Gå til innhold

Single menn som ikke er på apper

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

De finner på et eller annet om at de må opp tidlig i morgen eller noe annet gjennomsiktig 😄 

Anonymkode: 4ab2e...870

Og hva er dine kriterier til en mann for at du vil spørre han om å bli med deg hjem?

Anonymkode: fac3c...94a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Og hva er dine kriterier til en mann for at du vil spørre han om å bli med deg hjem?

At vi har hatt det gøy den kvelden og kommet godt overens 😊 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Jeg skjønner ikke hvor denne fantasien deres kommer fra, jeg har aldri kjent en kvinne som har gått for "cocky rundbrennere". 

Ikke jeg heller. De «cocky rundbrennerne» jeg vet om går kronisk single. 

Anonymkode: 76b2d...3b5

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Jo da det gjør jeg. men de er ikke noe særlig interesserte i verken meg eller andre rolige hyggelige menn utover noen korte høflige fraser før de går videre til noe mer interessant.

Det synes du ikke.

Hvor i all verden har du det fra? Til din info så er det de mennene som penser temaet inn på sex som endte opp med å få seg noe den kvelden. Ikke de som snakket om noe mer nøytrale temaer.

De som endte opp med å ha sex med damene er jo en rimelig god indiksjon på hva slags type menn damene foretrekker...

Herregud. Jeg mener VI er ikke damene på denne turen. Så at du sier alle damer, p peker på en random gruppe på en fest, det er ikke oss du snakker om. Vi er andre damer enn de du møtte. Og alle du møtte er garantert ikke like de heller,jeg tviler sterkt på at absolutt alle damer fant seg en å ha sex med, eller i det hele tatt hadde lyst på sex.

Jo det syns jeg.

Å jo jeg liket trivelige rolige menn, men også menn med en fornuftig tankegang, å du er bare bitter 

Alle har ikke lyst på et lett ligg. Jeg spurte kompisen min hva han hadde tenkt. Om han dro på en singel fest, har han prøvd å få med ei hjem? Han sa nei, da han er av typen som vil bli kjennt først. Å jeg er enig, jeg hadde likt å bli kjennt, sikkert flørte litt, men heller møtes flere ganger siden utenfor arrangementet. Og la sex bli en greie da det er mer naturlig og vi har gjort andre romantiske ting, som vårt første kyss, holdt i hånden, romantisk date, ledd, kanskje diskutert også. Litt mer innmat på relasjonen. Har aldri hatt sex med noen jeg kun har møtt en kveld. Har bestandig kjennt dem så lenge som et halvt år. Men da mener jeg ikke at vi har datet så lenge, selvfølgelig. 

Så for meg, at øynene dine er på de som er villig til å ligge, det er ingenting som skiller deg fra sex mennene på app, for noen som meg.

Vi liker ikke de samme mennene. Jeg liker ikke en eneste en av mennene til damene jeg kjenner, ikke en. Men de liker dem. Slutt å tenk så simpelt ig se deg rundt.

Anonymkode: d4eac...0e0

• Liker 3
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er mann i 40-årene. Har aldri brukt en nettdating app noengang, og kommer aldri til å bruke det. 

Det er noe svært selvmotsigende med å være så desperat at man må finne noe på slike kjøttmarkeder som feks Tinder. Det sier en del om hvilke verdier du som menneske har, selv om du ikke er bevisst på det selv.

Har vært single nå i 13 år og trives med det. Tar meg god tid. Og hvis jeg en dag skulle ønske å søke etter en hyggelig kvinne, så vil jeg ta meg god tid. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå er jo instagram den mest populære datingapp'en for tiden med mindre man er en gammel dinosaur 35+ 

Anonymkode: 8418c...41b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

frivis skrev (4 timer siden):

Er mann i 40-årene. Har aldri brukt en nettdating app noengang, og kommer aldri til å bruke det. 

Det er noe svært selvmotsigende med å være så desperat at man må finne noe på slike kjøttmarkeder som feks Tinder. Det sier en del om hvilke verdier du som menneske har, selv om du ikke er bevisst på det selv.

Har vært single nå i 13 år og trives med det. Tar meg god tid. Og hvis jeg en dag skulle ønske å søke etter en hyggelig kvinne, så vil jeg ta meg god tid. 

Det er jo flere aldersgrupper som bruker Tinder og tilsvarende nå, det handler ikke om desperasjon syntes jeg. Men det kan selvsagt være vanskelig å finne de som er seriøse. Uansett, så er det på godt og vondt der det er enklere å finne single enn i samfunnet for øvrig, siden de fleste er i forhold når man når litt høyere alder. 

Anonymkode: 922a9...e27

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

frivis skrev (4 timer siden):

Jeg tenker at det ikke er så lurt å uttale seg om hvordan mennesker er, som bruker noe du aldri har brukt. Du har ikke innsikt i det du snakker om og bør derfor heller ikke snakke om det. Hva du tenker og tror er en ting, men det kan du fint holde for deg selv. 

Anonymkode: 74f46...c90

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 30.9.2024 den 21.29):

Jeg er en barnløs kvinne i starten av 30-årene som trenger noen oppmuntrende ord når det kommer til dating.

Jeg har vært singel i ca. tre år etter at det langvarige forholdet mitt fra tenårene tok slutt. Etter bruddet trengte jeg en del tid på å finne tilbake til meg selv og lære meg å være voksen alene. Jeg har brukt mye tid på refleksjon, har utfordret meg selv på mange områder og føler jeg har utviklet meg enormt som menneske disse årene. Føler jeg er over alt det gamle og har vært "klar" en god stund nå. 

Jeg har lyst å finne meg en kjæreste, og gjerne også en familie, men jeg har ingen motivasjon til å lete. Prøvde meg på Tinder en kort periode i fjor (etter press fra venner og familie), men det var som ventet ikke noe for meg. Jeg gidder ikke. Klarer ikke engasjere meg i ukjente folk basert på bilder. Er ikke interessert i å være ventepølse og underholdning for fremmede menn på jakt etter noe bedre. Synes dating i slik påtvunget form suger skikkelig. Og for ikke å snakke om kynismen og mangel på folkeskikk.

Kjenner mange oppegående kvinner som har det som meg og som ikke er tilgjengelig på nett. De fleste single menn jeg kjenner er aktive på en eller flere apper og flakser på byen.

Finnes det mange menn der ute som har gjort seg selv utilgjengelig og ikke er å finne på appene? Hvorfor har du tatt valget om å ikke være synlig på markedet? Hvor finner jeg dere i så fall?

Akkurat nå føles det håpløst å treffe noen på gamlemåten. Vær så snill å si at dere finnes der ute ❤️

Anonymkode: eda18...eca

Kvinne i samme alder som heller ikke er på apper. Jeg møter menn over alt, på butikken, på bussen, på tur, via hobby, via venner. Ser virkelig ikke behovet for apper, det er bare å smile og være hyggelig med de man møter på i livet. Kanskje du stresser for mye med at du skal møte noen?

Anonymkode: 9f889...c0f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Singel og uten å ha prøvd meg med app`for å finne en ny partner....foreløpig 🙂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Nå er jo instagram den mest populære datingapp'en for tiden med mindre man er en gammel dinosaur 35+ 

Anonymkode: 8418c...41b

Heldig den som får deg. Barnslig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Jeg tenker at det ikke er så lurt å uttale seg om hvordan mennesker er, som bruker noe du aldri har brukt. Du har ikke innsikt i det du snakker om og bør derfor heller ikke snakke om det. Hva du tenker og tror er en ting, men det kan du fint holde for deg selv. 

Anonymkode: 74f46...c90

Hvorfor? Er ikke det litt av poenget med et diskusjonsforum? 

Anonymkode: 90ba4...1f3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hoppet av fordi jeg ble et dårligere menneske av å være der. Så hele tiden etter noen bedre rundt neste sving, som gjorde at datingen aldri var helt all inn fra min side.

Nå har jeg i stedet noen som jeg har truffet tidligere, og som jeg treffer innimellom. Vi var egentlig ikke interessert i et forhold med hverandre, men vi har det hyggelig når vi treffes. Synes egentlig det fungerer ganske så bra.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg er en barnløs kvinne i starten av 30-årene som trenger noen oppmuntrende ord når det kommer til dating.

Jeg har vært singel i ca. tre år etter at det langvarige forholdet mitt fra tenårene tok slutt. Etter bruddet trengte jeg en del tid på å finne tilbake til meg selv og lære meg å være voksen alene. Jeg har brukt mye tid på refleksjon, har utfordret meg selv på mange områder og føler jeg har utviklet meg enormt som menneske disse årene. Føler jeg er over alt det gamle og har vært "klar" en god stund nå. 

Jeg har lyst å finne meg en kjæreste, og gjerne også en familie, men jeg har ingen motivasjon til å lete. Prøvde meg på Tinder en kort periode i fjor (etter press fra venner og familie), men det var som ventet ikke noe for meg. Jeg gidder ikke. Klarer ikke engasjere meg i ukjente folk basert på bilder. Er ikke interessert i å være ventepølse og underholdning for fremmede menn på jakt etter noe bedre. Synes dating i slik påtvunget form suger skikkelig. Og for ikke å snakke om kynismen og mangel på folkeskikk.

Kjenner mange oppegående kvinner som har det som meg og som ikke er tilgjengelig på nett. De fleste single menn jeg kjenner er aktive på en eller flere apper og flakser på byen.

Finnes det mange menn der ute som har gjort seg selv utilgjengelig og ikke er å finne på appene? Hvorfor har du tatt valget om å ikke være synlig på markedet? Hvor finner jeg dere i så fall?

Akkurat nå føles det håpløst å treffe noen på gamlemåten. Vær så snill å si at dere finnes der ute ❤️

Jeg kan gi deg min historie. Jeg er gift nå, men følte det slik som deg mens jeg var singel.

Jeg både møtte folk på gamlemåten og brukte appene. Jeg var veldig frustrert i flere år pga. måten ting er på i datingappene. Jeg lært meg til slutt å forholde meg til det som en kommunikasjonsmetode og ikke noe mer enn det.

Jeg valgte flere perioder å ikke være synlig på markedet. På det meste gikk jeg ca. 3 år uten å være aktiv. Årsaken til det var at jeg synes dating var fryktelig vanskelig. Jeg trengte da denne tiden for å finne meg selv som singel og da for å vite hva slags type dame jeg skulle se etter.

En av tingene jeg så etter var ei dame hvor initiativet var ca. 50/50. Jeg fant til slutt ei flott dame, hvor det er slik. Vi har vært sammen i snart 7 år nå :-).

Jeg vet at mange gir opp fordi det er fryktelig vanskelig. Noen ender opp som playere, mens andre orker ikke å date mer. Jeg er 100% for likestilling, men likestillingen har også gjort at det forventes veldig mye av oss.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Apper er forbindet med utleggelser av personlige opplysninger og deling av dette til selskaper som lagrer disse infoene..husk , det kommer en dag imorgen også..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (21 timer siden):

Jeg skjønner ikke hvor denne fantasien deres kommer fra, jeg har aldri kjent en kvinne som har gått for "cocky rundbrennere". 

Han mener de beste mennene. Så er han sur og bitter over å ikke få de beste damene. Som selvfølgelig skinner gjennom, så vil ingen ha han. Ergo alle kvinner er dritt

Anonymkode: 94356...05a

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

AnonymBruker skrev (21 timer siden):

Hvilke topper er du på? Har aldri opplevd en mann sakt noe annet enn hei i forbifarten. Foruten en som pratet om hunden sin, veldig søt liten voff.

30 år. 

Hold deg til maks 800-1000moh så møter du normale folk og ikke disse som driver mot 2000moh. De er uansett på tinderangling (sic) som første pri. Ta med deg en fluestang (øv på kasting først) og packraft, da blir du uimotståelig sexy for mange. 

Anonymkode: 173c1...2d4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Hold deg til maks 800-1000moh så møter du normale folk og ikke disse som driver mot 2000moh. De er uansett på tinderangling (sic) som første pri. Ta med deg en fluestang (øv på kasting først) og packraft, da blir du uimotståelig sexy for mange. 

Jeg er ikke fiske interisert, går bare tur. Så tror egentlig ikke disse er for meg uansett. Lurte heller på hvor stygg jeg er som aldri har møtt på en snakkesalig flørtende mann på tur.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (9 minutter siden):

Jeg er ikke fiske interisert, går bare tur. Så tror egentlig ikke disse er for meg uansett. Lurte heller på hvor stygg jeg er som aldri har møtt på en snakkesalig flørtende mann på tur.

Mitt store problem som alltid har vært en del av min personlighet er at jeg er flink på smalltalk og har lett for å komme i prat med ukjente. Noen mener jeg holder en litt for flørtende stil og det kan ofte misforstås. Aldri har noen peilet meg ut direkte, men mest situasjoner der det er naturlig å veksle noen ord og jeg havner ofte i en passiar med en tørr vits, og så er det i gang.  
Rondane, Jotunheimen, Sunnmøre og Dovre har mange fine steder. Anbefaler også Langsua som på alle måter er en perle å gå i. DNT hyttene der er ikke så store og i tillegg mange fine buer som Gausdal fjellstyre holder åpne for alle. Mange hyggelige folk å møte. God tur!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Forstår problemet ditt selv om jeg er mann. Skal innrømme jeg har lagt profil selv, men mer for å si at jeg har prøvd det også. Er jo ganske rart at en skal bli interessert i noen bare ved å se noen bilder av noen. Blir jo nesten til at en må se på hva slags bilder som blir lagt for å finne ut hvilken person en har med å gjøre. Så å være der aktivt blir jo helt feil. Mye bedre å treffe noen på ordentlig, men er jo ingen arena for det bortsett fra som du sier på apper og i byen. Så for en som meg som alltid har mislikt festing og alt dette kommer med, har lyst til å lære å kjenne vedkommende som en potensielt skal dele livet med som person (og ikke i sengen da jeg selv mener dette er forbeholdt den du skal dele livet med) så føles jo det som helt umulig.

• Liker 1
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...