Gå til innhold

Hvordan er du god med partneren din? Langtidsforhold


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Skriv hva du gjør for å vise at du settet pris på partneren din, du som er i et langtidsforhold. Få gjerne med kjønnene deres da det kan være litt relevant.

Anonymkode: 437ed...eed

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Vi klemmer og koser igjennom dagen, gir hverandre tid og rom til å gjøre egne ting, sier vi elsker hverandre flere ganger daglig. Han er flink til å stryke meg på ryggen, massere føtter, kose håret og sånne ting. Jeg er dame og han mann.

Anonymkode: 4415c...129

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi koser, kysser og klemmer mye, vi ler mye sammen, forteller at vi er glad i/elsker hverandre. Jeg lager yndlingsmiddagene hans et par ganger i uka, han kjøper blomster til meg jevnlig. Han er flink til å spørre om det er noe han kan gjøre for meg. Jeg.masserer den vonde nakken hans. Han lager kaffe til meg, jeg fikser frokost til ham, og vi spiser alltid frokost sammen🥰 Jeg er kvinne, han er mann.

  • Liker 1
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mannen min har nok nærhet og kos som kjærlighetsspråk. Han er veldig fysisk. Så jeg passer på å kose og kysse masse på ham gjennom dagen. Sier til ham hver gang jeg synes han er kjekk, og huske å rose og si fine ord til ham for at han står på familien. Han er ganske opptatt av å ha det ryddig, så jeg passer på å ha det rent og ryddig her. Jeg prøver å være oppmerksom på når han trenger litt tid for seg selv.

Får selvsagt masse i retur. Han lager middag og matpakker hver dag, ordner praktiske ting i huset og sier ofte at jeg er fin og kysser og koser på meg også ❤️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Prøver å gjøre ting som letter for dagen hans, om det er å lage middag til han kommer hjem, eller sette på en maskin med klær for at han skal ha nok arbeidsklær. Jeg viser interesse for hvordan dagen hans har vært og hører på det han har å fortelle om, ikke nødvendigvis fordi det han sier er så forferdelig interessant, men fordi det er viktig å vise interesse for den andres liv og for at han skal føle seg hørt uansett hva det måtte være. Prøver å sørge for at hus og hjem er noenlunde rent og ryddig. Masserer føttene/ryggen hans når jeg hører at han er sår. Forteller han hvor kjekk/sexy/fin/flink jeg syns han er.  

Begynner derimot å revurdere om jeg skal orke å legge inn den innsatsen jeg gjør, da jeg ikke får samme innsats tilbake.

Kvinne

 

Anonymkode: f0f4b...aa2

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Koser og kysser mye. Forteller han hva jeg liker med han og sier at jeg er glad i han. Lager god mat til han. Kjøper noe til han fordi jeg vet at han trenger det eller jeg tenker at han kan ha behov for det. Gjør småting som gjør dagen lettere for han. Snakker sammen og er åpen med han. Ler og tuller mye sammen.

Jeg gjør ikke alt hver dag, men liker å vise omtenksomhet for han og liker å se at han blir glad/føler seg bra sammen med meg.

Jeg får mye tilbake også, og det er noe jeg forventer i et forhold. Man må vise den andre at en er glad i de på ulike måter.

Anonymkode: fbb83...e30

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kvinne her.

Jeg forteller at jeg elsker ham, jeg skryter masse av ham og jeg oppmuntrer ham. 

Utover dette er vi veldig fysiske, dvs klemmer, kysser og gjør andre intime ting hver eneste dag. Jeg elsker å gi ham gaver med ting han liker, alt fra bøker til ferier. Jeg liker å lage hans favorittmat, eller at vi lager mat sammen. Vi deler mange interesser, og en måte å vise at jeg elsker ham på er jo at vi gjør mye gøy sammen. Favorittene er å reise og spille brettspill. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Begge er veldig på tilbudssiden hjemme, og tar unna oppgaver når vi ser det må gjøres. Ingen går rett forbi en ferdig oppvaskmaskin. Dette er viktig for meg i et forhold, fatter ikke at de som skriver om håpløse menn her inne er i forhold der man oppriktig er glad i hverandre. 

Små tjenester. Jeg får kaffe på senga i helgene. Han tar min bil når noe må fikses, eller drivstoff må fylles, da han vet jeg ikke er så glad i slikt. Jeg handterer alt av økonomi, forsikringer og praktiske ting, da det er noe av det kjedeligste han vet. Han sørger for at søppel er tømt og sluk er rene, da jeg ikke takler slikt. Jeg har styr på klærne hans. Og så videre. 

Begge er på tilbudssiden når det gjelder kjøring og henting. 

Prioriterer tid sammen. Spiser stort sett middag sammen hver dag. Sitter ofte og prater over en kopp kaffe om morgenen, eller går en kveldstur med gode samtaler.

Mye fysisk nærhet, som klemmer, stryking om natta. 

Nærmer oss 30 år sammen. 

Anonymkode: 2eb8d...552

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...