AnonymBruker Skrevet 30. september #1 Del Skrevet 30. september Er det vanlig at tenårings gutter barbere leggene og håret under armene? Tenåringen vil nå ha høvel for å barbere bort dette håret og sier det er plagsomt. Anonymkode: 37695...161 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. september #2 Del Skrevet 30. september Ja, like vanlig som uvanlig. Min gjør det i perioder. Selv hadde jeg ikke orka - myyye hår på de leggene 😅 Han har en Philips OneBlade og en vanlig høvel fra Estrid til formålet. Førstnevnte brukes mest. Anonymkode: 2f5a6...910 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. september #3 Del Skrevet 30. september Kjenner ikke til noen gutter som barberer leggene jeg. kanskje jeg ikke har lagt merke til det men tror ikke det er vanlig. Er ikke det her iallfall, her er de ganske så hårete og stolte av det. Anonymkode: 5fbba...92a 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. september #4 Del Skrevet 30. september Er nok like vanlig for noen, som uvanlig for noen. Personlig ikke hørt at det er normalt at gutter barberer legger og under armer. Anonymkode: ec5bb...a80 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. september #5 Del Skrevet 30. september Jeg vet ikke om noen menn, eller tenåringsgutter (inkludert min egen mann og tenåringssønner), som barberer leggene eller under armene. Etter å ha sett vennene til guttene mine i shorts kan jeg også konkludere med at heller ikke de barberer seg. Anonymkode: 3ca9f...1d3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. oktober #6 Del Skrevet 1. oktober Sønnen min på 17 har drive og barbert under armene. Han sier han synes det er ekkelt å ha hår der. Jeg har prøvd å overtale han til å ikke gjøre det, men han gjør som han vil. For meg er det mest naturlig å se gutter med hår under armene 😅 Anonymkode: e22e2...46d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. oktober #7 Del Skrevet 1. oktober Svømmere har barberingsparty før stevner… Anonymkode: 977fc...ff4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. oktober #8 Del Skrevet 1. oktober Tenker dette er en Oslo-greie, kanskje spesielt i homofile miljø. Anonymkode: 49759...11e 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rosa Gnom Skrevet 1. oktober #9 Del Skrevet 1. oktober Var ikke vanlig da jeg var ung. Var vel ingen av oss som barberte oss andre steder enn muligens intimbarbering,men det er kanskje andre tider nå. Det er vel 15-20 år siden. Idag vet jeg ikke. Kanskje det er trendy blant ungdommen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. oktober #10 Del Skrevet 1. oktober Jeg har gått ut med flere menn som fjerner hår under armene. Ser ikke problemet. Hvis sønnen din føler seg mer komfortabel med å fjerne hår burde han kunne gjøre det. Anonymkode: 03fce...52f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå