Gå til innhold

I følge en dame i Dagbladet er det vanlig å ha utro sex på The Well

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker skrev (9 timer siden):

Har dere sett at andre har holdt på med seksuelle greier der? Er det et spa hvor folk slapper av eller et sted hvor folk har sex? Hva med evt andre gjester?

I følge damen skjer det meste av sexen i boblebadene. Bader vanlige folk også i disse boblebadene? Er ikke det ekkelt? https://www.dagbladet.no/tema/laererinnens-utro-sex-pa-nakenspa/82005464

Anonymkode: c941a...ab8

Om noen ønsker å være utro så er de vel det overalt - enten det er på hotell, på utesteder eller på spa

Anonymkode: 74f46...5b0

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Dagbladet er dagspressens svar på Se & Hør, med omtrent samme grad av troverdighet.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er jo et sted der smårare seksuelle avvikere samles, så tviler ikke på at dette stemmer.

Anonymkode: 6f020...828

• Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Det er jo et sted der smårare seksuelle avvikere samles, så tviler ikke på at dette stemmer.

Seksuelle avvikere? Det var jo en særdeles intelligent måte å ordlegge seg. Like smart som de som tenker at the well skal være et sammested for slanke folk fra Oslo vest, men desverre har blitt et sammested for småtjukke nudister i femtiårene. Du har folk i absolutt alle størrelser og samfunnslag der og det er dessuten ikke en konkurranse i å ha strammest rumpe og pupper. Og hvis jeg frivillig velger å kle meg hele uten klær, velger jeg glatt å gjøre det med naturister med ting som henger litt, men har senkede skuldre og et naturlig forhold til kropp, enn en overstylet restylaneinstragrammer fra Frogner som synes kropp er ekkelt 

Anonymkode: c6684...9db

• Liker 3
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Det er jo et sted der samles, så tviler ikke på at dette stemmer.

Det gjør vel ingenting.. "smårare seksuelle avvikere" blir jo også elsket❤️😅

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Laraa skrev (På 1.10.2024 den 7.07):

Det skjer. Riktignok sjeldent, men the well tar det på alvor og utestenger ( potensielt på livstid) om det blir oppdaget 

Tja. Historiene jeg får høre av en venninde som jobber der, tilsier at slett ikke alle som blir oppdaget blir utestengt. 

K

Anonymkode: 36d56...18c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tja jeg fingra venninna til dama mi i boblebadet der. Men hun satt ved siden av og fikk behandling av en venn🤣 og alle visste om det. Utro sex? Nei. 

Og vi hadde litt sex i en av dusjene, men ikke noe voldsomt. 

Hva er greia? Har ikke alle sex? Har ikke alle ett sexliv? Er ikke sex godt? Hva er galt med sex enn det deg og partner og ingen andre ser?

Dagbladet er jo en søppel «avis». Ikke rart de sliter. Selv seoghør er «bedre». 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jdz skrev (På 2.10.2024 den 2.33):

Dagbladet er dagspressens svar på Se & Hør, med omtrent samme grad av troverdighet.

Seoghør er bedre enn Dagbladet. Jeg leser ingen av de, og er helt sikker! Seoghør gravde/serverte (endelig) marius på sølvfat! Når alle hadde hørt, så blåste endelig seoghør lokket av saken!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 1.10.2024 den 12.44):

Er det ikke bare lite attraktive nudister som bruker The Well?

Anonymkode: 0bc8d...4c2

Stort sett ja. Du kan være heldig og det er et yngre par innom i starten av tjueårene hvor de er fysisk attraktive, men de går ikke nakne. 

Anonymkode: 25618...d48

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 2.10.2024 den 7.13):

Seksuelle avvikere? Det var jo en særdeles intelligent måte å ordlegge seg. Like smart som de som tenker at the well skal være et sammested for slanke folk fra Oslo vest, men desverre har blitt et sammested for småtjukke nudister i femtiårene. Du har folk i absolutt alle størrelser og samfunnslag der og det er dessuten ikke en konkurranse i å ha strammest rumpe og pupper. Og hvis jeg frivillig velger å kle meg hele uten klær, velger jeg glatt å gjøre det med naturister med ting som henger litt, men har senkede skuldre og et naturlig forhold til kropp, enn en overstylet restylaneinstragrammer fra Frogner som synes kropp er ekkelt 

Anonymkode: c6684...9db

Vel, om det var et spa som diskriminerte på utseende og alder hvor jeg kunne omgås likesinnende og attraktive mennesker så hadde jeg brukt det ofte. Men når man i praksis må omgås bermen forsvinner mye av gleden. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 1.10.2024 den 12.44):

Er det ikke bare lite attraktive nudister som bruker The Well?

Anonymkode: 0bc8d...4c2

Slutt a

Anonymkode: d5705...bcd

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Vel, om det var et spa som diskriminerte på utseende og alder hvor jeg kunne omgås likesinnende og attraktive mennesker så hadde jeg brukt det ofte. Men når man i praksis må omgås bermen forsvinner mye av gleden. 

Hehe, dette var herlig. ;) Altså det er lov å synes at enn selv er attraktiv, men mener du altså at mindre attraktive mennesker 'bermen'? Kan du definere 'bermen'?

Anonymkode: 65b31...bd6

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må være på hotellrommene isåfall. Vært der masse og aldri sett antydning til noen seksuelle aktiviteter. Takk gud!

Anonymkode: d7012...753

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Sander33 skrev (5 timer siden):

Tja jeg fingra venninna til dama mi i boblebadet der. Men hun satt ved siden av og fikk behandling av en venn🤣 og alle visste om det. Utro sex? Nei. 

Og vi hadde litt sex i en av dusjene, men ikke noe voldsomt. 

Hva er greia? Har ikke alle sex? Har ikke alle ett sexliv? Er ikke sex godt? Hva er galt med sex enn det deg og partner og ingen andre ser?

Dagbladet er jo en søppel «avis». Ikke rart de sliter. Selv seoghør er «bedre». 

Det er totalt galt å ha sex på steder der andre prøver å slappe av og IKKE ønsker andres seksualitet prakket på seg. 
Jeg hadde blitt forbanna og sagt i fra så dere ble kastet ut på livstid.

• Liker 1
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 1.10.2024 den 16.57):

Såpass som en liten reise dit burde du jo kunne unne deg. I hvert fall som en julegave eller bursdagsgave til deg selv. Tenk at du der kan få et glimt av en naken dame helt på ekte. Det må jo være en veldig mye bedre uttelling enn de utallige timene på sexforumet og singelforumet til kvinneguiden?

Anonymkode: edfad...ef6

Så er jeg altså ikke den eneste...

Helt konge når noen andre formulerer dine egne tanker bedre enn du klarer selv.

Takk!

Anonymkode: bf91a...ac6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Joda, det skjer forskjellig der. Vi var en vennegjeng som dro sammen. jeg endte opp med å fingre 2 av venninnene mine i boblebadet, en på hver side, mens de delte på runke meg. 

Anonymkode: 3f2d4...7d3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Joda, det skjer forskjellig der. Vi var en vennegjeng som dro sammen. jeg endte opp med å fingre 2 av venninnene mine i boblebadet, en på hver side, mens de delte på runke meg. 

Tror ikke på deg.

Anonymkode: 2ce61...af2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette vet vel alle?? 

Anonymkode: b8bf8...f39

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Så edgy.

Anonymkode: 41903...7e3

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det foregår sikkert endel på hotellrommene, som alle andre hotellrom, men jeg har aldri sett noe i badeanlegget. 

Stort sett flotte, naturlige folk som er der. Ikke så mye silikon og botox. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...