AnonymBruker Skrevet 30. september 2024 #1 Del Skrevet 30. september 2024 Jeg vurderer å kjøpe meg Xiaomi som ny telefon, og lurer på om noen her inne er fornøyde dersom de har det? Jeg har, etter at jeg hadde Huawei i flere år, nå hatt Samsung i ett år og det er ikke noe jeg blir helt fortrolig med. Apple vet jeg fungerer dårlig da jeg har det gjennom jobb. Så derfor vurderer jeg en Xiaomi, og tenker det er greit å høre hva andres erfaringer er. Evt. om noen har noen andre tips?😊 Anonymkode: c6e2d...217 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. september 2024 #2 Del Skrevet 30. september 2024 Jeg var også superfornøyd med Huawei, og savner fortsatt den jeg hadde med Leica kamera, ble så fine bilder! Kjøpte Xiaomi (jeg husker ikke modellen) og det tok bare en uke før den begynte å tulle. Skjermbildet frøs stadig og den måtte restartes, og så begynte den å slå seg av på natta og da ringte heller ikke alarmen… Helt krise. Leverte den på service på Elkjøp og de tok noen oppdateringer, allerede samme kveld jeg fikk den igjen så frøs den igjen. Leverte den inn på nytt, og fikk den tilbake med feil igjen… Da bare ga jeg opp den telefonen. Kan være jeg var uheldig med den altså, men skal aldri ha det merket igjen😅 Anonymkode: b7d41...f10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. oktober 2024 #3 Del Skrevet 1. oktober 2024 Svært førnøyd, har hatt 3 stk. For tiden en Poco x3 pro. Aldri noensinne hatt noe tull med noen av dem og de har fått kjørt seg. Anonymkode: a6d01...fbe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. oktober 2024 #4 Del Skrevet 1. oktober 2024 AnonymBruker skrev (15 timer siden): Jeg var også superfornøyd med Huawei, og savner fortsatt den jeg hadde med Leica kamera, ble så fine bilder! Kjøpte Xiaomi (jeg husker ikke modellen) og det tok bare en uke før den begynte å tulle. Skjermbildet frøs stadig og den måtte restartes, og så begynte den å slå seg av på natta og da ringte heller ikke alarmen… Helt krise. Leverte den på service på Elkjøp og de tok noen oppdateringer, allerede samme kveld jeg fikk den igjen så frøs den igjen. Leverte den inn på nytt, og fikk den tilbake med feil igjen… Da bare ga jeg opp den telefonen. Kan være jeg var uheldig med den altså, men skal aldri ha det merket igjen😅 Anonymkode: b7d41...f10 Takk for at du deler erfaringen din. Krysser fingrene for at det er ett engangstilfelle. Savner virkelig Huawei, og spesielt kameraet og batteritiden. Så derfor jeg har sett litt på Xiaomi, fordi de blant annet skal være gode på batteritid. Anonymkode: c6e2d...217 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. oktober 2024 #5 Del Skrevet 1. oktober 2024 AnonymBruker skrev (1 time siden): Svært førnøyd, har hatt 3 stk. For tiden en Poco x3 pro. Aldri noensinne hatt noe tull med noen av dem og de har fått kjørt seg. Anonymkode: a6d01...fbe Så godt å høre! Går nok for en Xiaomi. Vurderer Redmi Note 13 pro, men er jo litt å velge mellom😅 Anonymkode: c6e2d...217 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå