Gå til innhold

Når en av de første spørsmålene er følgende

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Når en du har skrevet med på Møteplassen siden i går, plutselig sier at han har lyst til å knulle deg og spør deg om du liker å suge? Ville du da tatt han seriøst? Jeg mener, begynner man med sexprat FØR man har blitt kjent og trygg på hverandre? Er alle menn perverse eklinger? Altså, ja, alt det der hører med i et forhold, jeg vet det. Men å BEGYNNE med slikt? Uten å engang ha møttes? Blir ikke det litt vel rart?

Anonymkode: 54064...035

• Liker 3
  • Hjerte 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Velkommen til nettdating 😅

Mange som begynner med det ja, mange som bare er ute etter det også.

Anonymkode: 32470...2e1

• Liker 4
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha, jeg er også på Møteplassen, og opplever at det er en del tullinger som det du beskriver der. Dette er ikke utypisk.

Anonymkode: 55aa7...e5c

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mannfolk som går rett på sex-chatting får ingen respons hos meg. Ta deg for faen bryet med å bli kjent med MEG som person, før man begynner med det der.... 🙄

• Liker 6
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han ville jeg kun tatt seriøst hvis det helt spesifikt var sex jeg var på utkikk etter. At han serverer hensiktene sine med en gang er jo egentlig bare greit det.

Anonymkode: b3908...502

• Liker 2
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nåå du.. enkelte kvinner er ikke så uskyldig på møteplassen. De vil jo også gjerne vite litt om den seksuelle kjemien stemmer.. Kvinner har ofte ønsker og krav, som kommer fra et forhold uten kos, nærhet og sex. Jeg forstår kvinner som ikke vil høre snakk om grov seksualitet.. det er jo direkte turn-off og respektløst👏

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ingenting får meg mindre lysten på sex enn mannfolk som skriver grisemeldinger før vi møtes. De er ganske dumme, de hadde fått ligge mer om de spilte kortene sine bedre. Blir rask blokkering fra meg! 

Anonymkode: ed26b...0e3

• Liker 3
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er jo definisjonen på useriøs. De som snakker om sex så tidlig, er kun ute etter å pule. 

Anonymkode: 4f6b6...14a

• Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (8 timer siden):

Når en du har skrevet med på Møteplassen siden i går, plutselig sier at han har lyst til å knulle deg og spør deg om du liker å suge? Ville du da tatt han seriøst? Jeg mener, begynner man med sexprat FØR man har blitt kjent og trygg på hverandre? Er alle menn perverse eklinger? Altså, ja, alt det der hører med i et forhold, jeg vet det. Men å BEGYNNE med slikt? Uten å engang ha møttes? Blir ikke det litt vel rart?

Det er flott at han viser deg sin sanne intensjon. Det finnes de som vil ha kone og barn, inviterer på dyr middag, og så forventer å få tilbakebetalt i natura. 

Godt å bli kvitt slike, spør du meg 👌

Anonymkode: 00bf6...ab1

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skjønner jo at de vil sjekke at dama er åpen for sex og tydeligvis da spesielt oral, men det må finnes mer elegante måter å gjøre det på 😳 Har man det så travelt at man ikke kan gi det en kaffedate for å sjekke kjemien i det minste?

Jeg er veldig åpen, elsker sex og kan godt ha ons, men selv jeg blir fullstendig slått av om jeg får slike meldinger. Jeg har null interesse av å dele seksuelle preferanser før jeg i det hele tatt vet om dette er noen jeg liker og vil se naken, og det vet jeg jo ikke før vi treffes fysisk. 

Jeg sletter tvert, så får de bare fortsette til de finner en dame som liker det (og de finnes jo helt sikkert 😄).

Anonymkode: 3dd56...5d1

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (10 minutter siden):

Jeg skjønner jo at de vil sjekke at dama er åpen for sex og tydeligvis da spesielt oral, men det må finnes mer elegante måter å gjøre det på 😳 Har man det så travelt at man ikke kan gi det en kaffedate for å sjekke kjemien i det minste?

Jeg er veldig åpen, elsker sex og kan godt ha ons, men selv jeg blir fullstendig slått av om jeg får slike meldinger. Jeg har null interesse av å dele seksuelle preferanser før jeg i det hele tatt vet om dette er noen jeg liker og vil se naken, og det vet jeg jo ikke før vi treffes fysisk. 

Jeg sletter tvert, så får de bare fortsette til de finner en dame som liker det (og de finnes jo helt sikkert 😄).

Enig med deg.. dickpics, for høyt seksifisert fokus, manglende sjarm kan få enhver kvinne til grøsse..

Den elegante måten er å skrive som i et forspill.. Kvinner trenger å mykes opp, de må føle på tålmodighet og spenning. Og samtalene må være komfortabel nok, til at vi kjenner på kribling i underlivet. Vi snakker ikke om fett og ball.. vi snakker om følelser, ønsker og kanskje en fremtidsvisjon som et par. Det synes jeg er betryggende, for da tar vi ansvar for samarbeid i samliv og sexliv. Så det er i grunn samarbeidsviljen jeg er ute etter, ikke akkurat om hun gjør masse akrobatsex og er full av erfaring.. Livserfaring er mye viktigere..

Haha.. jo det er elegant.. romantisk og svært spennende og skrive med kvinner.. Men synes noen jeg er en idiot, så er jeg sikkert det.. men da passer vi ikke sammen.. Så hvis et "Nei" blir oppfattet negativt.. da har man ikke mye positivitet inni seg heller😇..

Ok.. er slike romantiske samtaler greit eller?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bamseklemmer skrev (14 minutter siden):

Enig med deg.. dickpics, for høyt seksifisert fokus, manglende sjarm kan få enhver kvinne til grøsse..

Den elegante måten er å skrive som i et forspill.. Kvinner trenger å mykes opp, de må føle på tålmodighet og spenning. Og samtalene må være komfortabel nok, til at vi kjenner på kribling i underlivet. Vi snakker ikke om fett og ball.. vi snakker om følelser, ønsker og kanskje en fremtidsvisjon som et par. Det synes jeg er betryggende, for da tar vi ansvar for samarbeid i samliv og sexliv. Så det er i grunn samarbeidsviljen jeg er ute etter, ikke akkurat om hun gjør masse akrobatsex og er full av erfaring.. Livserfaring er mye viktigere..

Haha.. jo det er elegant.. romantisk og svært spennende og skrive med kvinner.. Men synes noen jeg er en idiot, så er jeg sikkert det.. men da passer vi ikke sammen.. Så hvis et "Nei" blir oppfattet negativt.. da har man ikke mye positivitet inni seg heller😇..

Ok.. er slike romantiske samtaler greit eller?

Helt ærlig? Før jeg har møtt mannen så gidder jeg ikke å skrive om noe som har med sex å gjøre. Jeg er ikke utpreget romantisk, så det er ikke der det butter.

Jeg er veldig fysisk, og har jeg ikke møtt deg er du i all hovedsak ikke et seksuelt vesen i mitt hode. Har jeg møtt deg og jeg i hvert fall kjenner at det er et potensiale så kan vi snakke om hva som helst.

Min opplevelse har dog stort sett vært at det som sies/skrives sjelden matcher hvordan de faktisk er i senga så det kan være bedre å ikke bygge opp helt feil forventninger. Det er jo sjelden fantastisk første gang (kan være 😇), men har man solgt seg inn som superelsker så blir fallhøyden desto større (går begge veier). 

• Liker 2
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

fin måte å like ut folk på tenker jeg :P

Anonymkode: 8fedf...3b2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Helt ærlig? Før jeg har møtt mannen så gidder jeg ikke å skrive om noe som har med sex å gjøre. Jeg er ikke utpreget romantisk, så det er ikke der det butter.

Jeg er veldig fysisk, og har jeg ikke møtt deg er du i all hovedsak ikke et seksuelt vesen i mitt hode. Har jeg møtt deg og jeg i hvert fall kjenner at det er et potensiale så kan vi snakke om hva som helst.

Min opplevelse har dog stort sett vært at det som sies/skrives sjelden matcher hvordan de faktisk er i senga så det kan være bedre å ikke bygge opp helt feil forventninger. Det er jo sjelden fantastisk første gang (kan være 😇), men har man solgt seg inn som superelsker så blir fallhøyden desto større (går begge veier). 

Ok.. ja så lett kan det misforståes, når vi ikke vet hva vi liker og vil snakke om, Hvordan kunne jeg vite dette om deg, når det ikke står noe i profilen?
Haha.. nei dette blir for vanskelig å forklare, uten å bruke like mye tid som dating tar😆

Jeg synes bare at samlivet og sexlivet er like viktig, for de er avhengig av hverandre.. Selv om samlivet er bra, trenger ikke sexlivet være så bra og motsatt selvfølgelig.. så jeg vil gjerne lese mere, om kvinnen er havende i trehus😅

Hva om sexlysten hennes er lav, mot min høye sexlyst? Hva om hun liker anale gleder, noe som jeg hater? Hva om jeg elsker å slikke, men hun hater det? Hva om hun er biseksuell? jo jeg kommer til å juble👏 +++.. Skjønner du viktigheten med å ta den enkle sexpraten?
Men du har iallefall rett i en ting.. sexen er noe kun oss to skal bygge sammen, vi smir hverandre til våre beste elskere. Vi kan godt ta den praten når vi møtes, men jeg forventer at du overrasker meg positivt😅

Ikke personlig ymtet på deg dette.. jeg brukte deg bare som et eksempel, hvordan det er å date❣️

Endret av Bamseklemmer
..små justeringer bare..
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sitat fra vedkommende mann jeg har chattet med i TO dager nå; Pikken min står som et spett for deg her, så jeg kan trygt si at du gjør meg sprengkåt. Sitat slutt.

Jeg ønsker ikke å være i et forhold uten nærhet og sex, men jeg BEGYNNER ikke der! 

Og plutselig, så chattet jeg ikke med han lenger.

* Poff * borte

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg er litt fascinert både av at du er overrasket og at du virkelig finner det nødvendig å spørre om du skal ta ham seriøst når du selv er ute etter noe mer. Sikker på at du er klar for nettdating?

Anonymkode: 33ac4...2ad

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Herregud😂

Sånne datingapper etc er virkelig ikke for meg. Heldigvis syntes jeg ikke det er det minste vanskelig å møte folk uten da.

Anonymkode: f407f...7d7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bamseklemmer skrev (8 timer siden):

Ok.. ja så lett kan det misforståes, når vi ikke vet hva vi liker og vil snakke om, Hvordan kunne jeg vite dette om deg, når det ikke står noe i profilen?
Haha.. nei dette blir for vanskelig å forklare, uten å bruke like mye tid som dating tar😆

Jeg synes bare at samlivet og sexlivet er like viktig, for de er avhengig av hverandre.. Selv om samlivet er bra, trenger ikke sexlivet være så bra og motsatt selvfølgelig.. så jeg vil gjerne lese mere, om kvinnen er havende i trehus😅

Hva om sexlysten hennes er lav, mot min høye sexlyst? Hva om hun liker anale gleder, noe som jeg hater? Hva om jeg elsker å slikke, men hun hater det? Hva om hun er biseksuell? jo jeg kommer til å juble👏 +++.. Skjønner du viktigheten med å ta den enkle sexpraten?
Men du har iallefall rett i en ting.. sexen er noe kun oss to skal bygge sammen, vi smir hverandre til våre beste elskere. Vi kan godt ta den praten når vi møtes, men jeg forventer at du overrasker meg positivt😅

Ikke personlig ymtet på deg dette.. jeg brukte deg bare som et eksempel, hvordan det er å date❣️

Det kan du jo finne ut etter første date er unnagjort i det minste. 

Anonymkode: 396a2...d45

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Jeg er litt fascinert både av at du er overrasket og at du virkelig finner det nødvendig å spørre om du skal ta ham seriøst når du selv er ute etter noe mer. Sikker på at du er klar for nettdating?

Anonymkode: 33ac4...2ad

Trodde kvinneguiden var for å få tips og råd jeg, fra folk som kanskje har opplevd det samme selv.

Og at jeg da kan berolige meg selv med at jeg ikke har overreagert i denne saken, fordi jeg har blokkert han.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...