UsikkerVoksen Skrevet 30. september #1 Del Skrevet 30. september Jeg har tenkt å pusse opp i gangen og ønsker å gjøre alt av interiør svart. Har en relativt stor hvit fryser stående i gangen siden det ikke er plass til den noe annet sted. Så kan jeg male fryseren svart så den passer mer inn? Evt. hva må jeg gjøre og hva slags maling bruker man da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. september #2 Del Skrevet 30. september Bengalac Anonymkode: 31559...46c 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. september #3 Del Skrevet 30. september Gå til en billakkerer (en venninne gjorde det med er kjøleskap 😄). Anonymkode: 26cb5...de0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. september #4 Del Skrevet 30. september Folie! Anonymkode: e6c40...e93 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. september #5 Del Skrevet 30. september Jeg hadde rullet den med matt emaljelack, feks bengalack matt. MEN syner ikke den hvite pakningen mellom lokk og boks? Den kan du ikke lakkere. Anonymkode: 84710...d6a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. september #6 Del Skrevet 30. september AnonymBruker skrev (1 time siden): Folie! Anonymkode: e6c40...e93 Enig. Bengalack er litt pes å få jevnt. Svart matt folie blir nok bra Anonymkode: 6204a...a80 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
newman01 Skrevet 1. oktober #7 Del Skrevet 1. oktober Spraylakkere eller folie. Vil tro det er vanskelig å få et jevnt pent lag med rulle og pensel. Tettelist rundt går kanskje an å bytte til sort fra forhandler, eller så går det kanskje an å lakkere denne sort på utsiden (altså den delen som er synlig når kjøleskapdøra er lukket). Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
spinner Skrevet 1. oktober #8 Del Skrevet 1. oktober newman01 skrev (3 timer siden): Tettelist rundt går kanskje an å bytte til sort fra forhandler, eller så går det kanskje an å lakkere denne sort på utsiden (altså den delen som er synlig når kjøleskapdøra er lukket). Om du ikke finner sort tetningslist som funker ville jeg gjort et forsøk med sprittusj på listen. Noen ganger er det enkleste det beste. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå