AnonymBruker Skrevet 29. september #1 Del Skrevet 29. september Har dere tatt i bruk vinterpose og bilstolpose nå? Her er det 5-6 grader på morgenen når vi skal levere storesøster i barnehagen. Er det på tide med bilstolpose eller blir det for varmt? Anonymkode: b6f9d...0a6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. september #2 Del Skrevet 29. september Vinterposen er tatt frem til vognen ja. Bilstolpose venter jeg litt med da bilen blir fort varm. Anonymkode: 8a53b...9cb Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. september #3 Del Skrevet 30. september Vinterposen er fremme ja. Skal ta med den som hører til i barnehagevogna i dag. Anonymkode: e14ca...432 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. september #4 Del Skrevet 30. september Syns alltid den overgangen er så vanskelig siden temperaturen er så forskjellig, men byttet nå i helgen. Her har det vært 4-5 grader på starten av dagen og 14° på det meste midt på dagen. Anonymkode: 04ec1...b8a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. september #5 Del Skrevet 30. september Vi har Voksi Explorer og har akkurat tatt den frem. Brukes i både vogn og bil. Anonymkode: 7a69b...994 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. september #6 Del Skrevet 30. september Bor i Oslo og er meldt 9 grader akkurat når de sover i barnehagen. Har ikke byttet til vinterpose ennå for min som er 2,5 og litt varm av seg. Men tenker vi gjør det snart, skal høre med barnehagen om hun er kald/varm når de sover nå. Bilstolpose har jeg aldri brukt men så har vi garasje så bilen er aldri like kald som det er ute. Er det baby eller storesøster som skal ha posen på? Hvor langt skal dere kjøre? Hvis det er baby, bærer du med stol + pose inn i bhg når du leverer søsteren da? Man skal jo ikke ha tykke klær i bilsetet så pose er sikkert lurt om man ikke har garsje men når det er 5 grader ville jeg nok bare dratt på baby en tynn ulldress istedet. E Anonymkode: ddbc7...a70 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. september #7 Del Skrevet 30. september Min på 14 mnd skal snart begynne i bhg, har ikke kjøpt tykk pose enda, da han ikke har sovet ute i vogn før. Aner ikke om det er lurt å kjøpe uten å vite om han kommer til å sove ute der... brukte en gammel voksipose når han var baby, men den har ikke hull til 5punkt sele. Har tynn pose som tenker å bruke i bilen i vinter. Anonymkode: 2549c...b2d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå