Gå til innhold

Samletråd for diskusjon av penisstørrelser


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hva kan det være ? selvsikkerhet? store hender? små føtter? høye menn? lave menn? Hvordan kan jeg sile ut de som har liten penis før vi havner i sengen og skal ha sex ?

Anonymkode: 72b26...93e

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Sår høne etter sex kan tyde på stor penis. 

Anonymkode: b777b...ba3

  • Liker 23
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Sår høne etter sex kan tyde på stor penis. 

Anonymkode: b777b...ba3

ja etter sex. jeg trenger tegn i forkant.

Anonymkode: 72b26...93e

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror det er vanskelig å sile ut, jeg for eksempel har veldig god selvtillit når det kommer til damer, til tross for et middels utseende og gjennomsnittlig penisstørrelse. Har også digre hender og føtter. 

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det kan du ikke sile ut. Det er ingen "tegn" annet enn om du pirrer ham og får ser bulen på buksa hans. Lav, høy, små hender, store hender, liten nese, stor nese... det spiller ingen rolle. Det er ingen fasit. 

Anonymkode: 6382e...49f

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, AnonymBruker said:

Hva kan det være ? selvsikkerhet? store hender? små føtter? høye menn? lave menn? Hvordan kan jeg sile ut de som har liten penis før vi havner i sengen og skal ha sex ?

Anonymkode: 72b26...93e

Er du homo?

Anonymkode: 8a43e...9bb

  • Liker 2
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det kan du ikke sile ut. Det er ingen "tegn" annet enn om du pirrer ham og får ser bulen på buksa hans. Lav, høy, små hender, store hender, liten nese, stor nese... det spiller ingen rolle. Det er ingen fasit. 

Anonymkode: 6382e...49f

Det er ingen fasit nei, men tar man hånden og sprer fingerene ut så langt man kan så vil avstanden mellom tuppen av lillefinger og tommelfinger stemme sånn ca med erigrert penis stemme overens for gjenomsnittet hvertfall. Det er ingen garanti for at det er slik men hvis du skal gjette uten noen andre tegn som du skriver så er det det nærmeste du kommer. Er bare noe jeg har lest og sjekket at det stemte på meg og ble da overbevist. så ta dette med en stor klype salt, og husk å ikke bruk din egen hånd da :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er du han dickpick fyren igjen som troller? 

Anonymkode: d98ca...68e

  • Liker 2
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spør rett ut på melding først, så slipper de å gå på en bortkastet date.

 

Anonymkode: d5cc7...393

Lenke til kommentar
Del på andre sider

40 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hva kan det være ? selvsikkerhet? store hender? små føtter? høye menn? lave menn? Hvordan kan jeg sile ut de som har liten penis før vi havner i sengen og skal ha sex ?

Anonymkode: 72b26...93e

Spør han eller prøve sex en gang da vet du hvor stor er penisen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

47 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hva kan det være ? selvsikkerhet? store hender? små føtter? høye menn? lave menn? Hvordan kan jeg sile ut de som har liten penis før vi havner i sengen og skal ha sex ?

Anonymkode: 72b26...93e

Du må nok se den for å finne det ut. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

44 minutter siden, ArneAnd skrev:

Tror det er vanskelig å sile ut, jeg for eksempel har veldig god selvtillit når det kommer til damer, til tross for et middels utseende og gjennomsnittlig penisstørrelse. Har også digre hender og føtter. 

Så du er en bedrager? 

Anonymkode: 577cb...fa0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

23 minutter siden, Stålmannen skrev:

Det er ingen fasit nei, men tar man hånden og sprer fingerene ut så langt man kan så vil avstanden mellom tuppen av lillefinger og tommelfinger stemme sånn ca med erigrert penis stemme overens for gjenomsnittet hvertfall. Det er ingen garanti for at det er slik men hvis du skal gjette uten noen andre tegn som du skriver så er det det nærmeste du kommer. Er bare noe jeg har lest og sjekket at det stemte på meg og ble da overbevist. så ta dette med en stor klype salt, og husk å ikke bruk din egen hånd da :P

Om jeg hadde vært mann hadde jeg i såfall hatt en stor penis. ;) 

Anonymkode: 6382e...49f

  • Liker 8
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Det er også noe forskning som viser at jo større forskjell mellom langefinger og pekefinger det er, altså menn som du kan se ha lange langefingre, jo mer testosteron har de blitt utsatt for under svangerskapet. men stor sjanse for at man blir skuffa hvis man har studert dette her på daten,og så viser det seg å ikke stemme. Finnes mange menn med svære fingre og med liten penis og omvendt.

Anonymkode: 09c96...338

  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det eneste sikre er å sile på etnisitet. Dette er vitenskapelig bevist.

Luk bort asiatene og hent inn afrikanerne så er du på ganske trygg grunn.

Anonymkode: ab8ab...ee9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hva kan det være ? selvsikkerhet? store hender? små føtter? høye menn? lave menn? Hvordan kan jeg sile ut de som har liten penis før vi havner i sengen og skal ha sex ?

Anonymkode: 72b26...93e

Du spør 📏

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 timer siden, Stålmannen skrev:

Det er ingen fasit nei, men tar man hånden og sprer fingerene ut så langt man kan så vil avstanden mellom tuppen av lillefinger og tommelfinger stemme sånn ca med erigrert penis stemme overens for gjenomsnittet hvertfall. Det er ingen garanti for at det er slik men hvis du skal gjette uten noen andre tegn som du skriver så er det det nærmeste du kommer. Er bare noe jeg har lest og sjekket at det stemte på meg og ble da overbevist. så ta dette med en stor klype salt, og husk å ikke bruk din egen hånd da :P

Dette er jo bare tull. Jeg har hatt et fast forhold til tre ulike menn som har en penis som er både lang og grov, og samtlige har hatt unormalt små hender til menn å være. (Jeg har små hender selv, så ender ofte opp med å måle hender med både venner og elskere.) Uten at jeg konkluderer med at alle med små hender har stor pikk, men jeg har i hvert fall konstatert at det ikke er noen fast korrelasjon på at de har liten heller. 

Anonymkode: 2ebaa...e91

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...