Gå til innhold

Føler aldri på ensomhet, men ….


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg er lei av å bare være hjemme hver dag.

Jeg er ufør pga sykdom og introvert. Jeg oppsøker ikke folk, men liker om folk vil snakke med meg.

Jeg har noen få venner, men de jobber og har ektefeller. Jeg bor helt alene.

Jeg vim gjerne ha litt kontakt med andre, få litt andre impulser. 

Nå har jeg begynt på trening studio, men tviler på at jeg kommer i snakk med noen der. Alle, inkl meg er jo opptatt med sitt der.

Jeg har prøvd Fontenehuset, men der er det så mye rart at det var ikke noe for meg. Jeg ønsker ikke å omgåes rusmisbrukere eller de som sliter psykisk. 

Har dere noen forslag til hva en middelaldrende dame kan gjøre for å få ett mer sosialt liv? Jeg orker ikke sånne vennskap som er fjellturer, vinkvelder, gå på byen osv. jeg liker bedre å sitte ned i en sofa og snakke om livet.

Høres jeg veldig kjedelig ut? Jeg sitter aldri hjemme og føler meg ensom. Jeg trives i eget selskap, men begynner bare å bli kjedelig.

Anonymkode: 96bd1...c02

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kan du bli aktiv innenfor en hobby/fritidsinteresse?

Anonymkode: 7a4bb...aba

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Kan du bli aktiv innenfor en hobby/fritidsinteresse?

Anonymkode: 7a4bb...aba

Jeg kan håndarbeid, brodering, strikking og hekling. Kan jo sjekke om det er noen sånne grupper her. 

Problemet er at nå for tiden er jeg lei håndarbeid, men kan jo hende det tar seg opp igjen om jeg møter på andre.

Anonymkode: 96bd1...c02

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli besøksvenn, bistå med matutlevering, frivllighetssentralen, frivllig innenfor dyrevern 

De beste øyeblikkene har man gjerne når man glemmer seg selv litt.

Anonymkode: fa0f9...c33

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er også ufør og alene, bor dog med barn halve tida. 

Jeg er også introvert og trives veldig godt med en samtale i sofaen. (Men jeg liker også turer osv) Hvor bor du? 

Jeg er med i litt frivillig arbeid, har hobbyer der jeg har truffet og blitt kjent med herlige damer rundt i hele Norge. Vi treffes ca en gang i året. I tillegg går jeg mye turer i nabolaget og prøver å si hei til de jeg treffer på min vei. 

Anonymkode: 747d5...6e2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...