AnonymBruker Skrevet 30. september #1 Del Skrevet 30. september Noen som kan si noe om størrelsene på Kattnakken regntøy og dresser? Jenta mi har en Reflex dress i Str 92 som er litegrann lang i beina men stram rundt hånda, så tror hun måtte hatt 92 uansett i Reflex. Men ulltøyet fra Reflex i 92 blir for stramt og for lite. Hun bruker ellers 86 og 92 i klær. Lurer da på om jeg skal kjøpe 86 eller 92 i kattnakken ? Ser på todelt regntøy og helårsdress☺️ Anonymkode: 45277...d8d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. september #2 Del Skrevet 30. september De er gode i størrelsen 😊 Da gutten vår brukte 86 i vanlige klær var 92 på vinterregndressen hakket for stort. Anonymkode: fefbb...215 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. september #3 Del Skrevet 30. september De er romslige syns jeg. Vår er i 80 og vesla bruker 86 i klær Anonymkode: 18a4b...c69 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. september #4 Del Skrevet 30. september De er veldig store i størrelsen. Bruker en størrelse mindre enn han har i andre klær. Han bruker 92 cm nå, men Kattnakken-dressen i 86 er fremdeles litt stor Anonymkode: dc4d0...172 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. september #5 Del Skrevet 30. september Vi har vinterdressen og størrelse 92 var passe med god margin (litt romslig men ikke for stor) til min på snart 3 som bruker 92 og litt 98 i klær (og litt 86). 16 kg og 94 cm tror jeg hun er sånn ca. Anonymkode: 2b377...e82 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Melus Skrevet 30. september #6 Del Skrevet 30. september Kattnakken er stor i størrelsen, både på regntøy og vinterdress. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. september #7 Del Skrevet 30. september Jeg synes kattnakken er kjempe stort i str. Dattera mi som akkurat ble 3 år nå bruker 104 i klær hun passer enda sin helårsdress i str 86🫣 men den begynner å bli kort på armene så må ha ny nå. Kjøpte en regnsett i fjor i str 92, dette er enda veldig stort til ho..🙈 Anonymkode: 6f8f8...f2b 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. oktober #8 Del Skrevet 1. oktober Min bruker 128 i klær nå, mens kattnakkendressen hans er i 116 så vil si de er veldig romslige. Regntøyet er mer vanlig i str. Anonymkode: 789ca...cb8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tjoheiii Skrevet 1. oktober #9 Del Skrevet 1. oktober Litt stor i størrelsen, og veldig romslig i bredden slik at det er plass til mange lag, iallefall i helårsregndressen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. oktober #10 Del Skrevet 1. oktober Har vinterregndress, jenta mi bruker 110/116 og faktisk noe i 122 i vanlige klær. Dressen i 104 kan brukes en stund til😊 Anonymkode: f8229...5ba Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå