Gå til innhold

Vil skjeden «tilpasse» seg størrelse på penis?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hei!
Eksen min hadde lang og tykk penis. Fingrene mine møttes ikke da jeg holdt rundt den. Det gjorde vondt etter hver gang vi hadde sex og han bunnet meg ofte. Vi holdt på i ca 6 måneder og hadde mye sex. En måned siden siste samleie med han.


Jeg dater nå en helt fantastisk mann som jeg er veldig tiltrukket av. Han har en mer «gjennomsnittlig» penisstørrelse, omtrent samme str som min første kjæreste. Den gangen var den størrelsen perfekt. Ble ikke bunnet og hadde ikke smerter. Føltes bra. Lettere å gi bj også. Sånn sett foretrekker jeg definitivt denne størrelsen.

Men jeg kjenner dessverre lite av penetreringen nå, sammelignet med før. Spesielt når jeg blir veldig våt. Da kjenner jeg omtrent ingenting. Har kun har sex med han her et par ganger. Jeg er litt redd han kjenner at jeg er vid eller at han føler seg liten i meg.
Har ikke født barn. Noe som også får meg til å tenke på, hvor vid blir jeg evt etter å ha evt født barn da, og om det kan ødelegge hele sexlivet.. Men det er en annen sak.
Jeg har aldri fått orgasme, så selve penetreringen for meg er viktig.
 

Dette gjør meg litt trist. Noen her som har vært i samme situasjon? Vil skjeden min «tilpasse» seg penisen til han jeg dater nå? Noen som evt har tips? 

Anonymkode: db74d...cba

  • Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Anbefaler deg å bruke knipe øvelser under sex. Jeg gikk også fra alt for stor til normal str penis og har bedre sex en noen sinne!

Jeg måtte bare koble på underlivet igjen på en måte. Da jeg var med han som var så stor kunne jeg ikke det, ble for strekt på ett vis til at det var godt å bruke musklene naturlig. 

Jeg var ikke vid, bare utrent😄

Anonymkode: ac92d...fb6

  • Liker 2
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Hvor gammel er du?

Anonymkode: 4fada...6cb

Jeg er 27år

Anonymkode: db74d...cba

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du har sikkert ubevisst vendt deg av med å bruke musklene i underlivet ved sex, fordi det er vanskelig med stor og tykk. Underlivet skal kunne knipe rundt en finger det, så normal penis skal ikke være et problem. 

Min mann har stor og tykk, men når jeg onanerer bruker jeg en relativt liten dildo, og den holder, men jeg velger bevisst liten når jeg ikke har sex med min mann for å opprettholde kontroll og kontakten med musklene der. De blir satt litt ut av spill ved sex med min mann, fordi han har for tykk penis. Hadde jeg brukt like tykk dildo ville jeg nok blitt avvent med å bruke musklene godt, for jeg merker at når jeg kun har hatt sex med ham en periode, og ikke onanert, må jeg mer bevisst bruke musklene igjen. 

Anonymkode: 391f6...915

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (6 timer siden):

Jeg er 27år

Anonymkode: db74d...cba

Har du født barn?

Anonymkode: d9c6f...0e9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (50 minutter siden):

Har du født barn?

Anonymkode: d9c6f...0e9

Du trenger ikke ha født barn for at dette kan være et problem.

Jeg var i samme situasjon, og det kan virke som at vi blir endret, og får mindre følelse når vi er med en mann med normal størrelse. Skjønner godt TS sin frykt for at han også merker dette.

Anonymkode: 10831...fd5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...