Gå til innhold

Hvordan flørter du?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hvordan flørter du? Altså hvordan oppfører du deg? Jeg synes det er vanskelig å både oppføre seg flørtende selv og å oppfatte når andre flørter med meg 😅

Anonymkode: 3c158...4a7

• Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Har en foolproof metode som alltid har funket for meg (på byen). lag øyekontakt med en fyr, holdt den litt lenge så smil. Da kommer til de alltid bort til meg, så prøver jeg å holde samtalen lett og flytende. plusspoeng hvis han får deg til å le eller omvendt. Videre kysser jeg de (nesten ) aldri første dagen jeg møter dem, gir dem beskjed at hvis de vil kysse meg får de ta meg med på en date. Dette er måten jeg har fått meg mine tidligere kjærester, og ellers menn jeg har datet. 

Anonymkode: 67fdd...d20

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er egentlig bare klein og innpåsliten 😅 Er ikke flink til å flørte med blikk, sånn sultary. Ender bare opp med å enten være veldig stille og sky eller veldig på og sprudlende. 

Vet ikke hvilke tegn som er der når noen flørter, men jeg tror jeg merker når noen liker meg(Føler ikke bestandig det samme) De ser mye på deg, det er bare noe med at oppmerksomheten er rettet mot deg på et vis, ligger litt mellom linjene.

Også når noen stryker på deg, men den er jo veldig på. 

Anonymkode: 90569...8c7

• Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (10 minutter siden):

Hvordan flørter du? Altså hvordan oppfører du deg? Jeg synes det er vanskelig å både oppføre seg flørtende selv og å oppfatte når andre flørter med meg 😅

Anonymkode: 3c158...4a7

Har vært singel for lenge så jeg er garantert dårlig på flørting. Eller jeg har vel alltid vært dårlig på det😅

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mye som jeg normalt prater og tuller antagelig, siden så mange har tatt det som flørt at jeg ofte finner det best å si "Jeg flørter ikke altså. " 😅

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Forstår meg ikke på konseptet flørting. Og hvis jeg går inn for å prøve å flørte så ser jeg kun ut som en idiot selv. :D 

Men har blitt kalt "en flørt" oppigjennom, så noe/mye gjør jeg riktig, selv om jeg ikke forstår hva. Jeg er raus med både godt humør og uskyldige komplimenter, kanskje det er det? Aner ikke...

Klarer heller ikke se om noen flørter med meg. Du bør helst rope i trynet mitt hva du ønsker, ellers ser jeg deg ikke. 😜 

Jeg er totalt i tåka når det kommer til flørting...

Følger tråden, for kanskje lærer jeg noe da. 😊

Endret av Bombasi
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

En mann jeg liker veldig godt tar jeg på, så jeg er ganske tydelig. Han er ikke i tvil for å si det sånn. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så for en stund siden en spøk om hvordan briter flørter: We don't flirt, we just exist awkwardly in someone's direction. Det oppsummerer i grunnen min metode veldig godt 😂

Om jeg prøver å skape øyekontakt, så ser jeg bare ut som en stirrende og gal øksemorder, så det gjør jeg i hvert fall ikke. Ofte blir det å fryse til og fokusere på å ikke gjøre noe dumt, før jeg selvsagt gjør noe dumt.

Tror ingen noen gang har flørtet med meg, men med mitt talent for faget så vet man jo aldri hva jeg har gått glipp av. Trenger jeg å si at jeg alltid har vært singel, og at det sikkert kommer til å være situasjonen for resten av livet?

Anonymkode: d184d...f27

• Liker 1
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har aldri flørtet med noen. Det tør jeg ikke.

Anonymkode: f5600...455

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er nok mye blikkontakt, ser definitivt mye på personen, også fordi jeg leter etter tegn på interresse. Samtidig kan jeg slite litt med å holde blikkontakten hvis det er noen jeg er veldig interessert i, men som jeg er usikker på om er interessert. Smiler, spøker, prøver å få han til å le. Kan gjerne prøve å finne unnskyldinger til å være nært på personen, og kanskje ta på personen. Dra ut en klem litt lengre o.l.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det som fungerer best er å ikke flørte. Kvinner er litt som med sommerfugler: De stikker av hvis man jakter, men hvis man sitter stille så kommer de og setter seg.

Eventuelt er det bare jeg som er elendig på flørting. Mest sannsynlig det, når jeg tenker meg om.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Isambard skrev (26 minutter siden):

Det som fungerer best er å ikke flørte. Kvinner er litt som med sommerfugler: De stikker av hvis man jakter, men hvis man sitter stille så kommer de og setter seg.

Eventuelt er det bare jeg som er elendig på flørting. Mest sannsynlig det, når jeg tenker meg om.

😂

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg kan ikke flørte. Av alle ting jeg ikke kan er det utvilsomt det kjipeste, for da ender man jo opp gammel og alene.

Anonymkode: bd3ba...72d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Jeg kan ikke flørte. Av alle ting jeg ikke kan er det utvilsomt det kjipeste, for da ender man jo opp gammel og alene.

Vi andre styrer noe alvorlig vi også, men på magisk vis møter vi noen. Ikke ha så store krav til degselv, det er vanlig å slite med kjærligheten, så det er håp for deg 😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (11 minutter siden):

Vi andre styrer noe alvorlig vi også, men på magisk vis møter vi noen. Ikke ha så store krav til degselv, det er vanlig å slite med kjærligheten, så det er håp for deg 😊

Med en avvisningsratio på 100% utenom en dyssosial eks kan jeg garantere at det ikke lenger er håp for meg 😄

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

AnonymBruker skrev (58 minutter siden):

Med en avvisningsratio på 100% utenom en dyssosial eks kan jeg garantere at det ikke lenger er håp for meg 😄

Den er kanskje 100 på den du har prøvd deg på, men samtidig 0 så langt på alle dem du ikke har prøvd deg på anda.

Jeg forstår det er lett å komme til konklusjonen at det ikke er noen for deg om alt du har opplevd er negativt. 

Det kan fortsatt skje, tenk på alle som finnes.. hvor ulike vi er, hvor mange som har noen, hvor mange som ikke har, hvor mange som får og hvor mye hva vi gjør en situsjon til har utslag også. Ha tro på degselv, du kan fortsatt bli overasket.

Men ikke flere dyssosiale kjærester 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Isambard skrev (2 timer siden):

De kommer til deg når du sitter stille? Umulig 

Anonymkode: 2357e...cbb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

De kommer til deg når du sitter stille? Umulig 

Du tror ikke snusmumerikken har teken? Han er mystisk. Han er en vibe. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (10 minutter siden):

Du tror ikke snusmumerikken har teken? Han er mystisk. Han er en vibe. 

Kanskje hvis jeg kler meg som han kan jeg og tiltrekke jeg meg damer stillesittende 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...