Gå til innhold

Hvorfor skal det være så vondt å fjerne tannstein i Norge?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Selvfølgelig er du norsk tannlege. Som er interessert i å tjene mest mulig penger. Jeg forstår jo det. Men du må også forstå at med de blodprisene dere tar, så er det mange som ikke har råd til å gå ofte. Når du "egentlig tenker" noe om pasienter, så burde du egentlig ikke jobbe som tannlege. Det er tannleger uten empati og med masse fordommer mot pasienter, som er mest hardhendte. DERFOR gjør det vondt. Nå har jeg forstått det. Takk for oppklaringen. Min mor er også tannlege. Hun har behandlet narkomane, folk med tannlegeskrekk, psykisk utviklingshemmede som ikke har kognitiv evne til å huske på tannpuss hver dag, og så videre. Ikke EN eneste gang har hun uttrykt fordommer mot pasientene. Hun vet at mange er redde, hun vet at det gjør vondt, og har alltid prøvd å være så skånsom og respektfull som mulig. På grunn av slike som DEG, er det mange som ikke tør å gå til tannlegen. Fordi de vet at mange tannleger er unødvendig hardhendte og har null empati med pasientene sine. 

Må også nevne en ting. Hvis alle hadde hatt perfekte tenner, så ville du ha vært arbeidsledig. Kanskje noe å tenke over når du sitter og dømmer pasienter med dårlige tenner. De skaffer mat på bordet for deg og din familie.

Anonymkode: 8fa53...06f

Jeg kan love deg at det aller meste av helsepersonell har fordommer mot noen av pasientene sine, men det går ikke ut over behandlingen. Pasienter i Norge er meget godt ivaretatt! Slapp litt av.
Hilsen lege.

Anonymkode: 77e99...dfe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...