Gå til innhold

Hvorfor får omtrent alle menn utløsning daglig?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker skrev (10 timer siden):

Les om forskjellen på spontan, og responsiv sexlyst. Noen får bare plutselig lyst på kaffe, mens andre ikke tenker på kaffe, før de ser noen andre drikker det, eller de ser et wienerbrød, og begynner å tenke hvor godt det hadde vært med kaffe til. 

Det finnes kvinner som har spontan lyst, men av mystiske grunner greier de å finne de mennene som sjelden ønsker sex. 

Anonymkode: 4a727...b34

Nå er det nå engang slik også at det liksom er menn med stor sexlyst som har fått talerett for menn og kvinner med lav sexlyst som har fått talerett for kvinner, og menn med lavere sexlyst enn det menn "markedsføres" med holder helst godt kjeft, eller driver en slags selvbenektelse angående at de har lav lyst, ved å telle hver pokker gang tankene bare streifer innom sex som lyst på sex. Selv om de ikke hadde orket å ga sex. Kvinner med høy lyst har begynt å gi lyd fra seg, men enn så lenge er det em stor skjevhet i hvem som taler for menn iallefall. 

Jeg er kvinne som ikke har et vanvittig sexbehov (3-4 ganger i uka har vært optimalt for meg, 2 ganger i uka kan jeg takle), og likevel har jeg hatt forhold til kun en mann, kun en eneste, som over noe tid har hatt større behov enn meg, og flere som har hatt lavere behov enn meg. 

Det er faktisk helt vanlig at mannen har minst behov også. Vi hører bare mindre om det, og nærmest ingenting fra menn i den situasjonen. Menn med høy lyst påstår derimot jevnt over å prate for alle menn. Det gjør de absolutt ikke. 

Anonymkode: 4d75d...925

• Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Artig med en mann som henger på et seksualforum på KG, og tror at hans fiksering på det seksuelle gjelder for alle menn...

For mange av de menn som har behov for å henge her inne er nok dette vanlig, men ikke for andre.

Anonymkode: a6d35...176

• Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (12 timer siden):

Fordi hannen er designet for å befrukte flest mulig på kortest mulig tid. Dette skjærer nok i ørene på sjalue folk, men slik er det. Det er derfor hannen snur seg etter andre kvinner selv om han har make. De kan ikke noe for det, de er designet sånn og det er deres oppgave her på jorden.

Anonymkode: 8a93b...0a2

Da kan de ikke komme etterpå å klage på å ha "blitt far mot sin vilje"...

• Liker 1
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har et spennende og variert sexliv med mannen. Vi kan snakke om alt rundt kropp, sex og lyst. Han vet jeg har skapt meg en avhengighet at orgasmer og må onanere/få orgasme i løpet av dagen. Gjerne to ganger også. Likevel har vi ikke sex mer enn 4-5 ganger i mnd. Han har normal sexlyst og er åpen om det om han har onanert om jeg spør. Fordi han vet jeg tenner på det. Men han onanerer ikke hver dag, så her er jeg mer avhengig enn ham. Noen ganger liker han å ‘holde seg’ flere dager fordi han liker sexen ekstra godt når han føler det sprenger litt på og spruter ekstra mye. Dette merkes.

Konklusjonen min må bli at behovet for å komme og hyppighet er individuelt. Alt etter mental helse og fysikk. Samt hormonnivåer. Det er nok flere menn enn kvinner som er avhengig av å komme daglig/ofte, men det kan også være forhold der kvinnen er mest kåt.

At vi er monogame handler om kultur og verdier/holdninger, samt religion som noen andre her nevner. Det har nok oppstått av at de fleste mennesker kjenner på sjalusi og litt eiesyke av og til. Samtidig som kultur/religion har lært oss om rett og galt-  etikk/moral. Ikke minst empati.

Anonymkode: e89e9...fab

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ingenting som overgår en kaffe og ronk på mårraskvisten😉

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (10 timer siden):

Nå er det nå engang slik også at det liksom er menn med stor sexlyst som har fått talerett for menn og kvinner med lav sexlyst som har fått talerett for kvinner, og menn med lavere sexlyst enn det menn "markedsføres" med holder helst godt kjeft, eller driver en slags selvbenektelse angående at de har lav lyst, ved å telle hver pokker gang tankene bare streifer innom sex som lyst på sex. Selv om de ikke hadde orket å ga sex. Kvinner med høy lyst har begynt å gi lyd fra seg, men enn så lenge er det em stor skjevhet i hvem som taler for menn iallefall. 

Jeg er kvinne som ikke har et vanvittig sexbehov (3-4 ganger i uka har vært optimalt for meg, 2 ganger i uka kan jeg takle), og likevel har jeg hatt forhold til kun en mann, kun en eneste, som over noe tid har hatt større behov enn meg, og flere som har hatt lavere behov enn meg. 

Det er faktisk helt vanlig at mannen har minst behov også. Vi hører bare mindre om det, og nærmest ingenting fra menn i den situasjonen. Menn med høy lyst påstår derimot jevnt over å prate for alle menn. Det gjør de absolutt ikke. 

Noen viktige poenger her.

For meg personlig hadde sex 4 ganger i uken vært mer en jeg hadde giddet/hatt lyst til. For meg hadde det blitt meg mas en glede.

Så har du jo noen av disse «biologi-mennene» på KG som da vil hevde at jeg er enten aseksuell eller har lave verdier av testosteron fordi jeg ikke har interesse av å knulle hver dag😂.. Tror vi bare skal smile litt av det og ta inn over oss at dette er et fenomen som gjelder et lite knippe av menn her på KG. De liker å gjøre seg til bærere av fakta om hvordan alle menn fungerer😆🙈

Anonymkode: 64bf8...1bb

• Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Litt som Foodora. Fordi de vil.

Anonymkode: cbb04...fe5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (6 timer siden):

Noen viktige poenger her.

For meg personlig hadde sex 4 ganger i uken vært mer en jeg hadde giddet/hatt lyst til. For meg hadde det blitt meg mas en glede.

Så har du jo noen av disse «biologi-mennene» på KG som da vil hevde at jeg er enten aseksuell eller har lave verdier av testosteron fordi jeg ikke har interesse av å knulle hver dag😂.. Tror vi bare skal smile litt av det og ta inn over oss at dette er et fenomen som gjelder et lite knippe av menn her på KG. De liker å gjøre seg til bærere av fakta om hvordan alle menn fungerer😆🙈

Anonymkode: 64bf8...1bb

Ja det de hevder er bare tull, men slikt gjør kommunikasjon mellom kvinner og menn angående det seksuelle svært vanskelig. Ikke sjelden det er tråder her der kvinner er fortvilet over at mannen de har forhold til ikke orker/ønsker sex så ofte som menn blir markedsført angående, selv om de har en helt normal frekvens på sex. Jeg var selv hjernevasket til å tro på slikt i den grad at jeg også fortvilte da jeg som yngre var i forhold til menn med lavere behov enn meg, frem til jeg innså at menn kommer helt naturlig med svært ulikt behov for sex uten at det betyr at noe er galt. Først da jeg forsto det kunne jeg ha konstruktive samtaler angående sex med menn jeg er i forhold til, og ikke tenke at noe var galt med dem, vårt forhold eller meg på grunn av at jeg hadde lyst oftest. Det vil si, det var jo noe vanskelig fremdeles, fordi mennene ikke våget å anerkjenne at de ikke var speed- seksuelle som menn liksom skulle være, men da sluttet iallefall jeg med å ta slikt personlig, og kunne relatere meg klokere til slikt. 

En eneste mann har levd opp til det som påstås om menn, så angående mine erfaringer er det ikke engang det mest vanlige, det at menn er konstante sex- maskiner. Samme sier venninner, at det kun er i starten av et forhold man kan forvente det. Da er ofte kvinner det samme. Ellers er det utover i forhold hipps om haps hvem som har størst behov for å ha sex, og menn som er rikelig fornøyd med sex 1-3 ganger i uka er helt absolutt vanlig. Kvinner som ønsker sex 1-2 ganger i måneden opplever gjerne menn som ønsker mer, men kvinner som har omtrentlig behov som meg gjerne opplever det samme som meg, at det kan bli litt mye. Og jeg er altså ikke i nærheten av å ønske sex hver dag. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Langt ifra daglig utløsning her. Kanskje 3 ganger i uka.

Lysten har falt i takt med samfunnsutviklingen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...