Gå til innhold

Uenighet om sykdom/holde hjemme fra bhg


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Brunello skrev (13 minutter siden):

Ja, og jeg sier de gangene det er krise. Normalt er det pilotens mor som er barnevakt, men noen ganger er hun også syk. Da sender man barnet i barnehagen med litt høy temperatur.

Jeg har en jobb hvor jeg av og til må rykke ut på kort varsel. Det er barnehagen innforstått med. To ganger har jeg måtte levere et sykt barn der, men da har jeg selvsagt parallelt jobbet med å skaffe barnevakt slik at barnet bare er et par timer i bhg til barnevakten (eller far) får organisert seg. Det har alltid vært helt uproblematisk og de har vist forståelse for at av og til dukker det opp prekære situasjoner.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Brunello skrev (32 minutter siden):

Ja, og jeg sier de gangene det er krise. Normalt er det pilotens mor som er barnevakt, men noen ganger er hun også syk. Da sender man barnet i barnehagen med litt høy temperatur.

Fy faen ass

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mannen din høres ut som han tenker mest på seg selv. Lite sjarmerende...

Anonymkode: 20b4f...839

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det som er rart her er at mannen din ble sur. Hvorfor i alle dager ble han det? Jobber du for han?

Anonymkode: 8eb5d...31f

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Marimma skrev (1 time siden):

Jeg har en jobb hvor jeg av og til må rykke ut på kort varsel. Det er barnehagen innforstått med. To ganger har jeg måtte levere et sykt barn der, men da har jeg selvsagt parallelt jobbet med å skaffe barnevakt slik at barnet bare er et par timer i bhg til barnevakten (eller far) får organisert seg. Det har alltid vært helt uproblematisk og de har vist forståelse for at av og til dukker det opp prekære situasjoner.

Bor du ikke sammen med barnets far siden han trenger opp mot et par timer på å "organisere seg" til å være hjemme med eget sykt barn...?

Håper ikke du gjør dette om barnet har noe smittsomt. Høres jo ikke ut som at denne jobben er forenelig med aleneomsorg for barn for å være helt ærlig, om du ikke en gang har sykt barn dager slik alle andre har.

Anonymkode: 2fa2b...30e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blåbærrips skrev (2 timer siden):

Hvordan går det med den lille?

37,7 er ikke feber, MEN mine er aldri over 37 når de er friske. Normaltemperaturen deres er rundt 36,6-36,8. Når de starter dagen med 37,7 da vet jeg det er noe som bygger seg opp. Det vesentlige hos ts er jo ikke temperaturen i seg selv men at den lille ber om å få legge seg og sover ekstra lenge. Da er jo ikke allmenntilstanden så veldig god. Ts gjorde helt riktig

Feberen steg ikke i løpet av dagen, men hun satt på fanget mitt i sofaen 90% av dagen. Lekte ikke, eller løp rundt. Ville ikke at jeg skulle gå noen steder , bare sitte med henne. Så vi satt/lå der nesten hele dagen mens vi så en film. Hun ville bare spise grøt - men spiste en del. Formen kom seg sånn i 3-4. tiden. Fa begynte hun å ville leke litt og pusle puslespill. Selvfølgelig rett før mannen kom hjem, da kom han med en "ja, hun var veldig syk du" kommentar. 

Ts

Anonymkode: 64084...e42

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg og mannen har helt forskjellig syn på dette også. Men han har aldri blitt sur på meg for å holde det jeg ser på som syk unge hjemme. Mannen går på jobb uansett sin egen tilstand, og er faktisk ikke i stand til å ta vare på syke unger fordi han har null forståelse.  Så ingen råd, men du er ikke alene og stå på ditt. Mødre vet best, hvertfall med sånne menn.

Anonymkode: dd816...996

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...