Gå til innhold

Single menn som ikke er på apper

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker skrev (10 minutter siden):

Når noen gjør det er det også en aktiv taktikk for å virke avvisende. Men kan også bare være at de ikke registrerer omverdenen, eller ikke har noen interesse av den. 

Sier det fordi jeg mange ganger har brukt mobilen til å virke utilgjengelig og opptatt.

Anonymkode: d4eac...0e0

Jeg snakker ikke om en og annen, jeg snakker om så godt som alle.

Anonymkode: b8da0...95d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (På 30.9.2024 den 21.29):

Finnes det mange menn der ute som har gjort seg selv utilgjengelig og ikke er å finne på appene? Hvorfor har du tatt valget om å ikke være synlig på markedet? Hvor finner jeg dere i så fall?

Anonymkode: eda18...eca

Etter jeg avsluttet mitt siste forhold som var langvarig, så har jeg rett og slett levd livet og kost meg som singel. 
Aldri vært på noen dating-apper etc.

vært på noen dater og hatt det hyggelig, men jeg har vært helt åpen fra start på at jeg ikke ønsker noe forhold/kjæreste.

De jeg har datet eller de som har spurt om date, har jeg møtt igjennom jobb, igjennom venner og sosiale settinger.

Anonymkode: 76b2d...3b5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (22 minutter siden):

Det man burde gjøre er å finne ut av hva slags mann med hvilke kvaliteter man er ute etter og så må man finne ut hvilke arenaer disse menn befinner seg på.  Deretter drar man dit og finner ut av disse mennene. Det kan være bilsport, klatrevegger, ishockey osv osv
Da kan man møte en mann uten apper. 
Og når man da finner en mann som er interessant så sletter man bort ALT av dumme some sider og bryr seg om hverandre

Anonymkode: 754a2...60b

Kvinner går jo bare for de cocky rundbrennerene i de aktivitetene også så dere kommer nok ikke så mye lenger med en slik strategi. En mann som er hyggelig, ikke har et oppblåst ego, og ikke eskalerer praten til noe sexprat blir jo totalt ignorert av dere, så da finner dere jo bare akkurat de samme mennene med den strategien som dere finner på appene.

Anonymkode: fac3c...94a

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Kvinner går jo bare for de cocky rundbrennerene i de aktivitetene også så dere kommer nok ikke så mye lenger med en slik strategi. En mann som er hyggelig, ikke har et oppblåst ego, og ikke eskalerer praten til noe sexprat blir jo totalt ignorert av dere, så da finner dere jo bare akkurat de samme mennene med den strategien som dere finner på appene.

Jeg skjønner ikke hvor denne fantasien deres kommer fra, jeg har aldri kjent en kvinne som har gått for "cocky rundbrennere". 

Anonymkode: 4ab2e...870

• Liker 4
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (30 minutter siden):

Jeg snakker ikke om en og annen, jeg snakker om så godt som alle.

Det er ikke det jeg ser. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Jeg skjønner ikke hvor denne fantasien deres kommer fra, jeg har aldri kjent en kvinne som har gått for "cocky rundbrennere". 

I min verden sladrer vi sammen om dem.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Det er kanskje din type kvinne som liker disse, for min del er det de jeg liker minst.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 1.10.2024 den 8.16):

Takk, det hjalp litt å høre at dere er en liten gjeng som gjemmer dere der ute ❤️

Nei, det trenger ikke å være enten eller. Og kanskje er det et skikkelig dumt spørsmål også, men menn jeg møter i det virkelige liv er stort sett opptatt. Jeg rakk å runde Tinder på den korte tiden jeg var der inne (hadde stor radius og aldersspenn, men bor på et mindre sted). Da er det fryktelig deprimerende å vite at dette er utvalget jeg har å forholde meg til, hvis det er slik at "alle" single menn er på Tinder. 

Var f.eks. på en stor venners venner-fest her forleden (ca. 60 stykker). Tenkte det var en ypperlig arena for å treffe noen kjekke, single menn. Jeg var den eneste single der, så det ble fryktelig lite flørting og blafring med øyevippene den kvelden for å si det sånn. 

Ellers jobber jeg i en mannsdominert bransje, men det er lite å finne der også. Nå har vi vel blitt ca. 150 stykker på arbeidsplassen, men bare tre av disse er single. Disse er desverre ikke interessant for meg, og alle tre dukket opp på Tinder på sveiperunden min. 

Jeg prøver så godt jeg kan å sosialisere meg og eksponere meg selv der ute, men jeg er introvert, så det krever mye energi. Jeg har ikke så veldig stort nettverk i samme situasjon heller, så jeg må gjøre mye alene. Derfor må de aktivitetene jeg driver med faktisk være noe jeg liker, og ikke bare noe jeg gjør for å potensielt treffe en mann. Savner de naturlige treffpunktene man hadde i 20-årene, der man fikk tid til å vise hvem man er over tid, uten at sjekking ble hovedfokuset. 

Neste steg blir å besøke DNT-hytter. Jeg drar mye på telttur i fjellet alene, men har ikke turt å bevege meg inn på hyttene alene enda. Fjellet er jo egentlig en flott arena å møte likesinnede på, men det hjelper ikke stort om man ligger i hvert sitt telt på hver sin side av fjorden og bare sier hei når man passerer hverande.  

Så en oppfordring til alle menn der ute: dropp teltturen med guttegjengen og ta heller overnattingen inne på DNT-hyttene rundt omkring. Jeg kommer og jeg skal sjarmere dere i senk! 

Anonymkode: eda18...eca

Som godt gift kvinne på fjellturer opplever jeg ofte uønsket interesse fra menn som tror jeg er singel. De respekterer gifteringen min når jeg tar av hanskene og oppfører seg som gentlemen og snur seg etter andre kandidater etter en høflig avrunding av samtalen. Jeg får skikkelig boost av selvtillit, for de er knakende kjekke å se på. 
Men det kunne like gjerne vært DNT-tinder når jeg tenker meg om. Tror ikke det er hverken ørret eller fjelltopper som er målet. 

Anonymkode: 173c1...2d4

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kommer nettopp fra en tur med mange single og god stemning nå. Hva slags menn tror du endte opp i sengehalmen etter festen? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kommer nettopp fra en tur med mange single og god stemning nå. Hva slags menn tror du endte opp i sengehalmen etter festen? 

Du snakker ikke med damene på denne festen. Synd du ikke møtte noen, men det at du kun tenker sex gjør at jeg ikke annerkjenner deg som en av de utenom apper. Du er som app mennene. 

• Liker 1
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (7 minutter siden):

Som godt gift kvinne på fjellturer opplever jeg ofte uønsket interesse fra menn som tror jeg er singel. De respekterer gifteringen min når jeg tar av hanskene og oppfører seg som gentlemen og snur seg etter andre kandidater etter en høflig avrunding av samtalen. Jeg får skikkelig boost av selvtillit, for de er knakende kjekke å se på. 
Men det kunne like gjerne vært DNT-tinder når jeg tenker meg om. Tror ikke det er hverken ørret eller fjelltopper som er målet. 

Anonymkode: 173c1...2d4

Hvilke topper er du på? Har aldri opplevd en mann sakt noe annet enn hei i forbifarten. Foruten en som pratet om hunden sin, veldig søt liten voff.

30 år. 

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du snakker ikke med damene på denne festen.

Jo da det gjør jeg. men de er ikke noe særlig interesserte i verken meg eller andre rolige hyggelige menn utover noen korte høflige fraser før de går videre til noe mer interessant.

Synd du ikke møtte noen

Det synes du ikke.

men det at du kun tenker sex

Hvor i all verden har du det fra? Til din info så er det de mennene som penser temaet inn på sex som endte opp med å få seg noe den kvelden. Ikke de som snakket om noe mer nøytrale temaer.

men det at du kun tenker sex gjør at jeg ikke annerkjenner deg som en av de utenom apper. Du er som app mennene. 

De som endte opp med å ha sex med damene er jo en rimelig god indiksjon på hva slags type menn damene foretrekker...

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Norske kvinner bryr seg bare om sex, status og penger, det orker ikke jeg.

Jeg sparer opp penger for å flytte ut av landet for å stifte familie. Jeg vil dedikere livet mitt til kone, barn og dyr.

Anonymkode: 69b1f...e75

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (33 minutter siden):

Statistikken taler jo for dette

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (13 minutter siden):

Statistikken taler jo for dette

YouTube-videoer er alltid gode kilder 😝

Noen kvinner lar seg vel lett sjarmere av enkle menn, da gjelder det vel å finne de som ikke gjør det. Det er ikke så enkelt for kvinner heller, jeg får heller aldri med meg noen mann hjem 🤷‍♀️

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

jeg får heller aldri med meg noen mann hjem 🤷‍♀️

Har du noen sinne spurt en mann om å bli med deg hjem?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

YouTube-videoer er alltid gode kilder 😝

Noen kvinner lar seg vel lett sjarmere av enkle menn, da gjelder det vel å finne de som ikke gjør det. Det er ikke så enkelt for kvinner heller, jeg får heller aldri med meg noen mann hjem 🤷‍♀️

Kildene er i beskrivelsen i videoen ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Har du noen sinne spurt en mann om å bli med deg hjem?

Jepp. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jepp. 

Og hvordan endte det opp?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (8 minutter siden):

Og hvordan endte det opp?

De finner på et eller annet om at de må opp tidlig i morgen eller noe annet gjennomsiktig 😄 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...