AnonymBruker Skrevet 30. september #1 Del Skrevet 30. september Eller er onsdag til onsdag innenfor? Litt sint og streng leder. Så vil være sikker før jeg spør. Anonymkode: a62cd...7e6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. september #2 Del Skrevet 30. september Det finnes ganske mange typer helsepersonell som arbeider i det offentlige, og de er ansatte i ulike offentlige sektorer, så jeg tviler på at det finnes én regel som gjelder for alt helsepersonell i offentlig sektor. Jeg arbeider i fylkeskommunal sektor, og vi kan ta ut ferie fra en onsdag, dersom det passer med driften. Anonymkode: 65679...1aa 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. september #3 Del Skrevet 30. september AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Det finnes ganske mange typer helsepersonell som arbeider i det offentlige, og de er ansatte i ulike offentlige sektorer, så jeg tviler på at det finnes én regel som gjelder for alt helsepersonell i offentlig sektor. Jeg arbeider i fylkeskommunal sektor, og vi kan ta ut ferie fra en onsdag, dersom det passer med driften. Anonymkode: 65679...1aa Takk. Jobber på sykehus. Det som stresser meg er at samtlige kollegaer begynner feriene sine kum på mandager. Derfor jeg ble usikker. Vi jobber turnus. Anonymkode: a62cd...7e6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. september #4 Del Skrevet 30. september Vi måtte ta hele uker, mandag til mandag i kommunen jeg jobbet. Anonymkode: d1551...8db 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. september #5 Del Skrevet 30. september AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Takk. Jobber på sykehus. Det som stresser meg er at samtlige kollegaer begynner feriene sine kum på mandager. Derfor jeg ble usikker. Vi jobber turnus. Anonymkode: a62cd...7e6 Det er det vanlige hos oss, at man starter på mandag, men varianter har forekommet, så det må du høre med leder om du kan. Både praktiske/driftsmessige hensyn vil påvirke leders beslutning her, det er ingen absolutt regel på dette. Anonymkode: ce043...1bc 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. september #6 Del Skrevet 30. september Dette vil uansett falle inn under arbeidsgiver styringsrett for feire, så hvis leder sier nei så er det ikke noe poeng i å krangle. Anonymkode: a3aa0...df3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå