Gå til innhold

Finn.no: Kan annonsøren se hvem som har trykket «♥ legg til favoritt» ?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Eller kan de bare se antallet?

Jeg lurer fordi megler ringte meg opp etter en visning for å spørre om jeg var interessert i å legge inn bud. Egentlig ikke noe galt i det. Men jeg la ikke igjen mobilnr på visningen. (Kan også være fordi han kjente meg igjen i en liten by, eller fra en tidligere visning i våres, eller fordi han så bilnr'et mitt...)

Anonymkode: fd2ef...098

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

De som annonserer noe kan ikke se hvem som har trykket "hjerte" eller noe. Det kan de heldigvis ikke. 

Anonymkode: f40c1...859

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei

Anonymkode: 6c39b...0de

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi ser ingenting så det trenger du ikke å bekymre deg for. :)

Anonymkode: e3002...1a6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis det hadde vært sånn, er det jammen mange meglere (eller andre selgere på Finn) som kunne kontaktet meg. 

Anonymkode: 15f50...bc9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei. Om jeg melder meg på visning eller ber om å få tilgang til prospektet så må jeg fylle inn personalia for å laste det ned. Så ringer de om jeg er intr i å komme på visning.

Anonymkode: 89d43...bec

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (17 timer siden):

Eller kan de bare se antallet?

Jeg lurer fordi megler ringte meg opp etter en visning for å spørre om jeg var interessert i å legge inn bud. Egentlig ikke noe galt i det. Men jeg la ikke igjen mobilnr på visningen. (Kan også være fordi han kjente meg igjen i en liten by, eller fra en tidligere visning i våres, eller fordi han så bilnr'et mitt...)

Anonymkode: fd2ef...098

Ja det var litt spesielt. Uansett ikke greit om mekler har ‘stalket’ deg og funnet ut hvem du er og nummer uten at du hadde lagt igjen noe. Han kan ikke ha funnet ut hvem du er via Finn ihvertfall. Hadde en mekler kontaktet meg sånn så hadde jeg spurt vedkommende rett ut hvordan han fikk tak i nummeret mitt.

Anonymkode: 63d58...8c3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...