AnonymBruker Skrevet 30. september #1 Del Skrevet 30. september Natt til forrige mandag fikk jeg veldig vondt i halsen. Dagen etter hadde jeg også vondt i halsen, men så ble det bra. Var hjemme fra jobb på den mandagen på grunn av sykt barn. Etter den dagen har jeg hatt tung pust, dårlig stemme og litt hoste. Allmenntilstanden har vært fin hele tiden. Ingen feber. Hva kan dette være? Begynner å bli ganske sliten og lei av dette nå på grunn av den tunge pusten. Kan gå til lege, men da ender jeg med å bli hjemme hele dagen (må ringe legekontoret kl. 08.00 for å få time). Ønsker ikke mer fravær enn nødvendig fra jobb. Har allerede en god del fravær på grunn av oppfølging av barn. Anonymkode: eb68b...4b7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. september #2 Del Skrevet 30. september Sikkert et virus, er plenty av dem nå. Ingenting å gå til lege for som du beskriver det, enda i hvert fall. Se det an litt til. Om du blir verre så bør du selvfølgelig ringe legen. Anonymkode: d38c2...0b5 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
klarinetta Skrevet 30. september #3 Del Skrevet 30. september Virus eller bakterier. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. september #4 Del Skrevet 30. september Hadde samme symptomer, testet meg for korona, og den var positiv. Dette var på torsdag. Anonymkode: fa31a...b4d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. september #5 Del Skrevet 30. september Kan være mykoplasma, men da burde du nok hatt feber og nedsatt allmenntilstand i tillegg. Dersom du føler det er noe på lungene bør du få en lege til å lytte på deg Anonymkode: e4b04...185 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. september #6 Del Skrevet 30. september Jeg blir sprø, for jeg har vært syk nå i flere uker. Med en gang det har gitt seg, så har det kommet et nytt virus! Argf...nå er jeg snørrete, vond I halsen og litt feber. Jeg har heldigvis hjemmekontor, hvis ikke måtte jeg hatt sykemelding. Jeg er så lei... Anonymkode: 66983...04a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. september #7 Del Skrevet 30. september Korona Anonymkode: 9225f...062 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. september #8 Del Skrevet 30. september AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Jeg blir sprø, for jeg har vært syk nå i flere uker. Med en gang det har gitt seg, så har det kommet et nytt virus! Argf...nå er jeg snørrete, vond I halsen og litt feber. Jeg har heldigvis hjemmekontor, hvis ikke måtte jeg hatt sykemelding. Jeg er så lei... Anonymkode: 66983...04a Jeg også! Det ene tar det andre. Jeg har faktisk hatt sykemelding. Aldri vært borte så mye fra jobb som jeg har vært denne høsten. Pinlig Anonymkode: e4b04...185 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. september #9 Del Skrevet 30. september AnonymBruker skrev (1 time siden): Hadde samme symptomer, testet meg for korona, og den var positiv. Dette var på torsdag. Anonymkode: fa31a...b4d Har du blitt bedre siden torsdag? Hvor lenge var du dårlig før du testet? ts Anonymkode: eb68b...4b7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. september #10 Del Skrevet 30. september Det er ingen som kan fortelle deg hva det er, TS. Det florerer av forskjellige virus nå, og du har fått et av dem. Vil du vite hva det er, så drar du til legen. Ellers lar du det stå til. Anonymkode: 013dd...d8e 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. september #11 Del Skrevet 30. september Det er nok et virus, hadde det vært bakterielt hadde du antagelig hatt feber. Det går mange luftveisvirus nå. Anonymkode: 728bd...e63 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. september #12 Del Skrevet 30. september Hvis du er plaget av tungpust og ønsker en seriøs vurdering så drar du til lege. Hen vil kanskje kunne si noe om hva som feiler deg og om du eventuelt behøver noe medisiner. Jeg vet om noen som fikk ventolin (astmaspray) som de skulle bruke et par ukers tid. Anonymkode: 43e1c...d71 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. september #13 Del Skrevet 30. september AnonymBruker skrev (8 minutter siden): Har du blitt bedre siden torsdag? Hvor lenge var du dårlig før du testet? ts Anonymkode: eb68b...4b7 Sliter fortsatt med tung pust av småting, og utmattelse. Er ikke dårlig av feber eller noe nå. Jeg var dårlig en dag før jeg testet meg. Ikke veldig dårlig. Men ting kjentes bare veldig rart ut. Ikke forkjølelse, men jeg kjente at jeg brygget på noe, og hadde mangel på energi og som sagt tung pust. Har hostet og vond hals. Det er veldig mye sykdom nå. Og jeg kjenner flere som har korona nå. Anonymkode: fa31a...b4d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. september #14 Del Skrevet 30. september AnonymBruker skrev (1 time siden): Natt til forrige mandag fikk jeg veldig vondt i halsen. Dagen etter hadde jeg også vondt i halsen, men så ble det bra. Var hjemme fra jobb på den mandagen på grunn av sykt barn. Etter den dagen har jeg hatt tung pust, dårlig stemme og litt hoste. Allmenntilstanden har vært fin hele tiden. Ingen feber. Hva kan dette være? Begynner å bli ganske sliten og lei av dette nå på grunn av den tunge pusten. Kan gå til lege, men da ender jeg med å bli hjemme hele dagen (må ringe legekontoret kl. 08.00 for å få time). Ønsker ikke mer fravær enn nødvendig fra jobb. Har allerede en god del fravær på grunn av oppfølging av barn. Anonymkode: eb68b...4b7 Har hatt/har samme symptomer. Vondt i halsen 2 dager. Så mistet jeg stemmen i 5 dager. Fikk også hoste og tungpust. Dag 8 fikk jeg dotter i ørene. I dag på 10ende dagen er jeg sylta i nesen. Har vært på jobb alle dager. Har kun vært subfebril. Flere på jobb har hatt samme sykdomsforløp. Tror det er korona, da et par kolleger har testet positivt. Anonymkode: 386d3...ea7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå