AnonymBruker Skrevet 30. september #1 Del Skrevet 30. september Har nylig fått ny kjæreste. Er så usikker på hva jeg skal kalle han. Er det rart å si gutten min til en mann på nesten 40 år? Hva kaller du kjæresten din? Anonymkode: b4362...278 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. september #2 Del Skrevet 30. september Navnet hans. Anonymkode: f9b0e...ffc 19 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. september #3 Del Skrevet 30. september Kaller han kjæresten min. klarer ikke gubben eller gutten min eller pus. vært sammen i 13 år.. Anonymkode: ab4ff...f67 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. september #4 Del Skrevet 30. september Øystein Anonymkode: 9df7f...cc9 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. september #5 Del Skrevet 30. september Vi har passert 60, og kaller hverandre Pus. Anonymkode: 415f1...e29 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. september #6 Del Skrevet 30. september Navnet hans. Og det har jeg gjort siden dag 1😄 Anonymkode: 06d61...5f7 1 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. september #7 Del Skrevet 30. september Navnet hans eller typen min. Anonymkode: fff1c...2c9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. september #8 Del Skrevet 30. september Kjæresten min og baby.. Han kaller meg jenta mi eller vennen Anonymkode: 7df6a...e0c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. september #9 Del Skrevet 30. september Bruker navnet hans. Jeg er ikke sånn sukkersøt som har kallenavn på folk. Anonymkode: b0279...66b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lykkedykker Skrevet 30. september #10 Del Skrevet 30. september Kjerring Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. september #11 Del Skrevet 30. september AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Øystein Anonymkode: 9df7f...cc9 Det kalte jeg og min eks. Anonymkode: feaaf...b3a 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. september #12 Del Skrevet 30. september Pus Anonymkode: e7440...00c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. september #13 Del Skrevet 30. september Navnet hans. Han kaller meg kjære. Anonymkode: b1ef1...a72 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. september #14 Del Skrevet 30. september «Kjærest» eller navnet hans Anonymkode: b9889...af8 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hateridioter Skrevet 30. september #15 Del Skrevet 30. september Kjekken 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FrkSolsikke Skrevet 30. september #16 Del Skrevet 30. september Navnet hans, eller Kjærsten, eller kjære. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. september #17 Del Skrevet 30. september Til andre folk omtaler jeg ham ved navnet hans eller som kjæresten min. Som kjælenavn sier vi kjære til hverandre, om vi skal være litt ekstra søte 😄 Anonymkode: 69e24...4ae Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. september #18 Del Skrevet 30. september Elskling. Alltid sagt det så det føles unaturlig å bruke hverandres navn. Bruker det kun i sosiale settinger sammen med andre, men hender vi glemmer oss og kaller hverandre elskling da og 😅 Vært sammen i 15 år Anonymkode: 81538...25f 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. september #19 Del Skrevet 30. september Aleksander kaller jeg han Anonymkode: d8ed9...d55 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rosa Gnom Skrevet 30. september #20 Del Skrevet 30. september AnonymBruker skrev (29 minutter siden): Har nylig fått ny kjæreste. Er så usikker på hva jeg skal kalle han. Er det rart å si gutten min til en mann på nesten 40 år? Hva kaller du kjæresten din? Anonymkode: b4362...278 Neeeida, syntes det er fint jeg. Er 38. Blir kalt gutten min ofte. Jeg liker det. Motsatt så har jeg vel sagt : Jenta mi , pus , kjære ,kjæreste , babe etc etc. Sikkert mange flere kallenavn som jeg ikke kommer på nå også. Bare koselig det! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå