Gå til innhold

Single menn som ikke er på apper

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker skrev (20 timer siden):

Jeg tenker at det ikke er så lurt å uttale seg om hvordan mennesker er, som bruker noe du aldri har brukt. Du har ikke innsikt i det du snakker om og bør derfor heller ikke snakke om det. Hva du tenker og tror er en ting, men det kan du fint holde for deg selv. 

Anonymkode: 74f46...c90

Dumskap kan man ikke fikse, så enkelt er det uansett om man er enig eller ikke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bombasi skrev (På 1.10.2024 den 0.17):

Jeg er utilgjenglig på apper og nettsider. 

Og har inntrykk av at dette gjelder flere og flere. 

Fordi jeg gidder ikke den stive selekteringssorteringen, og misliker dagens datingkultur. Det er noe herk. Og er nedbrytende. 

Vi utskuddene er kanskje ikke lette å se, men du finner oss overalt, bare ikke på app. 😊

Så det er håp i bøttevis 😁 Men det koster gjerne at du må ta initiativet. Mange menn har blitt passive også, fordi appene er der. Det er liksom der ting skal skje i dag, hvor sosiale initiativ mot kvinner ofte oppleves som uønsket ellers. 

Tror det du skriver stemmer veldig godt, er flere og flere som velger å ikke være på apper. Gjelder både menn og kvinner.

Anonymkode: b6e52...15c

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

frivis skrev (9 timer siden):

Dumskap kan man ikke fikse, så enkelt er det uansett om man er enig eller ikke.

Det kan jo hende du tenkte det var kjempelurt av deg, men den kommentaren gikk mest ut over deg selv.

Bra jobba! 👍

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mann, 34 her. Er heller ikke på slike sider. Det gidder jeg faktisk ikke. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er kvinne og jobber i en mannsdominert bransje (it-bransjen). Jeg jobber med mange single, oppegående menn i 30 årene, som ikke er på apper. Dette er skikkelig ålreite menn - morsomme, omtenksomme og smarte. De er litt reserverte og tilbakeholdne, og bruker lang tid på å bli kjent og bygge tillit.

Anonymkode: 20d65...91b

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (6 timer siden):

Jeg er kvinne og jobber i en mannsdominert bransje (it-bransjen). Jeg jobber med mange single, oppegående menn i 30 årene, som ikke er på apper. Dette er skikkelig ålreite menn - morsomme, omtenksomme og smarte. De er litt reserverte og tilbakeholdne, og bruker lang tid på å bli kjent og bygge tillit.

Anonymkode: 20d65...91b

Huff, tror ikke det er en oppsamling av it menn hvor jeg bor.

Anonymkode: d4eac...0e0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...