Gå til innhold

Spit on that thing - hot or not


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Med referanse til "Hawk Tuah" jenta som gikk viralt der hun i et intervju svarte "spit on that thing" på spørsmålet om beste trikset for å gjøre partneren virkelig tent.

Så da er spørsmålet, er det trikset hot or not?

Anonymkode: c5720...490

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det er en amerikansk greie, for de som er omskjært - og trenger fuktigheten for å runkes.

Aldri hørt snakk om det i Norge. Det ville for min del vært rart om noen skulle spytte på pikken min. Det gjør meg ikke noe, men hvorfor det, liksom....?

Anonymkode: a2fe5...84e

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror ikke det kun kan være en greie for omskjærte amerikanere, alle liker litt god glid enten de er omskjært eller ikke.

Og den andre biten er den "dirty" biten hvor en dame faktisk viser at hun er litt frekk og på.

Jeg sier hot.

Anonymkode: c5720...490

  • Liker 4
  • Hjerte 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (8 timer siden):

Tror ikke det kun kan være en greie for omskjærte amerikanere, alle liker litt god glid enten de er omskjært eller ikke.

Og den andre biten er den "dirty" biten hvor en dame faktisk viser at hun er litt frekk og på.

Jeg sier hot.

Anonymkode: c5720...490

"Hawk Tuah" startet på 80-tallet i trøndelag, så det er ikke noe nytt fenomen som kommer fra Amerika😅

Joda.. kvinnene brukte det i 2-hånds ronking, enten med masse spytt eller spiselig olje. Forhuden var trekt godt tilbake, så hendene fikk direkte kontakt med kukhodet og over strengen.. Temmelig glidefullt og gledesfullt.. Nærmere vaginafølelse finnes knapt, i tillegg tar hun den i den varme munnen.. flikker med tunga sideveis over strengen, og suger vakuum og dermed ut alle lystdråpene. Det ble enten svelget, eller brukt som glidemiddel blandet med spytt..

Helt klart.. Hot herfra også🥰👏

  • Liker 1
  • Hjerte 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (11 timer siden):

Tror ikke det kun kan være en greie for omskjærte amerikanere, alle liker litt god glid enten de er omskjært eller ikke.

Og den andre biten er den "dirty" biten hvor en dame faktisk viser at hun er litt frekk og på.

Ja, den delen med å være frekk ser jeg - det kan jo kanskje være hot. Men jeg har aldri hatt behov for glid ved runking, og ingen av mine 50+ partnere har heller foreslått å spytte på den.

Jeg har derimot blitt bedt om å spytte på fitta til en fwb, så det går vel begge veier...

 

Anonymkode: a2fe5...84e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Egentlig er det litt sprøtt at de på grunn av et helt overflødig medisinsk inngrep (en "body mod" på unger, rett og slett) trenger hjelpemidler som spytt, glidemiddel og fuktighetskrem for å fungere normalt seksuelt. 

Anonymkode: ec4a0...9eb

  • Liker 3
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Ja, den delen med å være frekk ser jeg - det kan jo kanskje være hot. Men jeg har aldri hatt behov for glid ved runking, og ingen av mine 50+ partnere har heller foreslått å spytte på den.

Jeg har derimot blitt bedt om å spytte på fitta til en fwb, så det går vel begge veier...

 

Anonymkode: a2fe5...84e

Så hyggelig at du koser deg med oss eldre damer også. Også flere også, da gitt! 🥰

Anonymkode: 49e21...f28

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjønnslemlestede menn dessverre med utørket og trælete penis som trenger dette.

Anonymkode: 977f7...040

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Macro skrev (2 timer siden):

Not. Ikke morsomt heller, bare fyllahumor i beste fall.

Nå gjaldt ikke spørsmålet om hva man mente om Hawk Tuah jenta og vidoen. Men om trikset med "spit on that thing" fungerer som hun sier, altså det trikset som tenner mannfolk mest. Det må jo ligge noe i det siden vidoen gikk viralt over natten.

Anonymkode: c5720...490

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (20 timer siden):

Det er en amerikansk greie, for de som er omskjært - og trenger fuktigheten for å runkes.

Aldri hørt snakk om det i Norge. Det ville for min del vært rart om noen skulle spytte på pikken min. Det gjør meg ikke noe, men hvorfor det, liksom....?

Anonymkode: a2fe5...84e

Mener du virkelig at fuktighet kun er for omskjærte? Ååå du hændels....

Anonymkode: 50d8e...109

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Mener du virkelig at fuktighet kun er for omskjærte? Ååå du hændels....

Ja, jeg mener egentlig det. Men opplys meg gjerne.

Anonymkode: a2fe5...84e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Som andre sier; dette er en greie hos omskjærte menn. Det er veldig vanlig med omskjæring i USA, uavhengig av religiøs tro. De som er omskjærte trenger gjerne litt ekstra glid. For ikke-omskjærte nordmenn blir derimot spytt på penis ganske ulekkert. 

Anonymkode: fafad...ad6

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vil ikke si at det er så hot.. Sånn egentlig. Kan godt få spytte lofotdolken,men det gjør meg egentlig ikke så mye. Dog det hender at hodet blir litt tørt til tider og trenger litt glid hvis det tørrjokkes / runkes etc etc,men noe særlig hot er det vel ikke. Ville sagt nødvendig noen ganger.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

AnonymBruker skrev (36 minutter siden):

Ja, jeg mener egentlig det. Men opplys meg gjerne.

Anonymkode: a2fe5...84e

Så man må være omskjært til å kunne like å runke med glidemiddel? 🤯

Drog du denne konklusjonen ut av reva di?

Anonymkode: f57e3...c63

  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (21 timer siden):

Det ville for min del vært rart om noen skulle spytte på pikken min. Det gjør meg ikke noe, men hvorfor det, liksom....?

Anonymkode: a2fe5...84e

Samme😅. Hadde begynt å lure om en dame plutselig spyttet på meg.

Anonymkode: 11b4e...78e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har vært med flere menn som liker ekstra lubrikasjon når det runkes, enten det er spytt eller intimolje. Noen tenner også på det at en spytter litt grisete på den. 

Helt OK dere som ikke liker det, men det er merkelig å skrive som om det er noe erketypisk amerikansk eller rart med det.

Anonymkode: 0a269...7fa

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Nå gjaldt ikke spørsmålet om hva man mente om Hawk Tuah jenta og vidoen. Men om trikset med "spit on that thing" fungerer som hun sier, altså det trikset som tenner mannfolk mest. Det må jo ligge noe i det siden vidoen gikk viralt over natten.

Anonymkode: c5720...490

Det som ligger i det er attituden til en ung jente fra et svært konservativt Tennessee. Det er der fascinasjonen ligger. Ikke at hun spytter på pikken til folk.

 

Anonymkode: 11b4e...78e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...