Gå til innhold

Han ville ikke være sammen, men vil ikke at jeg ligger med andre

AnonymBruker
Forumansvarlig
Melding lagt til av Forumansvarlig,

Anbefalte innlegg

AnonymBruker skrev (14 timer siden):

Har en veldig komplisert «forhold» til en mann. Vi har datet i 2 år og han har 2 ganger sagt i løpet av dem perioden at vi ikke er sammen når jeg har spurt hva vi er. Sist han gjorde det var i begynnelsen av det her året, men han mente at han likevel er glad i meg. Så kommer problemet når jeg nu har ligget med en annen og han er kjempe skuffa og lei seg. Skjønner meg virkelig ikke på mannen. Han ville jo ikke definere oss tidligere i år, men samtidig vil han ikke at jeg skal være med andre. Hvordan kan jeg få han til å forstå at det er vanskelig å skjønne seg på han?

Anonymkode: 8c626...813

Hva så om han er skuffet? Han vil jo ikke ha noe seriøst med deg så han har ikke noe å si på hva du driver med. For din egen del så bør du skrote hele fyren, eller så kommer du bare til å bli skuffet når du innser at han aldri har hatt noen seriøse intensjoner med deg.

Anonymkode: f9ab0...00e

• Liker 2
  • Nyttig 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Er ikke det søtt med såkalte "menn" som ønsker å bruke dama for sex uten forpliktelser, men samtidig mener at andre menn ikke skal nærme seg henne? Hun skal være ren for dem, men de skal ikke være forpliktet til henne. Vinn-vinn for mannen. Så blir de såret, forbanna og overrasket når hun ikke er eksklusiv med dem. Gutter. Når dere ikke ønsker å forplikte dere til ei dame, så er hun ikke deres per definisjon. Ferdig snakket.

Anonymkode: 67cb4...606

• Liker 2
  • Nyttig 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

🤣🤣🤣

Anonymkode: 5eec7...9a5

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det du skal gjøre er å bare irritere han enda mer, si at du planlegger en date nå snart, for at du er jo singel, siden fyren ikke vil definere forholdet,og da gjør du som du vil.

Anonymkode: af153...a29

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oppdatering da ts? Hva skjer med dere nå? 

🤗

Anonymkode: 53fbf...1e1

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 30.9.2024 den 10.39):

Tja, har han ligget med andre ? Du er jo åpenbart ikke "that into him" når du ligger med andre mens dere finner ut av det ? Kanskje det var testen ;) 

Anonymkode: 6b9aa...734

Dummeste jeg har hørt 

Anonymkode: c4389...9a7

• Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (På 30.9.2024 den 9.06):

Og dette gidder du i 2 år? 
Mannen ville bli kjæresten min etter 3 uker

Anonymkode: 20fc0...7c1

Mannen min etter to treff. 

Samtlige jeg har hatt fast forhold til har faktisk gått all inn veldig kjapt. Vil en mann ha en kvinne vil han ha henne. 

Blås i hva mannen ønsker ts. Han vil ikke være din kjæreste, så tro ham på det og da har resten av hans ønskeliste ingenting å si. 

Anonymkode: d1b9e...a66

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 30.9.2024 den 7.18):

Har en veldig komplisert «forhold» til en mann. Vi har datet i 2 år og han har 2 ganger sagt i løpet av dem perioden at vi ikke er sammen når jeg har spurt hva vi er. Sist han gjorde det var i begynnelsen av det her året, men han mente at han likevel er glad i meg. Så kommer problemet når jeg nu har ligget med en annen og han er kjempe skuffa og lei seg. Skjønner meg virkelig ikke på mannen. Han ville jo ikke definere oss tidligere i år, men samtidig vil han ikke at jeg skal være med andre. Hvordan kan jeg få han til å forstå at det er vanskelig å skjønne seg på han?

Anonymkode: 8c626...813

Altså det er jo det letteste oppi dette. Det klarer til og med vi som ikke kjenner fyren overhodet. 

Du blander nok hva du ønsker oppi dette, og lytter derfor ikke klokt. 

Anonymkode: d1b9e...a66

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 30.9.2024 den 23.02):

Han vil ha deg på gress uten å gi deg en dritt selv. 

Bare å dumpe han. For han har vel ligget med andre sant? Det han gjør nå er å shitblame deg enda du ikke har gjort noe galt.

Dropp han, blokker han, ikke svar han mer, ignorer han fullstendig også når du treffer på han.

Anonymkode: 76674...ecc

Shitblame - takk ❤ Et ord jeg ikke visste fantes. Som forklarer endel. ! 

Årets nyord for meg 🙂

• Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...