hocane Skrevet 30. september #21 Del Skrevet 30. september AnonymBruker skrev (8 minutter siden): Den tror jeg egentlig ikke er så ekte som det du påstår. Jeg har vokst opp uten far og min første stefar var en vi var redd i mange år, uten at hjemmet vårt var direkte utrygt. Å selvsagt påvirker det deg som menneske, idag er jeg veldig var på å finne gode relajsoner og stoler ikke så fort på hvem som helst. Har kun hatt forhold med trygge menn. Referansepunktene våre er ikke bare pappa, men også mamma, venner, andre vi møter. Hva en profil ytrer og om det passer med vår livstil avgjør også mye. Om en mann ser ustelt ut, har på solbriller, ser alvorlig ut på alle bilder, eller ser for aktiv ut, alt sånn avgjør i tilegg til vår smak. Mange ser også nøye etter tegn på om en mann er useriøs, som bar overkropp. Noen kvinner har lyst til å ligge og noen ser absolutt etter en type mann du kan annerkjenne som toppen når dett kommer til rikdom og utsendet, men det gjelder ikke alle damer. Anonymkode: 6b4b4...8ed Men dette forumet er jo full av tråder hver uke om hvor forferdelig dating markedet er og hvordan menn er så passive og tafatte. Mangelen på fedre og den seksuelle revolusjonen see ikke ut til å ha gjort dating så enkelt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DelvisPresley Skrevet 30. september #22 Del Skrevet 30. september hocane skrev (2 minutter siden): Men dette forumet er jo full av tråder hver uke om hvor forferdelig dating markedet er og hvordan menn er så passive og tafatte. Mangelen på fedre og den seksuelle revolusjonen see ikke ut til å ha gjort dating så enkelt. Det er vel heller prinsessesyndromet de lider under. De er opplært til at ingenting er godt nok for gulljenta deres. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. september #23 Del Skrevet 30. september hocane skrev (4 minutter siden): Men dette forumet er jo full av tråder hver uke om hvor forferdelig dating markedet er og hvordan menn er så passive og tafatte. Mangelen på fedre og den seksuelle revolusjonen see ikke ut til å ha gjort dating så enkelt. Verden er fyllt av masse forskjellig, når noen sliter forteller de det oftere enn når de ikke gjør. Det er mye vi aldri får høre av både positive og negative ting. Om fedre var dårlige før, hvorfor er det et problem først nå? Nå har kvinner vertfall flere valg, og vi alle kan gå ut av en giftig relajson og ha et sexliv igjen, om vi var i et forhold hvor den delen ikke fungerte. Foreksempel. Mennesker er bedre når løsninger er flere. Anonymkode: 6b4b4...8ed 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. september #24 Del Skrevet 30. september Jeg vokste opp med en far som ikke bidro med husarbeid og matlaging, og endte opp med en kjæreste som heller ikke bidro med husarbeid og matlaging. Det ble slutt mellom oss, og nå er han superdad og supersambo. Så jeg har i grunn konkludert med at jeg nok er for mye pushover, så jeg veldig fort blitt stående og gjøre alt alene. Jeg har inderlig lyst å finne en ny mann, men har ikke selvtillit til dating og å "putte meg selv ut på markedet". Jeg ville ikke klart å selge meg inn i det hele tatt. Anonymkode: abfb0...7a3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. september #25 Del Skrevet 30. september AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Jeg vokste opp med en far som ikke bidro med husarbeid og matlaging, og endte opp med en kjæreste som heller ikke bidro med husarbeid og matlaging. Det ble slutt mellom oss, og nå er han superdad og supersambo. Så jeg har i grunn konkludert med at jeg nok er for mye pushover, så jeg veldig fort blitt stående og gjøre alt alene. Jeg har inderlig lyst å finne en ny mann, men har ikke selvtillit til dating og å "putte meg selv ut på markedet". Jeg ville ikke klart å selge meg inn i det hele tatt. Anonymkode: abfb0...7a3 Du kan jobbe med dette, men noen ting må en jobbe med aktivt i en situsjon som krever det, ikke noe du kan tenke deg til. Bare vær deg, du er elskverdig. Anonymkode: 6b4b4...8ed 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. september #26 Del Skrevet 30. september AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Du kan jobbe med dette, men noen ting må en jobbe med aktivt i en situsjon som krever det, ikke noe du kan tenke deg til. Bare vær deg, du er elskverdig. Anonymkode: 6b4b4...8ed Tusen takk❤️ Enn så lenge har jeg verken selvtillit eller selvverd igjen etter forholdet jeg kom ut av (Og tragisk nok elsker jeg han enda), så så patetisk er jeg. Så jeg har mye å jobbe med. Men én gang i fremtiden, da er det kanskje min tur til å bli lykkelig😊🤞 Anonymkode: abfb0...7a3 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. september #27 Del Skrevet 30. september AnonymBruker skrev (37 minutter siden): Da kan du vel bare finne en mann som er interessant, rik, sterk og som bor i et herskapshus? Da er vel problemet løst? Anonymkode: 6bbbf...c21 Det fins en mellomting… Anonymkode: 7790d...391 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. september #28 Del Skrevet 30. september Rosa Gnom skrev (41 minutter siden): Lurer på dette selv! Trodde lysten skulle avta med alderen,nå er jeg snart 40 og tvert imot! Men hører støtt og stadig historier om eldre som "mister gnisten / sexlyst" og lignende. Lurer på hva dette kan komme av? For mange sier det motsatte. Er det noen mennesker som rett og slett bare blir aseksuelle med alderen? Og noen motsatt? Sikkert like mye forskjeller på det som med det meste annet i livet😊 Selv er jeg på en måte litt lei sex. Begynte gradvis å få mindre og mindre lyst fra slutten av 30 årene/begynnelsen av 40 årene. Jeg er absolutt ikke aseksuell, men sex opptar meg så lite at det ikke er noe jeg prioriterer. Gidder ikke legge inn noe innsats liksom😊 Anonymkode: e7e5b...778 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. september #29 Del Skrevet 30. september jojojo1988 skrev (47 minutter siden): Du får "kvinne" deg opp, og legg an på en fyr som ikke er på en dating-app. De fleste menn er på datingapper for å ligge, trodde de fleste visste dette. Det er tull, de fleste jeg treffer vil ha et forhold. Men jeg er kanskje flink å luke bort de som bare vil ha sex. Anonymkode: 7790d...391 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rosa Gnom Skrevet 30. september #30 Del Skrevet 30. september AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Sikkert like mye forskjeller på det som med det meste annet i livet😊 Selv er jeg på en måte litt lei sex. Begynte gradvis å få mindre og mindre lyst fra slutten av 30 årene/begynnelsen av 40 årene. Jeg er absolutt ikke aseksuell, men sex opptar meg så lite at det ikke er noe jeg prioriterer. Gidder ikke legge inn noe innsats liksom😊 Anonymkode: e7e5b...778 Men hvorfor / hvordan? 😛 Er det ikke like godt enda ? For meg så er ikke sex bare sex. Det er jo den ultimate kjærlighetsærklingen til noen. Blant annet. Ialefall for min del da ! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jojojo1988 Skrevet 30. september #31 Del Skrevet 30. september AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Det er tull, de fleste jeg treffer vil ha et forhold. Men jeg er kanskje flink å luke bort de som bare vil ha sex. Men kan være ganske flinke til å late som. Ligget sammen 3 ganger ja? Sorry, men det funket ikke, over til neste Dessuten er kvinner altfor kresne, selv om dette er menns feil i utgangspunktet. Kjekke menn ligger gjerne med mindre pene damer (f eks en 8'er tar en 5'er), men ønsker ikke noe forhold med disse. For å havne i buksene deres må de late som de er interessert i noe mer. Dette gir kvinner urealistiske forventninger i jakten på partner Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. september #32 Del Skrevet 30. september DelvisPresley skrev (23 minutter siden): Det er vel heller prinsessesyndromet de lider under. De er opplært til at ingenting er godt nok for gulljenta deres. Du har så absolutt rett i at disse damene finnes i hopetall. Men det finnes alle mulige typer damer, lik som med menn. Tenker det er både sunt og riktig å ta en god pause når man når stadiet ts befinner seg på. Ingen mann har noe positivt å tilføre henne, og da har hun pent lite å tilføre en mann. Dating vil da uunngåelig bli en bortkastet geskjeft. Slapp av og nyt livet ts 😉 Anonymkode: 786c1...9ca 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. september #33 Del Skrevet 30. september Rosa Gnom skrev (9 minutter siden): Men hvorfor / hvordan? 😛 Er det ikke like godt enda ? For meg så er ikke sex bare sex. Det er jo den ultimate kjærlighetsærklingen til noen. Blant annet. Ialefall for min del da ! Da er det sikkert fordi du har en sterk kobling mellom sex og følelser. Jeg har ikke det. For meg er sex mer ren fysisk nytelse. Noe som føles godt, men ikke er sterkt koblet med emosjoner, kjærlighet/følelser. Sex er noe jeg går litt lei av på lik linje som man kan bli lei alt mulig annet man har gjort mye i mange år😊 Anonymkode: e7e5b...778 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rosa Gnom Skrevet 30. september #34 Del Skrevet 30. september AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Da er det sikkert fordi du har en sterk kobling mellom sex og følelser. Jeg har ikke det. For meg er sex mer ren fysisk nytelse. Noe som føles godt, men ikke er sterkt koblet med emosjoner, kjærlighet/følelser. Sex er noe jeg går litt lei av på lik linje som man kan bli lei alt mulig annet man har gjort mye i mange år😊 Anonymkode: e7e5b...778 Ja. Det er nok helt riktig. Jeg har ikke sex med noen jeg ikke har følelser for. Så det stemmer nok ganske bra. Håper ikke jeg blir lei med det første ! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. september #35 Del Skrevet 30. september AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Da er det sikkert fordi du har en sterk kobling mellom sex og følelser. Jeg har ikke det. For meg er sex mer ren fysisk nytelse. Noe som føles godt, men ikke er sterkt koblet med emosjoner, kjærlighet/følelser. Sex er noe jeg går litt lei av på lik linje som man kan bli lei alt mulig annet man har gjort mye i mange år😊 Anonymkode: e7e5b...778 Men det er det til meg og, jeg kan godt ha sex uten følelser. Og likevel like høy sexlyst som 40-åring som jeg noen gang har hatt, kanskje større. Det er vel individuelt 😊 Bare synd jeg, som TS, har gitt opp menn og må klare meg uten 😄 Anonymkode: bb896...601 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. september #36 Del Skrevet 30. september AnonymBruker skrev (23 minutter siden): Men det er det til meg og, jeg kan godt ha sex uten følelser. Og likevel like høy sexlyst som 40-åring som jeg noen gang har hatt, kanskje større. Det er vel individuelt 😊 Bare synd jeg, som TS, har gitt opp menn og må klare meg uten 😄 Anonymkode: bb896...601 Veldig individuelt😊 Seksualitet er ikke statisk igjennom livet. Jeg har en flott mann jeg da, men sexen har aldri hatt noen viktig del av forholdet vårt. Vi hadde riktignok oftere sex i starten av forholdet, men ingen av oss har sex som «kjærlighetsspråk» eller bruker sex for å uttrykke følelser. Vi har sex når vi gidder og det er ikke så ofte 😂 Anonymkode: e7e5b...778 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. september #37 Del Skrevet 30. september Rosa Gnom skrev (2 timer siden): Lurer på dette selv! Trodde lysten skulle avta med alderen,nå er jeg snart 40 og tvert imot! Men hører støtt og stadig historier om eldre som "mister gnisten / sexlyst" og lignende. Lurer på hva dette kan komme av? For mange sier det motsatte. Er det noen mennesker som rett og slett bare blir aseksuelle med alderen? Og noen motsatt? Avta med alder og du snakker om 40 år🤭 Kjenner flere 70-80 årige menn som er like ivrig som før!😀 Anonymkode: 4bf9d...36d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rosa Gnom Skrevet 30. september #38 Del Skrevet 30. september AnonymBruker skrev (10 minutter siden): Avta med alder og du snakker om 40 år🤭 Kjenner flere 70-80 årige menn som er like ivrig som før!😀 Anonymkode: 4bf9d...36d Ja,det er jo så veldig individuelt dette her virker det som! Har også hørt om flere i 70-80 årene som er som kaniner enda og om folk som knapt har rundet 40 og mistet all lyst. Merkelige greier ! FInnes vel ikke noe fasit på det her. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
GrønnNellik68 Skrevet 1. oktober #39 Del Skrevet 1. oktober Yellow Eye skrev (12 timer siden): Om du bare møter drittsekker, så burde du kanskje begynne og finne ut av, hvorfor du bare tiltrekker deg drittsekker. Hva er fellesnevneren ? Er det deg ? Om du som kvinne (eller mann) bare tiltrekker deg drittsekker, så er det kanskje du som er problemet. Så hva gjør hun? Etter som du mener ho er problemet? Du ser ut til å sitte på fasiten?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. oktober #40 Del Skrevet 1. oktober Yellow Eye skrev (13 timer siden): Om du bare møter drittsekker, så burde du kanskje begynne og finne ut av, hvorfor du bare tiltrekker deg drittsekker. Hva er fellesnevneren ? Er det deg ? Om du som kvinne (eller mann) bare tiltrekker deg drittsekker, så er det kanskje du som er problemet. Selvfølgelig. Og de som blir mobbet, er skyld i det selv, de som blir voldtatt tiltrekker seg voldtektsmenn og så videre. Skikkelig rapey argumentasjonsteknikk. Man kan ikke noe for hvem man tiltrekker seg. Jeg har for eksempel hele livet tiltrukket meg menn som ønsket seg forhold av praktiske årsaker og utnytte dama. Hvorfor? Fordi jeg er stygg. Jeg kan ikke bli penere og tiltrekke meg andre menn. Men jeg dro ut av landet for å finne en mann som ikke var så opphengt i utseendet på damene. Samboeren jeg fant, vil for eksempel ikke gifte seg. Sikkert av samme grunn som eksene utnyttet meg. Jeg er ikke pen nok. Men han her er i hvert fall snill og trofast. Anonymkode: 1ac08...e19 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå