AnonymBruker Skrevet 29. september #1 Del Skrevet 29. september Hva synes du om denne? 😊 Anonymkode: 837d0...a16 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. september #2 Del Skrevet 29. september Jeg synest den var litt formløs, men kanskje jeg ikke er trendy nok. 🙂 Anonymkode: 81fad...f3c 1 2 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. september #3 Del Skrevet 29. september Fin er den nok ikke, men heller ikke stygg. Veldig "damete". Anonymkode: 84c85...bfc Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. september #4 Del Skrevet 29. september Ca like fin som et sort pledd. Gjør nok nytten. Kjekt med hette, synes jeg, men den er sekkete. Anonymkode: de916...a0f 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Stor pike Skrevet 29. september #5 Del Skrevet 29. september For uformelig 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Midnightblue Skrevet 29. september #6 Del Skrevet 29. september Er det en regnkåpe? Da er den ok. Er det en annen type kåpe så er den ikke spesielt fin. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. september #7 Del Skrevet 29. september AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Fin er den nok ikke, men heller ikke stygg. Veldig "damete". Anonymkode: 84c85...bfc "Damete" som i pensjonist, liksom? Anonymkode: 837d0...a16 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. september #8 Del Skrevet 29. september Hybrid mellom hettegenser og regnjakke. Ser komfortabel ut, men den er for formløs for at jeg hadde hatt den som eneste kåpe. Anonymkode: 17759...13d 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. september #9 Del Skrevet 29. september Midnightblue skrev (4 minutter siden): Er det en regnkåpe? Da er den ok. Er det en annen type kåpe så er den ikke spesielt fin. Ni, ikke regnjakke. Anonymkode: 837d0...a16 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Annoyium Skrevet 29. september #10 Del Skrevet 29. september Hetta ødelegger den litt, men ellers ok Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. september #11 Del Skrevet 29. september Intetsigende og sekkete fasong Anonymkode: 87bd1...40a 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. september #12 Del Skrevet 29. september AnonymBruker skrev (5 minutter siden): "Damete" som i pensjonist, liksom? Anonymkode: 837d0...a16 Tja, det kan man si. Anonymkode: 84c85...bfc Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. september #13 Del Skrevet 29. september AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Intetsigende og sekkete fasong Anonymkode: 87bd1...40a Men tenker dere alle at yttertøy må vie figur? Må være flatterende og vise midje osv? Bruker dere aldri bobblejakker osv? Anonymkode: 837d0...a16 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. september #14 Del Skrevet 29. september AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Men tenker dere alle at yttertøy må vie figur? Må være flatterende og vise midje osv? Bruker dere aldri bobblejakker osv? Anonymkode: 837d0...a16 Absolutt ikke. Jeg tenker også på kragen og ermene her. Ingen nyanser, kun en sekke-følelse hele veien. Anonymkode: 87bd1...40a 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. september #15 Del Skrevet 29. september Ikke fin som i en penkåpe, men helt grei høstkåpe til hverdags. Jeg liker at jakker er oversized, men synes ikke hette har noe på en kåpe å gjøre. Ønsker du en kåpe som kan brukes mer til fint så velger du en mer ettersittende klassisk modell, men er det som hverdagskåpe så kjør på! Anonymkode: 575d2...5a3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. september #16 Del Skrevet 29. september AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Absolutt ikke. Jeg tenker også på kragen og ermene her. Ingen nyanser, kun en sekke-følelse hele veien. Anonymkode: 87bd1...40a Men tenker du at de "badekåpe kåpene" er flatterende da? Tenkte på det men det blir kanskje det samme? Anonymkode: 837d0...a16 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. september #17 Del Skrevet 29. september AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Men tenker dere alle at yttertøy må vie figur? Må være flatterende og vise midje osv? Bruker dere aldri bobblejakker osv? Anonymkode: 837d0...a16 Har en kjempe fin boblejakke med bekte og sliter skikkelig med å finne meg jakker generelt for trenden for tiden er sekk. Har timeglass og vil helst gå i noe som kler meg bedre. Anonymkode: 17759...13d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. september #18 Del Skrevet 29. september Nei, på ingen måte Anonymkode: 75a50...5ca 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. september #19 Del Skrevet 29. september AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Har en kjempe fin boblejakke med bekte og sliter skikkelig med å finne meg jakker generelt for trenden for tiden er sekk. Har timeglass og vil helst gå i noe som kler meg bedre. Anonymkode: 17759...13d Åja.....men jeg ser ut som en planke 😄 Har egentlig ikke en figur å vise, da. Anonymkode: 837d0...a16 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. september #20 Del Skrevet 29. september Jeg syns at du må være ganske kul og gjennomtenkt i stilen du har utenom kåpa, for at den skal bli fin/kul. Hvis du er «kjedelig» er den også det. Anonymkode: f776c...fa7 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå