AnonymBruker Skrevet 29. september #21 Del Skrevet 29. september Synes kåpa var kul jeg. Håpløst å spørre kjerringene på kg om moteråd😅 Anonymkode: 1478e...5d7 2 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. september #22 Del Skrevet 29. september AnonymBruker skrev (23 minutter siden): Synes kåpa var kul jeg. Håpløst å spørre kjerringene på kg om moteråd😅 Anonymkode: 1478e...5d7 Eg skulle akkurat til å skrive det samme. Synst kåpa var både fin og artig! Anonymkode: 6c962...dfa 1 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Capazitet Skrevet 29. september #23 Del Skrevet 29. september Heilt grei. Men ikkje så spennande/interessant plagg 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Uanonym bruker Skrevet 29. september #24 Del Skrevet 29. september AnonymBruker skrev (45 minutter siden): Men tenker dere alle at yttertøy må vie figur? Må være flatterende og vise midje osv? Bruker dere aldri bobblejakker osv? Anonymkode: 837d0...a16 Jo, men boblejakker, bruker man jo bare for at de er varme. Kåper bruker man jo gjerne også for å se litt pen/elegant/pyntet ut. Hvis jeg skulle hatt ei jakke der hovedmålet var å være varm, ville jeg valgt en boblejakke-type, fordi kåper i ullstoff e.l. som regel ikke er særlig varme. Jeg synes den kåpa så litt formløs og sekkete ut, og ville valgt en mer figurnær fasong. Eller gått for boblejakke dersom hovedmålet var å holde seg varm. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bombasi Skrevet 29. september #25 Del Skrevet 29. september (endret) Spørsmålet handler ikke om kåpa, men hvem som bærer kåpa Noen hadde sett fantastisk ut i den kåpa. De fleste nøytral. Og noen hadde ikke passet den i det hele tatt. Endret 29. september av Bombasi 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 29. september #26 Del Skrevet 29. september Stilen er som en lang duffelcoat syns jeg. Bæres av folk som vil bestemme selv og går med det som de syns er behagelig å gå med. Jeg likte den veldig godt, bohem som jeg er. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. september #27 Del Skrevet 29. september AnonymBruker skrev (1 time siden): Hva synes du om denne? 😊 Anonymkode: 837d0...a16 Fin! Link? Anonymkode: 75954...a82 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 29. september #28 Del Skrevet 29. september Capazitet skrev (23 minutter siden): Heilt grei. Men ikkje så spennande/interessant plagg Det interessante har en på under. Kåpa er rammen rundt, men skjerf og lue løfter hva en ser utenpå. Fargerikt kan det bli. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. september #29 Del Skrevet 29. september Hoppetaujenta skrev (9 minutter siden): Stilen er som en lang duffelcoat syns jeg. Bæres av folk som vil bestemme selv og går med det som de syns er behagelig å gå med. Jeg likte den veldig godt, bohem som jeg er. Bohem stilen er så kul! 😍 Anonymkode: 837d0...a16 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. september #30 Del Skrevet 29. september Kul kåpe! Anonymkode: 63388...0c5 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. september #31 Del Skrevet 29. september Syntes den er fin. Anonymkode: cb758...15b 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
skruf Skrevet 30. september #32 Del Skrevet 30. september Jeg likte den! Har du link? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. oktober #33 Del Skrevet 1. oktober skruf skrev (15 minutter siden): Jeg likte den! Har du link? https://www.bonprix.no/produkt/kape-i-ull-look-maxi-lengde-sort-955527/ Anonymkode: d4f39...422 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Krist1an Skrevet 1. oktober #34 Del Skrevet 1. oktober Ser da vel helt grei ut. 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fru Uperfekt Skrevet 1. oktober #35 Del Skrevet 1. oktober Det som er viktig her er om du liker den Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. oktober #36 Del Skrevet 1. oktober Her var det mange som ikke har fått med seg at formløse ‘oversized kåper har vært siste mote noen år nå🙂 Ts, jeg syns den var kul! Hetta var med å gjøre den tøffere, ikke så ‘damete’. Passer likegodt 20 åringen som 40-50 åringen. Anonymkode: 0bc0c...fa8 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
evybergen Skrevet 1. oktober #37 Del Skrevet 1. oktober Råfin!akkurat min stil.hvor finnes den? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. oktober #38 Del Skrevet 1. oktober Kåpen ser bra ut, men den kommer ikke til å holde deg varm i vinter. De kaller det ull-look, men det finnes ikke noe ull i kåpen. Anonymkode: f086e...712 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. oktober #39 Del Skrevet 1. oktober Nei, var ikke fin Anonymkode: 9a7e0...bac 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå