AnonymBruker Skrevet 1. oktober #41 Del Skrevet 1. oktober AnonymBruker skrev (12 timer siden): Enig, jeg er mann, og er lei kvinner og dating. Jeg er til og med lei sex! Men blir neppe homofil av den grunn... Anonymkode: 7a893...6c8 Hvis du er lei kvinner, hvorfor er du da på KVINNEguiden? For å pine deg selv? Anonymkode: 1ac08...e19 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. oktober #42 Del Skrevet 1. oktober hocane skrev (12 timer siden): Døtre som vokser opp under gode fedre vil se etter de samme kvaliteter i sin fremtidige mann. "Daddy issue" fenomenet tror jeg er en reell ting. Du har ingen anelse av hva du bør se etter fordi du mangler et referansepunkt. Datingapps er en dårlig ide fordi du kjemper om toppen av kremen av menn mot andre kvinner. Det viser seg at kvinner kun finner 20 % av menn på dating apps som attraktive og det sier seg egentlig selv at disse mannfolka har en god anledning til å ligge rundt og ha det gøy når de har et sånt utvalg. Den seksuelle revolusjonen skapte mange gode ting, men også noen negative konsekvenser fulgte. Vi ser effekten av det i dag. Du må forstå at hva VI ser etter, spiller ingen rolle hvis mennene vi ser etter, overser oss totalt. Jeg har vokst opp med en god far, og søkte mange av de samme kvalitetene i en mann. Problemet var at menn med disse kvalitetene var interessert i penere jenter. Da måtte jeg ha forblitt alene eller tatt til takke med en som ikke hadde alle disse kvalitetene. Jeg valgte det siste, og resultatet ble noen fine barn som jeg elsker over alt på jord. I en alder av 40 klarte jeg endelig å finne en god mann. Anonymkode: 1ac08...e19 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. oktober #43 Del Skrevet 1. oktober jojojo1988 skrev (12 timer siden): Du får "kvinne" deg opp, og legg an på en fyr som ikke er på en dating-app. De fleste menn er på datingapper for å ligge, trodde de fleste visste dette. Og det tror du ikke vi har prøvd? Synes du det er lite kult å bli ghostet på datingapp? Prøv ghosting IRL, du. Særlig av en mann som du er nødt til å omgås videre på diverse tilstelninger. Det er veldig lite kult! Anonymkode: 1ac08...e19 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. oktober #44 Del Skrevet 1. oktober DelvisPresley skrev (11 timer siden): Det er vel heller prinsessesyndromet de lider under. De er opplært til at ingenting er godt nok for gulljenta deres. Vel, jeg beklager å skuffe deg for at jeg ikke godtar vold, utroskap og lignende. Nei, dette er ikke godt nok, gutter. Anonymkode: 1ac08...e19 1 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. oktober #45 Del Skrevet 1. oktober jojojo1988 skrev (11 timer siden): Men kan være ganske flinke til å late som. Ligget sammen 3 ganger ja? Sorry, men det funket ikke, over til neste Dessuten er kvinner altfor kresne, selv om dette er menns feil i utgangspunktet. Kjekke menn ligger gjerne med mindre pene damer (f eks en 8'er tar en 5'er), men ønsker ikke noe forhold med disse. For å havne i buksene deres må de late som de er interessert i noe mer. Dette gir kvinner urealistiske forventninger i jakten på partner Hvorfor tror du at kjekke menn ligger med stygge damer, når de kan få hvilken som helst pen dame i stedet? Spiser du fra søpla når du heller kan gå på en fin restaurant? Anonymkode: 1ac08...e19 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. oktober #46 Del Skrevet 1. oktober GrønnNellik68 skrev (56 minutter siden): Så hva gjør hun? Etter som du mener ho er problemet? Du ser ut til å sitte på fasiten?? Det beste rådet som har kommet fra disse samlivs ekspertene og datingekspertene er å se innover i seg selv. Dette gjelder for alle. Det er umulig å vite hva ts gjør feil, men selvsagt ville det være et klart tegn om at man gjør noe galt, når alle menn man møter er drittsekker. Leste en artig sak en gang, som burde være en regel for alle. «Treffer du på en idiot, ja da har du vel møtt en idiot. Treffer du på to idioter, da er det muligens deg selv som er idiote». Jeg sier ikke at TS er en drittsekk, men det tankesettet hun har, perspektivet på dating og grunnlaget for å date en mann, gjør alle menn til drittsekker i hennes øyne. Men verden er ikke full av drittsekker, men full sv mennesker som lever sine liv Anonymkode: 786c1...9ca 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. oktober #47 Del Skrevet 1. oktober hocane skrev (16 timer siden): Døtre som vokser opp under gode fedre vil se etter de samme kvaliteter i sin fremtidige mann. "Daddy issue" fenomenet tror jeg er en reell ting. Du har ingen anelse av hva du bør se etter fordi du mangler et referansepunkt. Datingapps er en dårlig ide fordi du kjemper om toppen av kremen av menn mot andre kvinner. Det viser seg at kvinner kun finner 20 % av menn på dating apps som attraktive og det sier seg egentlig selv at disse mannfolka har en god anledning til å ligge rundt og ha det gøy når de har et sånt utvalg. Den seksuelle revolusjonen skapte mange gode ting, men også noen negative konsekvenser fulgte. Vi ser effekten av det i dag. Greia er at de mennene som kvinner finner attraktive på datingappene egentlig ikke er mennene de er gode matcher med. Attraktiv tilsier ikke god match. Egentlig er attraktiv ofte en dårlig match. Når kvinner begynner å forstå det, vil ting kunne endre seg. Pluss at mannen i gata må ta litt mer ansvar og bli mer stødig, stabil og til å stole på som menneske. Får ikke en dame til å ville bli kjent med en buss sjåfør før buss sjåføren klarer å formidle verdien av seg selv med stødighet og trygghet. Det eneste kvinner egentlig vil ha er en robust mann som er opptatt av noe ekte og ærlig kontra å bli valgt og få pult. Anonymkode: 52bf6...b6f 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. oktober #48 Del Skrevet 1. oktober AnonymBruker skrev (4 timer siden): Hvorfor tror du at kjekke menn ligger med stygge damer, når de kan få hvilken som helst pen dame i stedet? Spiser du fra søpla når du heller kan gå på en fin restaurant? Anonymkode: 1ac08...e19 Mann her. Jeg har også spurt meg det spørsmålet, siden det så ofte påstås at de kjekke ligger med alle. Jeg tror den grensen går langt fra å spise fra søpla, men langt fra alle er gourmeter, og opptatt av fancy restauranter. Noen ganger holder det med Kaffistova, og noen ganger er det Burger King, som dekker behovet. Det går også an å ha bordskikk uansett hvor du spiser. Anonymkode: cbe44...3d5 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fjugur Skrevet 1. oktober #49 Del Skrevet 1. oktober Samme her, ble drittlei - for ca 15 år siden, har ikke gjenopptatt dette og lever helt fint med det Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Druid Skrevet 1. oktober #50 Del Skrevet 1. oktober AnonymBruker skrev (7 timer siden): Hvorfor tror du at kjekke menn ligger med stygge damer, når de kan få hvilken som helst pen dame i stedet? Spiser du fra søpla når du heller kan gå på en fin restaurant? Anonymkode: 1ac08...e19 Det er en myte at menn kun er styrt av det optiske ("Friskt" utseende (dette har en kulturell bias), symetrisk figur, brede hofter og fulle bryster = optisk kvalifisert til å bære barn ). Vi vil typisk ha en fokus på det optiske, men i det fysisk nærværet, er det andre mekanismer som begynner å virke. Så i det jeg kommer opp til dama som er 10, kan det være at feromonene til hun som er 3 frister mer. For det er feromonene som EGENTLIG bestemmer : er dere en formeringsmessig god match. Når man snakker om ølbriller, betyr ikke det at man ser henne som vakrere enn hun er; det er din rasjonelle dømme kraft som vurderer det samfunnsnormative i vurdering av en partner knyttet til utseende, som går å legger seg tidlig og overlater festen til de mer primitive delene av hjernen. Det er samme mekanisme som gjør at mang en kvinne har begynt å lure på sin egen mentale helse etter å vært utro uten kondom under eggløsning : vår bruk av rusmidler er hjernens evne til å dempe (for den) dysfunksjonelle begrensninger i å gjøre det som er vår viktigste menneskelige funsksjon, formere oss. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DelvisPresley Skrevet 1. oktober #51 Del Skrevet 1. oktober AnonymBruker skrev (11 timer siden): Vel, jeg beklager å skuffe deg for at jeg ikke godtar vold, utroskap og lignende. Nei, dette er ikke godt nok, gutter. Anonymkode: 1ac08...e19 Vi snakker nok om helt forskjellige ting. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. oktober #52 Del Skrevet 1. oktober AnonymBruker skrev (11 timer siden): Vel, jeg beklager å skuffe deg for at jeg ikke godtar vold, utroskap og lignende. Nei, dette er ikke godt nok, gutter. Anonymkode: 1ac08...e19 Vel, la oss si at gutte skjerper seg. Vil kvinner også dette? Dessverre har jeg null tro på at en voldelig mann eller kvinne vil slutte med dette. Heller ikke en utro mann eller kvinne… og lignende for den saks skyld. Bli bedre på å sile ut menn tidlig, så skal jeg bli bedre å sile ut damer tidlig. Er nok den letteste, og eneste veien å gå. Eller er dette bare slikt gutter driver på med? Eller er det bla bla bla, menn tyr oftere til vold, er oftere utro, er oftere lignende - så derfor er det ikke relevant hva gjelder kvinnene? Anonymkode: 786c1...9ca Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå