AnonymBruker Skrevet 29. september #1 Del Skrevet 29. september I forrige uke kjørte fagforeningen min særskilte lønnsforhandlinger for meg, og jeg er så spent på resultatet. Hvor lang tid bruker det å ta før man får svar på noe slikt? Jeg har selvfølgelig sendt HTV en forespørsel, men kanskje noen andre har erfaring med dette? Jeg kommer som avdelingsleder i helsesektoren. Anonymkode: 8e3d0...197 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. september #2 Del Skrevet 29. september I min kommune tar det mange uker. Helt håpløst. Her er ikke siste lønnsoppgjør ferdig før 18. oktober, så de det gjelder får etterbetalt lønnsøkningen fra 1. mai etter 18. oktober. Anonymkode: 5bdd9...52b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. september #3 Del Skrevet 29. september Gjelder det også særskilte forhandlinger? Det er også lokale lønnsforhandlinger som gjennomføres akkurat nå. Mulig det forlenger prosessen. Anonymkode: 8e3d0...197 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. september #4 Del Skrevet 29. september Sorry, la ikke merke til at du skrev særskilte. Det vet jeg ikke hvor lang tid tar. Anonymkode: 5bdd9...52b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. september #5 Del Skrevet 30. september Min erfaring er at det får man beskjed om umiddelbart etter forhandlingene, så fort protokoll er signert. Tar ikke lang tid. Anonymkode: 29978...a61 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hateridioter Skrevet 30. september #6 Del Skrevet 30. september Har pleid å skje samme dag eller neste hos oss. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. september #7 Del Skrevet 30. september Pleier å gå ganske fort hos oss også. Men av og til glipper det. Du kan høre med fagforeningen din om de vet når resultatet skal bli meddelt deg. Anonymkode: 1e703...df4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå