Gå til innhold

Hvorfor er menn på dating plattformer i 2024 så horrible?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker skrev (14 timer siden):

Så du lar folk du snakker med sende deg dickpics, fortsetter samtalen med de, også klager du etterpå på at de stiller seksuelle spørsmål?

Anonymkode: 110ff...c7e

Nei, jeg klager over mengden menn som vil sende meg seksualisert materiale/oppmerksomhet uten at jeg har gjort noe for å fortjene det. 

Anonymkode: 98106...ee1

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Nei, jeg klager over mengden menn som vil sende meg seksualisert materiale/oppmerksomhet uten at jeg har gjort noe for å fortjene det. 

Er jo bare å blokkere dem om du ikke liker det. Er jo tydelig og klar beskjed det. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

"Nei! Faktisk pratet med en jeg tenkte du er ikke særlig pen, ikke tissen din heller" skrev du, så du har jo tydeligvis fortsatt samtalen etter at han har sendt deg bilde av utstyret sitt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 29.9.2024 den 23.51):

Det er du som velger de mennene, kanskje på tide å ta en titt innover og reflektere over hvorfor du gjør det?

Hvorfor sier du sånn??  Hva faen vet du om hun har valgt dem? Om ts er som meg, så blir HUN valgt av sånne menn. Altså det er DE som tar kontakt og i starten virker de jo ganske greie, men så kommer alt dette sex-maset 🙄 JEG avslutter samtalen der og da, og det håper jeg ts gjør og. Men skaden er jo allerede skjedd, man har blitt valgt ut som et objekt som noen vil ha kun til sin egen fantasi. Kan da ikke noe for at de mannfolka sender sånn til meg/oss ?????

Anonymkode: b0412...84b

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 29.9.2024 den 22.53):

Hva er det med det! Møter jo bare slemme ondskapsfulle menn der, de fleste bare driver kødd og det er alle jeg har prøvd fra sukker til facebook. 

Sveiper du utelukkende på menn med tribaltattovering og wifebeater fra ekstreme miljøer? 

Anonymkode: 44624...994

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (9 minutter siden):

Hvorfor sier du sånn??  Hva faen vet du om hun har valgt dem? Om ts er som meg, så blir HUN valgt av sånne menn. Altså det er DE som tar kontakt og i starten virker de jo ganske greie, men så kommer alt dette sex-maset 🙄 JEG avslutter samtalen der og da, og det håper jeg ts gjør og. Men skaden er jo allerede skjedd, man har blitt valgt ut som et objekt som noen vil ha kun til sin egen fantasi. Kan da ikke noe for at de mannfolka sender sånn til meg/oss ?????

Det starter jo på hvem vi sveiper ja på. På en eller måte siler jeg ut drittsekkene og dere siler ut de empatiske. Da er det noe i vår egen tiltrekning til menn som avgjør. Dårlig selvtillit feks kan gjøre at vi tiltrekkes av og tiltrekker oss de som utnytter. Jeg så nettopp en TikTok av ei som har snakket med mange som har en narsissistisk diagnose og de fortalte at på datingapper så ser de lett hvem som kan være neste offer. De ser sårbarheten i bildene, i øynene. Men det er kun den ene veien. Noe i disse sårbare kvinnene gjør også at de velger de røde flaggene. Og det er ikke victim blaming å gjøre oppmerksom på det. Vi velger alle det som er trygt og kjent for oss, og for enkelte er det dessverre røde flagg. Så snart man lærer om det, ser det og forstår det, så kan man komme seg ut av den onde sirkelen og aktivt søke noe tryggere. 

Anonymkode: f4c22...a13

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (18 minutter siden):

Du har ikke fri vilje? Du må snakke med alle menn som "velger" deg?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har bare vært singel i noen få måneder, og er på Tinder. Jeg er godt voksen dame. Jeg får bare hyggelige, respektfulle meldinger. Man må jo vite hva man skal sveipe bort. 

Anonymkode: c11bc...78c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For oss som står på sidelinja og observerer dere på datingplattformer så er det ganske åpenbart at der finner man søpla av både kvinner og menn. Dere er like ille og uønsket alle sammen.

Anonymkode: e7464...034

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (24 minutter siden):

Finn mann på normalt vis og sluttmed datingapper. Folk som er verdt å satse på er ikke på sånne apper.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Finn mann på normalt vis og sluttmed datingapper. Folk som er verdt å satse på er ikke på sånne apper.

Bullshit, kjenner mange oppegående, suksessfulle mennesker som har møttes på apper. Morsomt at en som ikke bruker det tror at de sitter på fasiten.

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (21 minutter siden):

Altså... Hvis du er kremen man finner utenfor appene, som snakker så nedsettende om andre (ref ditt forrige svar), så vil jeg heller bo i appene. 

Anonymkode: f4c22...a13

• Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Men er ikke det noe du må ta opp med datingappen du bruker? Er datingappen kun for å finne en kjæreste eller andre ting også? 

Anonymkode: 2a300...2c4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Ja dette. Jeg lurer på hva fellesnevneren er....

Har jobb og utdanning. Normal søt dame. 

Jeg mener jeg er middels, ikke vakker bare litt søt har former, litt overvektig, ensom. Prøver bli kjent med mennesker og det ser ut som sex fantasi rutinen har begynt. 

Menn er nok slemme med meg, noen ganger aksepterer jeg det fordi jeg ikke har noe annen form for nettverk. 

Nå har jeg fjernet meg fra listen en foreslås på legg til raskt på snap, der har jeg blitt kjent med tre personer som fortsatt snakker til meg med respekt de er svenske og en belgier, resten er blokkert. 

Jeg har brukt å gi min snap og snakke på snap, kun fordi dating app plattformer er så trege. Det virker som det blir som en klarsignal om at jeg liker sexting. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Ja dette. Jeg lurer på hva fellesnevneren er....

Har jobb og utdanning. Normal søt dame. 

Jeg mener jeg er middels, ikke vakker bare litt søt har former, litt overvektig, ensom. Prøver bli kjent med mennesker og det ser ut som sex fantasi rutinen har begynt. 

Menn er nok slemme med meg, noen ganger aksepterer jeg det fordi jeg ikke har noe annen form for nettverk. 

Nå har jeg fjernet meg fra listen en foreslås på legg til raskt på snap, der har jeg blitt kjent med tre personer som fortsatt snakker til meg med respekt de er svenske og en belgier, resten er blokkert. 

Jeg har brukt å gi min snap og snakke på snap, kun fordi dating app plattformer er så trege. Det virker som det blir som en klarsignal om at jeg liker sexting. 

Vent? Snakker du med menn som bare legger deg til på snap uten at du kjenner dem?

Anonymkode: 480ce...bec

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 29.9.2024 den 22.53):

Hva er det med det! Møter jo bare slemme ondskapsfulle menn der, de fleste bare driver kødd og det er alle jeg har prøvd fra sukker til facebook. 

Du er fellesnevneren i ditt eget liv. Det er massevis av bra menn på datingappene.

Anonymkode: 44c8e...140

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
AnonymBruker skrev (7 timer siden):

Og menn klager over mengden kvinner som ikke vil sende dem seksualisert materiale/oppmerksomhet uten at de har gjort noe for å fortjene det.

Anonymkode: b695b...40c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (7 timer siden):

"Nei! Faktisk pratet med en jeg tenkte du er ikke særlig pen, ikke tissen din heller" skrev du, så du har jo tydeligvis fortsatt samtalen etter at han har sendt deg bilde av utstyret sitt.

Er en merkelig tråd dette. Tenker ts nyter oppmerksomhet. Vet i alle fall ikke når hun skal gi seg i samtalen, om det er noe seriøst hun ser etter

Anonymkode: b695b...40c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har og mye dårlige erfaringer fra datingsider. Fra menn som utgir seg for å være seriøse og gode menn. Som så er ekstremt sexfikserte eller har rett og slett dårlig oppførsel. Aldri mer. Noen er gode menn, men dessverre er det mange ustabile og slemme menn der og. Dette gjelder sikkert kvinner og. Og mange lurer deg trill rundt. Men jeg traff min kjære der, var først venner i ett år. Blir det slutt skal jeg aldri på en datingside igjen. 

Endret av Pingvinen
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (6 timer siden):

For oss som står på sidelinja og observerer dere på datingplattformer så er det ganske åpenbart at der finner man søpla av både kvinner og menn. Dere er like ille og uønsket alle sammen.

Ja, det er mange ustabile mennesker og mennesker med dårlig oppførsel der. Men det er også mange oppegående og gode mennesker der. Kjenner flere som har funnet kjærligheten der. Og kaller man mennesker for søppel, er man ingen god person 

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...