Gå til innhold

Tilfeldig hotellflørt


Bente26

Anbefalte innlegg

Si hei og gi et smil så er mye gjort. Skal prøve å legge merke til deg neste gang jeg er på jobbreise selv :) 

Anonymkode: bc97d...4f1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (20 minutter siden):

Dårlig ide, var vel å dra det langt? Selvsagt gir slike tilfeldige møter en helt annen spenning, men som ts skriver, så har hun ikke turt å gjøre noe på disse hotellene. Å komme seg på hesten på en eller annen måte, må være første bud. Å "bare" begynn å snakke med folk, når du har blitt voksen uten sånne egenskaper, sitter langt inne. 

Anonymkode: ea669...53f

Nei. Kroppen får ikke brukt sansene over app, det blir som å gå en blind vei. Mye større sjangse for at det blir klein, skummelt og avlyst, enn noe sexy. 

Menn er menn uansett om du møter dem på app eller på ekte. Om hun er for redd til å snakke med dem der, er hun for redd til å møte dem etter app også. På ekte kan hun peile seg inn på en som virkelig vil bli noe godt. Hun kommer seg ikke forbi å forholde seg til folk om hun skal ha sex med folk.

Å bli voldtatt av en creepy pervo fra appens underverden er verre enn at det blir flaut med en kjekkas på hotellet. Sier ikke at alle er slemme på app eller ingen på hotellet er, men ansikt til ansikt får du virkelig kjennt på noens utstråling så det å luke ut de aller verste er lettere. Dermed er det tryggere og større sjangse for god sex.

Anonymkode: a2280...b9a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Om hun er for redd til å snakke med dem der, er hun for redd til å møte dem etter app også.

Her tar du grundig feil. Det er allment akseptert at datingapper er en velsignelse for oss introverte og beskjedne. Ved å bruke litt tid på å skrive med noen, og avtale et treff, så er det en forpliktelse til å gjøre det, i stedet for å bare sitte der kveld etter kveld. Selvfølgelig skal hun ikke invitere noen opp på rommet, med mindre kjemien stemmer. 

Anonymkode: ea669...53f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Her tar du grundig feil. Det er allment akseptert at datingapper er en velsignelse for oss introverte og beskjedne. Ved å bruke litt tid på å skrive med noen, og avtale et treff, så er det en forpliktelse til å gjøre det, i stedet for å bare sitte der kveld etter kveld. Selvfølgelig skal hun ikke invitere noen opp på rommet, med mindre kjemien stemmer. 

Anonymkode: ea669...53f

Jeg er introvert og beskjeden. Men jeg sliter også med å låve bort kroppen min til menn jeg ikke har møtt en gang, for du kan skrive så mye du vil men det garanterer ikke at du responderer rett på dem. Det handler om lukt, stemme, bevegelser, toneleie, alt sånnt. 

Mannen jeg har sex med, er han det går fint å hilse på og flørte med. 

Vi er ikke ufunskjonelle selv om vi er introvert, husk det. Du har en kropp som kan å møte dem du tiltrekkes av, du må bare bli vant til å stå i det.

Anonymkode: a2280...b9a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Jeg er introvert og beskjeden. Men jeg sliter også med å låve bort kroppen min til menn jeg ikke har møtt en gang, for du kan skrive så mye du vil men det garanterer ikke at du responderer rett på dem. Det handler om lukt, stemme, bevegelser, toneleie, alt sånnt. 

Mannen jeg har sex med, er han det går fint å hilse på og flørte med. 

Vi er ikke ufunskjonelle selv om vi er introvert, husk det. Du har en kropp som kan å møte dem du tiltrekkes av, du må bare bli vant til å stå i det.

Anonymkode: a2280...b9a

Du skriver akkurat som om vi skulle være veldig uenige om noe?  Jeg sier ikke at hun skal hoppe ukritisk på hvem som helst, men gir bare mitt innspill til hvordan hun kan komme i gang. 

Anonymkode: ea669...53f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dersom du vil ha et one night stand på jobbtur, så er det nok mer effektivt å bestille en mann på døra gjennom en datingapp. Ikke at det er for meg, jeg synes jo det er vanskelig å kjenne kjemi etc via en app, men så lenge man enten er lite kresen eller fornøyd nok om det ofte bare blir en drink og en takk men nei takk så er det jo greit. 

Men jeg har også reist en del og satt meg i hotellbaren og møtt noen folk her og der. Og da er jeg ikke nødvendigvis åpen for det, kanskje jeg sitter med laptop. Du kan også gå til baren over gata eventuelt. Bare gå ut og ta en drink, punktum. 

Jeg har faktisk til og med møtt noen i heisen! Da var jeg litt på druen etter en jobbmiddag, hadde vært oppe og lagt fra meg litt ting og tenkte jeg skulle ned igjen og ta en nightcap til. Møtte på et band på turne i heisen som var på vei ut og var sånn "bli med oss da vel". Så gjorde jeg det, og endte opp med han ene på rommet etterpå. Det var helt nydelig, hyggelig kveld, vi utvekslet null informasjon og jeg husker ikke hva bandet heter lengre engang. Er ti år siden da, og var ikke noe kjent band.

Anonymkode: 5d0ab...6d5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (21 timer siden):

Du skal være utrolig dyktig på flørting hvis du rekker det på en heistur! Med litt venting snakker vi kanskje 60 sekunder.. 

Rekker  nøyaktig å si: Skal vi pule? På den tida.

 

Lykke til!

Anonymkode: 52c25...f4f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...