Gå til innhold

NAV veileder skulle ringe...


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Skulle egentlig ha fysisk møte med NAV veilederen min men så måtte han i ett møte som var viktigere så da skulle han ringe i stedet kl 13:40. Jeg bare tenkte at hvis jeg ikke hører noe fra han innen kl 16 burde jeg sende han en melding på NAV nettsiden? 

Anonymkode: 5c1b9...075

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (5 timer siden):

Skulle egentlig ha fysisk møte med NAV veilederen min men så måtte han i ett møte som var viktigere så da skulle han ringe i stedet kl 13:40. Jeg bare tenkte at hvis jeg ikke hører noe fra han innen kl 16 burde jeg sende han en melding på NAV nettsiden? 

Anonymkode: 5c1b9...075

De aller fleste har kontortid til senest 15.45 i vintertid mellom 15.09-15.05. Har de ikke sommer/vintertid jobber de til 15.30. Haster det? Hvis ikke tar han nok kontakt i morgen. På Nav har man 70 brukere i porteføljen, og man må prioritere. Arbeidsdagen er bare 7,5 timer. Du kan alltids sende melding i aktivitetsplanen, men man sitter ikke å oppdaterer Modia hele tiden. Han har nok rutine på når han leser meldinger. Så slapp av, han ringer nok. Gjelder det økonomisk sosialhjelp (nødhjelp) som haster ringer du kontaktsenteret. 
Hilsen tidligere ansatt i Nav.

Anonymkode: 94f3e...430

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (52 minutter siden):

På Nav har man 70 brukere i porteføljen

Jeg har jobbet i NAV og det er helt normalt å ha 150 brukere i porteføljen

Anonymkode: e7edd...8e4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 time siden):

. På Nav har man 70 brukere i porteføljen

Så få?! Som fastlege har man 2000–3000 pasienter. Tydelig at NAV trenger reformasjon for å bli mer effektive. 

Anonymkode: ac617...c99

  • Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Så få?! Som fastlege har man 2000–3000 pasienter. Tydelig at NAV trenger reformasjon for å bli mer effektive. 

Anonymkode: ac617...c99

80% av fastlegens pasienter, trenger knapt helsehjelp noensinne. 100% av de som har egen saksbehandler hos NAV trenger vesentlig høyere grad av oppfølging. 

Sammenligningen blir greit. 

Anonymkode: 7392b...8c5

  • Liker 5
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (9 minutter siden):

Så få?! Som fastlege har man 2000–3000 pasienter. Tydelig at NAV trenger reformasjon for å bli mer effektive. 

Anonymkode: ac617...c99

Alle har fastlege, alle har ikke en nav-veileder. En fastlege har forresten rundt 1000-1500 pasienter. 80 prosent av dem ser de sjeldnere enn årlig.  

Anonymkode: c2c3e...dab

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Send melding . Så du har ditt på det rene. 

Ikke ta en muntlig samtale for god fisk,da behandlerne ikke er de som får blemma ,dersom ting ikke følges rett opp. 

Mest mulig skriftlig dokumentasjon.  ALLTID.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (9 minutter siden):

Alle har fastlege, alle har ikke en nav-veileder. En fastlege har forresten rundt 1000-1500 pasienter. 80 prosent av dem ser de sjeldnere enn årlig.  

Anonymkode: c2c3e...dab

Jeg er 36 år gammel og har aldri møtt fastlegen min.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (16 minutter siden):

Alle har fastlege, alle har ikke en nav-veileder. En fastlege har forresten rundt 1000-1500 pasienter. 80 prosent av dem ser de sjeldnere enn årlig.  

Anonymkode: c2c3e...dab

Alle har ikke fastlege. 

Anonymkode: 7d60c...d69

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...