AnonymBruker Skrevet 1. oktober #1 Del Skrevet 1. oktober Jeg ble kjent med Kari på treningssenter og ble med i gruppen hennes som samles og driver med en aktivitet et par dager i uken. Jeg ble veldig sugd inn i hvor glade og positive alle er, og alt er så lett og ledig, god stemning og humor hele tiden. Men de snakket jo aldri dypt om følelser eller gikk nærmere innpå ting. Det oppdaget jeg da jeg plutselig kom.i samlivsbrudd, det ble bare stille rundt meg og stemninga var rar når jeg kom på ting så jeg holdt meg unna litt. Ene damen, ikke kari, tok kontakt og hinta om at de er ikke så gode med vanskelige ting og følelser, det blir mest feid vekk. Følte jeg hadde fått venninner og folk i livet mitt,.hva er feil når jeg ikke skjønte hvor overfladisk det hele var? De snakket jo mye om gamle opplevelser eller fæle ting folk gikk gjennom men på en sånn måte at det var det og nå skal vi ha det bra, vi kan ikke gå rundt og ha det vondt. Som om det er så lett, ser jeg i ettertid. Anonymkode: 11eae...125 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. oktober #2 Del Skrevet 1. oktober 2/10 Anonymkode: 42cbf...bbd Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Irak Skrevet 1. oktober #3 Del Skrevet 1. oktober AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Jeg ble kjent med Kari på treningssenter og ble med i gruppen hennes som samles og driver med en aktivitet et par dager i uken. Jeg ble veldig sugd inn i hvor glade og positive alle er, og alt er så lett og ledig, god stemning og humor hele tiden. Men de snakket jo aldri dypt om følelser eller gikk nærmere innpå ting. Det oppdaget jeg da jeg plutselig kom.i samlivsbrudd, det ble bare stille rundt meg og stemninga var rar når jeg kom på ting så jeg holdt meg unna litt. Ene damen, ikke kari, tok kontakt og hinta om at de er ikke så gode med vanskelige ting og følelser, det blir mest feid vekk. Følte jeg hadde fått venninner og folk i livet mitt,.hva er feil når jeg ikke skjønte hvor overfladisk det hele var? De snakket jo mye om gamle opplevelser eller fæle ting folk gikk gjennom men på en sånn måte at det var det og nå skal vi ha det bra, vi kan ikke gå rundt og ha det vondt. Som om det er så lett, ser jeg i ettertid. Anonymkode: 11eae...125 Hvor lenge har du vært med denne gruppen da? Det har jo litt å si. Så er det ikke alle som er komfortable med å snakke om slike temaer. Du skriver det jo selv. Lett er det ikke bestandig. De gjør så godt de kan tipper jeg. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. oktober #4 Del Skrevet 1. oktober Det kan jo være at de ønsker det møtepunktet som et fripust fra utfordringer og drit en har i livet? Anonymkode: 3846e...ffb 5 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. oktober #5 Del Skrevet 1. oktober Kanskje de føler de ikke kjenner deg godt nok enda til å dele følelser/vanskelige ting? Og kanskje de prøver å få deg til å trives, slappe av og hadet gøy. Inviterer jeg på fest, så ønsker jeg at folk skal hygge seg, ikke sippe hele kvelden. Noen ganger kan det være bedre å høre om noen vil ta en kaffe fordi man trenger å prate ut, eller taen telefon. Husk også at de kanskje har sine ting å stri med på privaten. Enten det er tidligere hendelser, familiære forhold, krevende jobb, psyken osv. Jeg kan være slik. Er det mye som skjer i livet, så har jeg ofte nok med meg selv. Og når jeg da er sosial ønsker jeg å bare kose meg uten fokus på noe negativt. Anonymkode: 9f7f9...bb1 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. oktober #6 Del Skrevet 1. oktober AnonymBruker skrev (45 minutter siden): Jeg ble kjent med Kari på treningssenter og ble med i gruppen hennes som samles og driver med en aktivitet et par dager i uken. Jeg ble veldig sugd inn i hvor glade og positive alle er, og alt er så lett og ledig, god stemning og humor hele tiden. Men de snakket jo aldri dypt om følelser eller gikk nærmere innpå ting. Det oppdaget jeg da jeg plutselig kom.i samlivsbrudd, det ble bare stille rundt meg og stemninga var rar når jeg kom på ting så jeg holdt meg unna litt. Ene damen, ikke kari, tok kontakt og hinta om at de er ikke så gode med vanskelige ting og følelser, det blir mest feid vekk. Følte jeg hadde fått venninner og folk i livet mitt,.hva er feil når jeg ikke skjønte hvor overfladisk det hele var? De snakket jo mye om gamle opplevelser eller fæle ting folk gikk gjennom men på en sånn måte at det var det og nå skal vi ha det bra, vi kan ikke gå rundt og ha det vondt. Som om det er så lett, ser jeg i ettertid. Anonymkode: 11eae...125 Det er en gruppe for felles aktivitet, ikke for dypere vennskap på gruppenivå? Er det en slik gruppe, altså at man møtes pga av felles interesse, så er ikke det venninner for dypere samtaler. Du kan få venninner i gruppen, men den delen av vennskapet pleies utenom de felles aktivitetene. Ulike arenaer har ulike mål, og en hobbygruppe er for hobby. Anonymkode: 4328c...d62 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. oktober #7 Del Skrevet 1. oktober Orker ikke slike folk, som lever på en rosa sky. Jeg lever i virkeligheten, den er brutal. Anonymkode: af498...3b5 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. oktober #8 Del Skrevet 1. oktober AnonymBruker skrev (7 timer siden): Orker ikke slike folk, som lever på en rosa sky. Jeg lever i virkeligheten, den er brutal. Anonymkode: af498...3b5 Når man lever i en ‘brutal realitet’ så er jo sjansen også større for at man forlanger mer av andre, siden man har 100.000.000 unnskyldninger for det ene og det andre. Anonymkode: d8069...25c 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. oktober #9 Del Skrevet 2. oktober Den der er litt vanskelig. Jeg har jobbet hardt for å ha et godt og ukomplisert liv, selv om jeg har vært gjennom et brudd så er det ikke noe som preger livet mitt nå. Jeg merker at jeg takler dårlig venner der det alltid er «noe». Mannetrøbbel, unger med div. diagnoser, jobben suger osv. osv. Ikke at man aldri kan snakke om dypere ting, men jeg føler jeg har lite å komme med og lite innsikt. Ungene er greie, jobben er bra, er singel, så ingen mann å klage på, litt helsegreier for egen del, men ikke noe alvorlig. Jeg har to gamle foreldre som begynner å trenge oppfølging, men det er ikke noe jeg trenger å snakke masse om. Jeg er ganske lys til sinns, noen vil nok kalle meg grunn, og det lever jeg godt med 😄 Jeg ser jo hva som skjer i verden, men jeg orker ikke grave meg ned i bekymringer, tar ting som de kommer. Anonymkode: 5eca3...35c 3 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå