AnonymBruker Skrevet 30. september #1 Del Skrevet 30. september Hei. Jeg vet ikke helt hvor jeg vil med å dele dette, men er vel litt frustrert. Jeg ble syk forrige tirsdag, fikk feber og slimhoste. Feberen var på det meste 40. Jeg var hos legen på torsdag hvor hun tok en crp som var 69. Tok virustest i nesa som idag kom tilbake negativ. Ingen av de mest kjente virusinfeksjonene. Fikk beskjed om å fortsette med solvipect comp og paracet. Men jeg skjønner ikke helt, hvis det ikke er virus, er det ikke da bakterier? Og hvor lenge skal jeg gå sånn her før jeg bør sjekkes igjen? Jeg er så fryktelig sliten av å hoste til jeg brekker meg, ikke ha matlyst og dårlig form. Noen som har noen tips til hva jeg skal gjøre? Er student og har en oppgave som snart skal leveres, er litt stressa for at jeg blir liggende her! Ps, legen lyttet til lungene og kunne ikke høre noe ulyd. Anonymkode: 2cae7...5fa Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. september #2 Del Skrevet 30. september Jeg har altså også fremdeles feber, den går ned med paracet. Anonymkode: 2cae7...5fa Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. september #3 Del Skrevet 30. september Ja, ok! Anonymkode: 2ca62...c7b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. september #4 Del Skrevet 30. september AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Hei. Jeg vet ikke helt hvor jeg vil med å dele dette, men er vel litt frustrert. Jeg ble syk forrige tirsdag, fikk feber og slimhoste. Feberen var på det meste 40. Jeg var hos legen på torsdag hvor hun tok en crp som var 69. Tok virustest i nesa som idag kom tilbake negativ. Ingen av de mest kjente virusinfeksjonene. Fikk beskjed om å fortsette med solvipect comp og paracet. Men jeg skjønner ikke helt, hvis det ikke er virus, er det ikke da bakterier? Og hvor lenge skal jeg gå sånn her før jeg bør sjekkes igjen? Jeg er så fryktelig sliten av å hoste til jeg brekker meg, ikke ha matlyst og dårlig form. Noen som har noen tips til hva jeg skal gjøre? Er student og har en oppgave som snart skal leveres, er litt stressa for at jeg blir liggende her! Ps, legen lyttet til lungene og kunne ikke høre noe ulyd. Anonymkode: 2cae7...5fa Kan du be legen om sykmelding fra studiet, dvs utsettelse på innlevering? Jeg vet ikke om sykmelding kan brukes på den måten, altså. Syk blir man innimellom, og det passer aldri. God bedring! Anonymkode: a634a...0d7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå