapen med PRP. Er det noen her som har erfaring med det? Er det likegreit å bare ta dermapen uten PRP? Stor forskjell i pris. Føler meg gusten og kjip, står midt i en skilsmisse. Ønsker å føle meg fresh igjen.Jeg gjør det jeg kan på privaten, men det virker ikke til å hjelpe så mye som jeg ønsker, så da søker jeg mot disse løsningene.. Anonymkode: 77e4a...6d6 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. oktober 2024 #2 Del Skrevet 1. oktober 2024 Jeg kjenner ikke til behandling i området du bor i, men er godt kjent med botox generelt. Om du kun skal ta sinnarynken, er det ikke så farlig hvor du går (så lenge terapeuten er godt utdannet, så klart). Om du skal ta f.eks kråketær, er det viktig å finne noen som ikke gjør smilet kunstig. Mitt aller beste tips er å booke konsultasjoner med ulike salonger. Mange salonger tilbyr gratis konsultasjon. Jeg har gjort mye dermapen opp gjennom, og elsker behandlingen. Jeg har kun gjort dermapen med kjemisk peel, og er storfornøyd med resultatene. Går cirka 3 ganger i året til dermapen, og 2 ganger i året til botox. Anbefaler å forsøke "vanlig" dermapen før du eventuelt slår på stortromma. Lykke til! ❤️ Anonymkode: 51b60...b30 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. oktober 2024 #3 Del Skrevet 1. oktober 2024 AnonymBruker skrev (36 minutter siden): Jeg kjenner ikke til behandling i området du bor i, men er godt kjent med botox generelt. Om du kun skal ta sinnarynken, er det ikke så farlig hvor du går (så lenge terapeuten er godt utdannet, så klart). Om du skal ta f.eks kråketær, er det viktig å finne noen som ikke gjør smilet kunstig. Mitt aller beste tips er å booke konsultasjoner med ulike salonger. Mange salonger tilbyr gratis konsultasjon. Jeg har gjort mye dermapen opp gjennom, og elsker behandlingen. Jeg har kun gjort dermapen med kjemisk peel, og er storfornøyd med resultatene. Går cirka 3 ganger i året til dermapen, og 2 ganger i året til botox. Anbefaler å forsøke "vanlig" dermapen før du eventuelt slår på stortromma. Lykke til! ❤️ Anonymkode: 51b60...b30 Takk for svar! Hvor vondt er det med disse dermapenbehandlingene? Er det det samme som microneedling? Det virker som om det er en forskjell, men jeg blir forvirret. Jeg har tidligere forsøkt microneedling, men jeg fortsatte ikke med behandlingen. Det var veldig vondt mens det pågikk, og veldig vondt i dagene etter, men jeg har senere fått høre at behandleren gikk altfor dypt. (Dette var i England, men hun hadde uansett ikke vært aktuell å gå tilbake til selvsagt.) Når det gjelder botox, så er min problemstilling både rynker rundt øyene, kråketær og linjer under (det kan vel ikke botox hjelpe på?), sinnarynken, samt smilelinjer. Jeg har tunge øyelokk og ønsker et løft, som jeg har forstått at noen behandlere vet hvordan de gjør, men hvordan vite om man går til riktig! Jeg har vært hos konsultasjon to steder hittil, men jeg opplever at de bare prater bekreftende med på hva jeg sier, og sier hvor de vil sette sprøytene, og hvilke andre behandlinger jeg bør følge med på (mersalg). Når jeg stiller spørsmål om hvordan injeksjoner på et spesifik område vil påvirke et annet område, følte jeg ikke at jeg fikk noe spesielt annet svar enn at de vet hva de driver med og at de er erfarne innen dette osv. Anonymkode: 77e4a...6d6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. oktober 2024 #4 Del Skrevet 2. oktober 2024 AnonymBruker skrev (På 1.10.2024 den 14.46): Takk for svar! Hvor vondt er det med disse dermapenbehandlingene? Er det det samme som microneedling? Det virker som om det er en forskjell, men jeg blir forvirret. Jeg har tidligere forsøkt microneedling, men jeg fortsatte ikke med behandlingen. Det var veldig vondt mens det pågikk, og veldig vondt i dagene etter, men jeg har senere fått høre at behandleren gikk altfor dypt. (Dette var i England, men hun hadde uansett ikke vært aktuell å gå tilbake til selvsagt.) Når det gjelder botox, så er min problemstilling både rynker rundt øyene, kråketær og linjer under (det kan vel ikke botox hjelpe på?), sinnarynken, samt smilelinjer. Jeg har tunge øyelokk og ønsker et løft, som jeg har forstått at noen behandlere vet hvordan de gjør, men hvordan vite om man går til riktig! Jeg har vært hos konsultasjon to steder hittil, men jeg opplever at de bare prater bekreftende med på hva jeg sier, og sier hvor de vil sette sprøytene, og hvilke andre behandlinger jeg bør følge med på (mersalg). Når jeg stiller spørsmål om hvordan injeksjoner på et spesifik område vil påvirke et annet område, følte jeg ikke at jeg fikk noe spesielt annet svar enn at de vet hva de driver med og at de er erfarne innen dette osv. Anonymkode: 77e4a...6d6 Kan jeg spør hvor du har vært til konsultasjon? Jeg skal til MK laser om et par uker. I utgpkt for å ta Botox i sinnarynka men er et par områder til jeg ville forhørt meg om.. har aldri tatt før. Anonymkode: 2d6ef...412 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. oktober 2024 #5 Del Skrevet 2. oktober 2024 AnonymBruker skrev (På 1.10.2024 den 14.46): Takk for svar! Hvor vondt er det med disse dermapenbehandlingene? Er det det samme som microneedling? Det virker som om det er en forskjell, men jeg blir forvirret. Jeg har tidligere forsøkt microneedling, men jeg fortsatte ikke med behandlingen. Det var veldig vondt mens det pågikk, og veldig vondt i dagene etter, men jeg har senere fått høre at behandleren gikk altfor dypt. (Dette var i England, men hun hadde uansett ikke vært aktuell å gå tilbake til selvsagt.) Når det gjelder botox, så er min problemstilling både rynker rundt øyene, kråketær og linjer under (det kan vel ikke botox hjelpe på?), sinnarynken, samt smilelinjer. Jeg har tunge øyelokk og ønsker et løft, som jeg har forstått at noen behandlere vet hvordan de gjør, men hvordan vite om man går til riktig! Jeg har vært hos konsultasjon to steder hittil, men jeg opplever at de bare prater bekreftende med på hva jeg sier, og sier hvor de vil sette sprøytene, og hvilke andre behandlinger jeg bør følge med på (mersalg). Når jeg stiller spørsmål om hvordan injeksjoner på et spesifik område vil påvirke et annet område, følte jeg ikke at jeg fikk noe spesielt annet svar enn at de vet hva de driver med og at de er erfarne innen dette osv. Anonymkode: 77e4a...6d6 Det er nok veldig individuelt hvor smertefullt dermapen oppleves. Jeg synes ikke det er vondt i det hele tatt, men ei venninne synes det er helt utrolig vondt. Samme behandler og samme peel. Gode resultater på oss begge to Om du er usikker, vil jeg anbefale å forsøke å sette botox i panna først. Det kan alle behandlere. Om du er fornøyd med resultatet, og føler deg trygg på behandleren, kan du eventuelt bestille enda en time. Det er bedre å begynne for smått enn for stort. Hva er det du tenker at behandlerne du har vært til burde si noe mer om? Om man ikke er utdannet innen hud, vil nok det meste høres gresk ut for oss "vanlige". Jeg går selv til Signaturklinikken i Oslo, der føler jeg meg veldig trygg. Ingen som har forsøkt mersalg, og får grundig forklaring på alt. Har booket konsultasjoner, og gått ut døra med en anbefaling om å la være å ta behandlingen. Slike steder er sikkert en mangelvare, men der kommer alltid kunden først. De nekter også å sette botox/filler om en person er overbehandlet. Anonymkode: 51b60...b30 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå